K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2008, 13:23   #41
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Signatur

Skal lige tjekke om jeg har fået min signatur på.......eller om jeg overhovedet har fattet det.....
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 13:46   #42
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Phönix ja du har fået lavet en fin signatur

og sad lige og tænkte at du jo så lige som web er en af dem som beviser at man kan få pension efter en §17

web fik den endda uden at anke den, men bare ved at vi simpelthen skrev alle faktuelle fejl ned (det blev 7 sider) sendte dem til alle der overhovedet kunne have interesse deri, inkl borgmesteren og må indrømme at hans lægekonsulent kunne få selv sagsbehandlerene til at grine ,det var så åbenlyst dumt det hun skrev , og bedre gjorde det , det så ikke da hun underbyggede det med, det har jeg ofte set i mit virke som skolelæge
  Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 17:39   #43
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
HAHAHA, ja sikke en telefornsvarer, og sikke en tumpet skolelæge

Ja, det kunne være jeg skulle overveje §17, selvom jeg er midt i §18. Men jeg må spille mine kort rigtigt (hvordan man så end gør det)?

1. Jeg må vente til (t)ægekonsulenten har læst min speciallægeerklæring, for at se hvad han har bidt sig fast i.

2. Hvis han giver min psykiater medhold, jamen så er alt jo fryd og gammen, for så er jeg blevet læst og forstået - så er retsikkerheden hjemme.

3. Gør han ikke - så starter jeg en lavine af breve til sagsbehandleren, Borgmesteren og relevante ministre - forhåbentligt hjulpet påvej af Hejdien
Hvor jeg vil påpege hele denne her sags latterlighed
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2008, 19:18   #44
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Tak for rosen af min signatur.....

Det ville være skønt, hvis det i sidste ende viser sig jeg får den fp på en §17 og vi knokler for det skal lykkedes.
Grunden til afslaget første gang var jo, at kommunen ikke havde nogen lægeoplysninger at holde sig til, men som Statsforvaltningen skrev: det fritager ikke kommunen for at indhente dem selvom pensionen er søgt på foreliggende i sagen.

Er i arbejdsprøvningen nu som skal ske over 3 uger. Håber så ikke de forlanger en ny og længere, for allerede nu kan jeg mærke jeg går død. Har været der 2 dage og i dag måtte jeg blive hjemme pga. smerter og træthed.

Har forlangt at kommunen skal være færdig med den nye behandling af sagen, når jeg er færdig med arbejdsprøvningen så det hele samlet kan sendes til socialforvaltningen bagefter. Så har jeg det håb, at jeg har min pension inden jul.......

Håbet er jo lysegrønt



P.S. Nok er håbet lysegrønt men det er knagme svært at læse den farve......LOL

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Phönix ja du har fået lavet en fin signatur

og sad lige og tænkte at du jo så lige som web er en af dem som beviser at man kan få pension efter en §17

web fik den endda uden at anke den, men bare ved at vi simpelthen skrev alle faktuelle fejl ned (det blev 7 sider) sendte dem til alle der overhovedet kunne have interesse deri, inkl borgmesteren og må indrømme at hans lægekonsulent kunne få selv sagsbehandlerene til at grine ,det var så åbenlyst dumt det hun skrev , og bedre gjorde det , det så ikke da hun underbyggede det med, det har jeg ofte set i mit virke som skolelæge
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010

Sidst redigeret af Phönix; 04-09-2008 kl. 19:21.
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Klage over afgørelse? go'menbrugt Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 13-12-2012 23:07
Ny afgørelse fra ASK jango Alt det andet 2 10-11-2012 16:31
klage over sagsbehandling,inden afgørelse Teletrold Alt det andet 8 08-10-2012 22:28
Hvor skal jeg klage. Nægtet arbejdsprøvning. Pingu Alt det andet 4 21-11-2010 13:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension