K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2007, 13:13   #1
rumann
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2007
Indlæg: 5
Styrke: 0
rumann er ny på vejen
virksomhedsrevalidering måske flexjob

Jeg er i den situation, at jeg pr. 1. maj har fået "tilkendt" virksomhedsrevalideringefter at have været på sygedagpenge i 52 uger + 2x 13 uger. Årsagen = stress med diverse følger.

Jeg ved ikke ret meget om betingelserne for denne virksomhedsrevalidering, som kommunen også kalder genoptræningsrevalidering ... dog ved jeg at det er meningen, at kommunens jobkonsulent skal finde en egnet virksomhed, hvor jeg skal "ansættes".

Jeg har haft et møde med min fagforenings socialrådgiver, for at få svar på nogle at mine spørgsmål, men det var min opfattelse, at hun var mere interesseret i mine papirer end i at fortælle mig om mine rettigheder.

Nogle af mine spørgsmål lød således:

Hvor lang tid kan jeg regne med at være på genoptræning ??

Hvad nu hvis jeg ikke opnår at komme op på fuld til inden perioden udløber ??? Har jeg så mulighed for at søge fleksjob ???

Er der samme regler for virksomhedsrevalidering som alm. revalidering ????

Fagforeningens socialrådgiver sagde til mig, at hvis jeg ikke kom op på fuld til inden for den fastsatte tid, ville jeg nok ende på kontanthjælp. Og flexjob mente hun jeg var for ung til. Jeg er 42.
Det forstår jeg ikke. Jeg kan ikke vide om jeg med tiden kan arbejde mig op, men jeg frygter da ud fra min nuværende tilstand, at det kan blive et problem at nå op på 37 timer.

mvh
sonja
rumann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2007, 13:42   #2
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: virksomhedsrevalidering måske flexjob

Kære rumann

Jeg kan se at du er her igen og håber at du har lidt tålmodighed til du får præcis respons på dine spørgsmål. Jeg er selv slet ikke inde i stoffet nok til at kunne svare, men selv jeg kan bestride den sludder om, at du er for ung til et fleksjob. Fleksjob kan man komme i uanset hvor ung man er, hvis betingelserne i øvrigt er opfyldt, så tab ikke modet B) .

Der kommer sikkert et par svar senere B)
  Besvar med citat
Gammel 10-04-2007, 13:50   #3
rumann
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2007
Indlæg: 5
Styrke: 0
rumann er ny på vejen
RE: tak

tak for foreløbigt svar.

Hvor er det dejligt at blive mødt.
Det har jeg ikke oplevet meget af i min vandring gennem vores offentlige system.
Det kan jeg godt fælde en lille tåre over.. :-)


PS..
aner ikke om mit svar kommer korrekt ind.. det vil vise sig.
Jeg er nødt til at prøve mig lidt frem.
rumann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2007, 14:17   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: virksomhedsrevalidering måske flexjob

Hej rumann så vidt jeg forstår så er en virksomhedrevalidering og en form for afklaring af din arbejdsevne og også en mulighed for at se om du skal have fleksjob...prøv at læse denne artikel om det rummelige arbejdsmarked ...det er en lang smøre....men vigtigt.

OG SÅ ER DET HELT FORKERT når din fagforening siger at du er alt for ung til fleksjob...der er ingen aldersbegrænsning for fleksjob så den er ikke noget værd...når du skal i virksomhedsrevalidering kan det vise sig at du vil være bedre stillet med et fleksjob.

Du skal ikke presses til fuldtid...HUSK DET...jeg ved det er en lidt af en klemme du er kommet i , men lad dig ikke afskrække af presset om fuldtid...B):@

Du er sygemeldt og derfor syg...så afprøv dig selv og se hvor mange timer du kan klare og lad være med at ødelæg dig selv ved at tilfredstille arbejdsgiveren og kommunen.

Udtryk dit ønske om at blive indstillet til fleksjob selv.B)

Du skriver :

Fagforeningens socialrådgiver sagde til mig, at hvis jeg ikke kom op på fuld til inden for den fastsatte tid, ville jeg nok ende på kontanthjælp. Og flexjob mente hun jeg var for ung til. Jeg er 42.
Det forstår jeg ikke. Jeg kan ikke vide om jeg med tiden kan arbejde mig op, men jeg frygter da ud fra min nuværende tilstand, at det kan blive et problem at nå op på 37 timer.

SIKKE NOGET VRØVL hun siger
og du har ret...du kan ikke vide om du kan klare 37 timer.

Puha det er en lang smøre og en masse bla bla men læs det om virksomhedrevalidering.

Det rummelige arbejdsmarked

For de fleste virksomheder – både store og små – kan Det rummelige arbejdsmarked være et godt alternativ til traditionel rekruttering af arbejdskraft: et lærerigt møde med andre kulturer, en positiv oplevelse, en naturlig mulighed for at påtage sig et ansvar - og en værdifuld erfaring.

Har du behov for ny arbejdskraft eller brug for hjælp til at fastholde trofaste medarbejdere med nedsat arbejdsevne? Så kan AMN formentlig løse opgaven.

Langt de fleste personer, der er ramt af ledighed, vil gerne og kan godt gøre sig gældende på arbejdsmarkedet. Det er et faktum, at de virksomheder, som allerede i dag har medarbejdere beskæftiget i praktik, med løntilskud eller i fleksjob, høster mange positive gevinster.

Beskæftigelsesforvaltningen koordinerer og administrerer de forskellige ordninger. Beskæftigelsesforvaltningens primære opgave er at støtte borgerne i at få eller bevare tilknytningen til arbejdsmarkedet. Det gælder ikke mindst kommunens nye borgere med anden etnisk herkomst.

Beskæftigelsesforvaltningen i Århus Kommune er organiseret, så det er let at komme i kontakt med vores virksomhedskonsulenter. De er samlet i Arbejdsmarkedsnetværk. Som virksomhed kan I her få en personlig konsulent og kontakt til kommunen. Konsulenterne er scenevante hos det lokale erhvervsliv og kan yde en personlig og direkte service.

På denne side præsenteres fem redskaber til rekruttering og fastholdelse af arbejdskraft samt to samarbejdsmodeller til erhvervslivet i Århus.

Beskæftigelsesindsatsen i Århus er netop baseret på et tæt og konstruktivt samarbejde med de private virksomheder i området. Samarbejdet er i nogle tilfælde formaliseret via en Partnerskabsaftale. Andre gange fungerer private virksomheder som trænings- eller uddannelsessteder. Det sker i den såkaldte Hyttefadsmodel.

Fælles for de to samarbejdsmodeller er, at de kombinerer de lovgivningsmæssige redskaber i et mere forpligtende samarbejde mellem virksomheden og Arbejdsmarkedsafdelingen – alt efter virksomheden og den enkelte medarbejders ønsker, behov og forudsætninger.

Virksomhedspraktik

Grib og giv chancen til en ny medarbejder. En Virksomhedspraktik gør det muligt at få afstemt forventningerne hos såvel medarbejder som virksomhed samt få tegnet et billede af den nye medarbejders kompetencer. Praktikperiodens længde varierer men er typisk af en varighed p 4-13 uger.
Virksomhedspraktik er første skridt på vejen for virksomhed og medarbejder - og fordelene er store

En kontaktperson fra Arbejdsmarkedsafdelingen er til rådighed under hele forløbet. Efter behov kan virksomhedspraktikken kombineres med danskundervisning. Praktikperioden kan eventuelt følges op af et opkvalificerende kursus. Hvis der er behov for det, kan der laves en aftale om løntilskud inden en eventuel fastansættelse i virksomheden. Din virksomhed har ingen lønudgifter i praktikperioden. Århus Kommune udbetaler derimod en ydelse til praktikanten.

Praktikforløb retter sig primært mod de, der har behov for en afklaring af beskæftigelsesmål eller en gradvis indslusning til arbejdsmarkedet.
Løntilskud

Du får en ny medarbejder og i tillæg hertil yder Århus Kommune et løntilskud; et tilskud, som sikrer at virksomhed og medarbejder får den bedste start og en bæredygtig, fælles fremtid. Løntilskud kan normalt ydes i 3-6 måneder.
Ansættelse med løntilskud er en god start på et langt ansættelsesforhold

Virksomheden får et tilskud til medarbejderens løn i optræningsperioden. Løntilskudsperioden aftales i det enkelte tilfælde. Det er dog en betingelse, at den samlede ansættelsesperiode aftales for minimum et år – inklusiv ordinær ansættelse.

Virksomheden udbetaler overenskomstmæssig løn. Århus Kommune yder et tilskud fastsat p baggrund af en vurdering af den lediges forudsætninger. Arbejdsmarkedsafdelingens virksomhedskonsulenter kommer gerne på besøg i virksomheden og kan her hjælpe med at f udfyldt de nødvendige papirer.

Århus kommune kan yde et løntilskud til ansættelse af kontanthjælpsmodtagere, personer omfattet af integrationsloven og revalidender, der har behov for at få deres faglige, sociale eller sproglige kompetencer opkvalificeret.
Mentorordning

Det er vigtigt at værne om arbejds- og virksomhedskulturen. Mentorordningen kan være med til at gøre den første tid nemmere for såvel den nye medarbejder som for virksomhedens øvrige personale. Mentorer findes blandt virksomhedens fastansatte personale og bliver frikøbt til at introducere den nye kollega til virksomhed, kolleger og arbejdsliv.
Mentorordningen kan være den bedste start og dermed en nøgle til et langvarigt og vellykket ansættelsesforhold

Mentorordningen gør det muligt at frikøbe en medarbejder, som dermed får mulighed for at give en ny kollega den bedste start på arbejdsmarkedet - vel at mærke en støtte, der ligger ud over hvad arbejdsgiveren sædvanligvis forventes at varetage.

Mentorordningen kan kombineres med ansættelse i virksomhedspraktik eller med løntilskud, men også i forbindelse med en ordinær ansættelse. Det er dog en betingelse, at mentorens indsats er afgørende for, at den nye medarbejder kan deltage i jobtilbuddet.

Århus Kommune dækker lønomkostningerne i det antal timer, medarbejderen fungerer som mentor. Timetal og længde af mentorperioden fastlægges efter aftale med virksomheden.

Mentorordningen retter sig mod nye medarbejdere, der har behov for særlig faglig og personlig støtte. Det kan være medarbejdere med anden etnisk baggrund end dansk, eller medarbejdere der har svært ved at indgå i en arbejdsmæssig sammenhæng.

Virksomhedsrevalidering

Der kan være flere årsager til, at en medarbejder har eller får behov for at blive revalideret: Sygdom, fysisk handicap, mangel på arbejdserfaring mm. Med en aftale om virksomhedsrevalidering er der mulighed for enten at fastholde medarbejderen i sit nuværende job eller at komme i gang på arbejdsmarkedet igen. Til gavn for virksomhed, medarbejder og samfund.

Virksomhedsrevalidering kan hjælpe medarbejderen til fortsat ansættelse – på normale eller særlige vilkår

Virksomhedsrevalidering er et samarbejde mellem virksomheden og medarbejderen om optræning og opkvalificering med henblik på fortsat ansættelse i virksomheden – eller i en tilsvarende virksomhed – på normale eller særlige vilkår.

Virksomhedsrevalidering giver mulighed for en langsom opstart i jobbet eller omskoling til andre funktioner. Målet med virksomhedsrevalidering er beskæftigelse på almindelige vilkår, men virksomhedsrevalidering kan også bruges til at få afklaret, om ansættelse i fleksjob er den bedste løsning på længere sigt.

Århus Kommune yder et økonomisk tilskud til virksomheden i optræningsperioden, og der laves individuelle aftaler omkring forløbets varighed.

Virksomhedsrevalidering retter sig mod medarbejdere, der har nedsat arbejdsevne af helbredsmæssige eller sociale årsager. Desuden kan ordningen bruges i forbindelse med en afklaring af, om den pågældende kan klare et bestemt fag, før der igangsættes videre tiltag.

Fleksjob

Ægte fleksibilitet går begge veje og med et fleksjob kan du fastholde en medarbejder i virksomheden på trods af nedsat arbejdsevne. Til gavn for alle. Århus Kommune kompenserer virksomheden, når kravene til medarbejderen tilpasses den nedsatte arbejdsevne. Fleksjob er ikke alene et spørgsmål om at påtage sig et socialt ansvar. Det er også en måde at fastholde viden og erfaring i virksomheden.
Fleksjob er job på særlige vilkår for personer med varige begrænsninger i arbejdsevnen

Når virksomheden ønsker at tage et bredt socialt ansvar. Det være sig over for egne medarbejdere og kommunens ledige. Løn- og arbejdsvilkår følger overenskomsten p ansættelsesområdet. Som udgangspunkt skal fleksjobbet tilbydes på fuld tid. Arbejdsgiveren betaler løn til den ansatte i fleksjob. Århus Kommune giver arbejdsgiveren et tilskud til lønnen. Tilskuddet kan dække enten halvdelen eller to tredjedele af lønnen afhængig af graden af den nedsatte arbejdsevne. Tilskuddet tages løbende op til vurdering og kan øges, mindskes eller helt bortfalde, hvis arbejdsevnen ændres.

Fleksjob er en mulighed for personer under 65 år, der ikke er berettigede til pension eller førtidspension, men som har en nedsat arbejdsevne, der gør, at de ikke kan fastholde et arbejde på normale vilkår.
Hyttefadsmodellen

Hyttefadsmodellen styrker og udvikler samarbejdet mellem Århus Kommune og de private arbejdsgivere. Modellen tilpasses virksomhedens behov. Udgangspunktet er, at det er den enkelte virksomhed, der bedst ved, hvilke kvalifikationer og kompetencer der efterspørges. Derfor sker al opkvalificering og uddannelse af den nye medarbejder også ude p arbejdspladsen – eller i en af de netvirksomheder, der allerede har tilsluttet sig Hyttefadsmodellen. Derved opnår medarbejderne en større faglig indsigt og brancherelevant erfaring inden fastansættelse.
Hyttefadsmodellen er opbygget i tre forløb, hvor kommune, medarbejder og virksomhed samarbejder tæt

1. Træningsforløbet – møde til tiden, helbredsmæssig afklaring, eventuel sprogtræning og valgt af branche til det videre forløb.
2. Uddannelsesforløbet – faglig opkvalificering, forståelse af arbejdspladskultur, supplerende brancherelaterede kurser, opdatering af fagsprog mm.
3. Ansættelsesforløbet – kort indkøringsperiode med henblik på fastansættelse.

Din virksomhed kan blive en af de netvirksomheder, der sammen med andre virksomheder påtager sig rollen som trænings- og uddannelsessted. Hyttefadsmodellen etableres med udgangspunkt i virksomhedens behov og ønsker – og forhandles individuelt både hvad angår omfang, indhold og tidsperiode.

Virksomheden modtager et individuelt aftalt honorar fra kommunen for indsatsen i trænings- og dele af uddannelsesforløbet. I samme periode får medarbejderen ikke løn fra virksomheden, men derimod en ydelse fra Århus Kommune. Der er løbende evaluering af forløbet med henblik på at sikre bevægelse gennem alle faser. Flere hundrede virksomheder har allerede tilsluttet sig modellen.
Partnerskabsaftale

Mange større virksomheder vælger at indgå en partnerskabsaftale med Århus Kommune for at sikre en fastholdelse af virksomhedens egne medarbejdere, der på grund af sygdom risikerer at miste deres arbejde.
Med en partnerskabsaftale bliver vejen mellem kommune og virksomhed endnu kortere

Partnerskabsaftalen gør det nemmere at fastholde medarbejdere i virksomheden i situationer, hvor arbejdsevnen af fysiske, psykiske eller sociale årsager er nedsat. Samarbejdet kan også omhandle erhvervsafklarende forløb, optræning og opkvalificering af ledige for at forbedre deres chancer for ordinær ansættelse på arbejdsmarkedet.

Partnerskabsaftalen beskriver gensidige forpligtelser og rettigheder, og aftalen revideres løbende. Virksomheden har en fast kontaktperson, som varetager den interne koordinering med Beskæftigelsesforvaltningen.

En partnerskabsaftale er en fordel for de virksomheder, der ønsker at tage et socialt ansvar over for egne medarbejdere.

Kontakt Arbejdsmarkedsnetværk hvis du vil høre mere om ordningerne og samarbejdsmodellerne.

Her er links til mere om Det rummelige arbejdsmarked.

Denne side blev sidst opdateret d. 17/11 2006


KOMMER MED MERE OPM DET NÅR JEG HAR FUNDET NOGET ...B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2007, 15:41   #5
rumann
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2007
Indlæg: 5
Styrke: 0
rumann er ny på vejen
RE: flexjob/revalidering m.v.

Hej Stella

Tak for dit svar.

Det er da rart at vide, at min virksomhedsrevalidering ikke udelukker et flexjob, som for mig er meget mere realistisk end fuld tid. Blot er jeg i tvivl om hvornår og hvordan jeg gør det rigtige uden at skyde mig selv i foden.... (læs: ryger lige lukt på kontanthjælp)

Tør jeg allerede nu at lægge ansøgning til flexjob eller skal jeg tage min fagforenings socialrådgivers ord for pålydende.

mvh
Sonja
rumann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2007, 17:28   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: virksomhedsrevalidering måske flexjob

hej igen...

Jeg ville spørge F-socialrådgiverens om mine muligheder for at blive visiteret til fleksjob og hvordan du skal forholde dig og hvilken hjælp fagforeningen kan bidrage med som bisidder.Din fagforening kan faktisk hjælpe dig meget .

Da jeg var sygemeldt skrev jeg selv til socialrådgiveren at jeg ville søge om fleksjob.

Socialrådgiveren tilbød mig at komme til arbejdsmedicinsk klinik og blive undersøgt hos speciallæge.

Jeg skrev I det skema man får når man er sygemeldt under " dine egne forventninger til arbejdsmarkedet" at jeg ikke kunne arbejde mere end deltidsarbejde I fremtiden.

Jeg kom så til en samtale og fik lavet ressourceprofil sammen med socialrådgiveren ...Har du fået lavet en ressourceprofil ?

Derefter blev jeg sendt til en forrevalidering på et sted for sygemeldte og kontanthjælpsmodtagere med andre problemer end ledighed og der sagde jeg at jeg ønskede at søge om fleksjob.

så kom jeg i arbejdsprøvning 3 timer om dagen ( jeg havde selv sagt at jeg ikke kunne arbejde mere end 3 timer) ...senere bad jeg om en dag fri om ugen og fik det fordi jeg var for træt efter arbejdet.

Derefter blev jeg indstillet til fleksjob og godkendt ...det tog et år med det hele.

Virksomhedsrevalidering er noget de bruger nu for at begrænse flere i fleksjob da der er mange...men...men...men...

Nu skal jeg fortælle dig en historie om en veninde jeg har der fik virksomhedsrevalidering efter et et halvt års sygdom med stress og fysisk sygdom...hun skulle på et fritidshjem og starte med 16 timers arbejde om ugen for dermed at optrappe til 37 timer om ugen ...det kunne hun ikke...selv hendes chef sagde til hendes sagsbehandler at hun ikke kunne arbejde mere end 16 timer om ugen...
Men hendes sagsbehandler ville ikke godtage det og satte hende på kontanthjælp..hun er enlig mor og udbrændt og har været 6 måneder på virksomhedsrevalidering...hun var medlem af en fagforening og mistede alt fordi hendes sagsbehandler absolut ville have hende på fuldtidsarbejde når det var umuligt og tiden blev brugt på det og ikke noget realistisk som et fleksjob for hende.
Hun var sygemeldt og skulle selvfølgelig have haft fleksjob efter min mening og hun har da også anket afgørelsen.

Jeg fortæller dig denne historie fordi det er lettere for socialrådgiverne at sætte dig på kontanthjælp når det er efter en virksomhedsrevalidering.

Derfor ville jeg med det samme gøre min sagsbehandler opmærksom på at jeg ikke er i stand til at arbejde på fuldtid mere og hvilken grunde der er til det.

Når man er sygemeldt i så lang tid som dig skal kommunen afklare din situation enten ved fleksjob eller pension...de skal arbejdsprøve dig og det skal ikke vare mere end 3 måneder i arbejdsprøvningen og det er dig der skal afprøve din skånehensyn og arbejdsevne.

Under en virksomhedsrevalidering ville jeg i dit sted ikke presse mig selv til at arbejde fuldtid af angst for at komme på kontanthjælp men sige sandheden til din kontaktperson og arbejdsgiveren på virksomheden når du har prøvet dig selv af der ...du må også have en fornemmelse af hvor meget du rent faktisk kan klare .

Og sidst men ikke mindst så få din egen læge med i processen .

men vent der kommer flere svar tror jeg...





Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2007, 18:26   #7
Socialformidleren
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Indlæg: 46
Styrke: 18
Socialformidleren er ny på vejen
RE: virksomhedsrevalidering måske flexjob

Jf § 42 i Beskæftigelsesloven (LAB) kan personer, der er omfattet af § 2, nr. 1-5 (hvilket du er), og som enten har behov for en afklaring af beskæftigelsesmål, eller som på grund af mangelfulde faglige, sproglige eller sociale kompetencer kun vanskeligt kan opnå beskæftigelse på normale løn- og arbejdsvilkår eller med løntilskud, kan få tilbud om virksomhedspraktik på en offentlig eller privat virksomhed.

Virksomhedspratikken kan vare op til 13 uger, men kan vare længere ud fra en individuel vurdering.

En virksomhedspraktik bliver som udgangspunkt betragtet som en revalideringsforanstaltning, hvor det er med henblik på efterfølgende beskæftigelse på ordinære vilkår.

Afhængigt af, hvordan tilbuddet er sat sammen - herunder hvor mange timer du arbejder, kan du risikere at komme på kontanthjælp, da virksomhedspraktik som regel ikke giver ret til sygedagpenge efterfølgende.
Hvis man under praktikken finder ud af, at du er fleksjobsberettiget, bliver du berettiget til ledighedsydelse, men det kræver altså at man finder ud af det inden praktikken stopper.

Håber du kan bruge det, ellers må du skrive igen.

Hilsen Socialformidleren

Socialformidleren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2007, 18:27   #8
Socialformidleren
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Indlæg: 46
Styrke: 18
Socialformidleren er ny på vejen
RE: virksomhedsrevalidering måske flexjob

De 2 smileys - skal altså være et B
Socialformidleren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob måske råd søges :) Kampen Spørgsmål ang fleksjob 7 13-02-2013 05:36
Måske på vej i flexjob og et ? supersus Spørgsmål ang fleksjob 12 13-11-2011 22:15
Måske flexjob kimmik Spørgsmål ang fleksjob 27 19-03-2011 11:29
Virksomhedsrevalidering? Mølgaard Alt det andet 18 21-11-2010 11:03
Måske Flexjob smukkebb Spørgsmål ang fleksjob 5 22-07-2009 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension