K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2014, 21:20   #21
Culotten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2012
Alder: 50
Indlæg: 59
Styrke: 13
Culotten er ny på vejen
Hej igen

Jeg har haft ringet til ydelseskontoret i min kommune og de siger at jeg godt må være bestyrelsesmedlem på de betingelser jeg er, fordi jeg har været det i mange år og fordi det var inden jeg blev sygemeldt.

Jeg har skrevet til Jobcenters partshøring at det er en fejl fra min tidligere arbejdsplads at jeg er på deres hjemmeside, og at jeg nu efter at have fået det af vide, er blevet slettet.

Og at jeg er i en såkaldt "tantebestyrelse" i min samlevers firma uden honorar og uden opgaver udover at skrive regnskab under som ca tager en halv time en gang om året...

Jeg venter på svar fra dem efter fredag kl 12...

Tak for jeres svar
Culotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 23:16   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sådan! Længere bliver den vist heller ikke. Men det er jo frygtelig ubehageligt pludselig at blive konfronteret med en mistanke...puuha, jeg har selv prøvet det, og det var ikke sjovt (men kunne hurtigt ordnes via telefonen).

Så det skal nok gå
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 22:16   #23
Culotten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2012
Alder: 50
Indlæg: 59
Styrke: 13
Culotten er ny på vejen
Ja jeg håber det er det. Men jeg er spændt på hvor lang tid der nu går før jeg hører noget, de bruger min tid på det pjat, og har kun 14 dage tilbage på min forlængelse, skulle gerne for rehab team inden da, men det når jeg nok ikke nu tror det er det der er planen, de trækker at i langdrag på Jobcenter, så de kan få flest muligt smidt af sygedagpenge...
Culotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 14:47   #24
Culotten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2012
Alder: 50
Indlæg: 59
Styrke: 13
Culotten er ny på vejen
Hej igen

Så fik jeg svar fra jobcenter, de har ingen dokumentation for deres beskyldning, så de kan ikke gøre mere. Men de vil dog gemme min udtalelse i sagen så de kan bevise at jeg taler usandt, hvis der skulle blive noget i fremtiden.

De skulle hellere tage at beklage deres anklage istedet for inddirekte at sige at jeg lyver


Tak for jeres hjælp herinde
Culotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 16:11   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, kommunen er ikke kendt for at komme med undskyldninger!!

Men godt du nu kan komme videre!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension