K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2013, 20:41   #21
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
What, min løbende erstatning igennem flere år er da indgået på den beskyttede, for det beløb skal jo også være beskyttet ellers kan der modregnes i kontanthjælp....... Og jo det er kommunen orienteret om, og har set alle bank papirer på det.
Kommunen er informeret om min erstatning
Her var det både banken og Top Danmark der sagde det, at de ikke kunne gå ind på den konto.
Det var også derfor jeg skrev at andre måske vidste lidt mere end mig
Men det er da rigtigt at hvis man selv sætter penge ind på så forsvinder beskyttelsen ikk??
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 20:45   #22
lulogmul
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2013
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
lulogmul er ny på vejen
Ja men problemet er at det er mig der har kommet til at sætte 250kr ind 2 gange, på den kreditorbeskyttede, men for en del år siden.. Og så ved jeg ikke om den er åben nu... Jeg er helt ude at skide, og håber sådan at der er en der ved hvad jeg kan gøre for at få dem lukket igen...
lulogmul er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 23:01   #23
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lulogmul Se meddelelser
Ja men problemet er at det er mig der har kommet til at sætte 250kr ind 2 gange, på den kreditorbeskyttede, men for en del år siden.. Og så ved jeg ikke om den er åben nu... Jeg er helt ude at skide, og håber sådan at der er en der ved hvad jeg kan gøre for at få dem lukket igen...
Hvis det er en fejl blev det måske noteret den gang i banken,og der med stadig er en beskyttet konto.

Tænker at den har været i nul da erstatningen gik ind og så kan det jo ses at det kun er erstatningen der er på den konto nu.

Så var det mig der ville jeg håbe på det aldrig blev opdaget at der har været andre penge på kontoen.
Hvis du skylder banken også ja så vil de uden trivel sige det ærveligt den ikke er beskyttet mens de smiler stort.Så ville jeg ikke spørge dem nu.

Kender en der fik ført pengene tilbage da de gik ind på en forkert konto,og der efter sendt igen men til den rigtige konto,men det var så kun få dage efter det var sket.
Banken havde sat dem på bolig lånet lidt for smart ville de så bare overføre til den kriditbeskyttet konto. Der for stol ikke på banken
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 00:31   #24
lulogmul
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2013
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
lulogmul er ny på vejen
Tusind tak cleo... Jeg håber bare så inderligt at der ikke sker noget...
Er ved at gå ud af mit skind.. Håber også at pga de år den har stået Tom hjælper lidt.. Er ved at tude røven i laser...
Hvis nu det værste er sket, kan man så føre tilbage til advokat og så starte forfra? Selvom man har brugt nogen af pengene..
lulogmul er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 00:34   #25
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lulogmul Se meddelelser
Tusind tak cleo... Jeg håber bare så inderligt at der ikke sker noget...
Er ved at gå ud af mit skind.. Håber også at pga de år den har stået Tom hjælper lidt.. Er ved at tude røven i laser...
Hvis nu det værste er sket, kan man så føre tilbage til advokat og så starte forfra? Selvom man har brugt nogen af pengene..
Kan du ikke kontakte banken og hører dem ad???
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 00:37   #26
lulogmul
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2013
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
lulogmul er ny på vejen
Jo det er bare weekend nerver
lulogmul er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 00:41   #27
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lulogmul Se meddelelser
Jo det er bare weekend nerver
Har fundet lidt du kan læse på..

Din erstatning skal fra start sættes ind på en særskilt konto
Det sker kun, hvis du selv beder om det
Du må ikke sætte andre penge ind på din særskilte konto.

Forbundet anbefaler, at du holder erstatning for mén adskilt fra godtgørelse for erhvervsevnetab, også hvis denne udbetales som løbende ydelse. Ligeledes anbefaler vi, at erhvervsevnetab udbetalt som engangsydelse, indsættes på en særskilt konto.

Fra denne hjemmeside, ved ikke om det kan bruges??
http://www.hkkf.dk/For-medlemmer/Arb...rstatning.aspx
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 00:51   #28
lulogmul
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2013
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
lulogmul er ny på vejen
Du skal have mange tak er bare lidt meget bange da jeg for de år tilbage kom til at sætte de 250kr ind i 2 mdr.. bare jeg ikke har ødelagt det hele nu...
Håber virkelig bare at der ikke sker noget da det er nogle år siden og at erstatning først kom nogle år efter.. Der har kontoen imidlertid været tom.. Aiii magter det ikk
lulogmul er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 00:56   #29
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lulogmul Se meddelelser
Du skal have mange tak er bare lidt meget bange da jeg for de år tilbage kom til at sætte de 250kr ind i 2 mdr.. bare jeg ikke har ødelagt det hele nu...
Håber virkelig bare at der ikke sker noget da det er nogle år siden og at erstatning først kom nogle år efter.. Der har kontoen imidlertid været tom.. Aiii magter det ikk
Kan godt forstå er er bekymret, Du får en kæmpe krammer og så krydser jeg fingre for, det ikke bliver et problem
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 01:02   #30
lulogmul
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2013
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
lulogmul er ny på vejen
Tusind tusind tak hvor er du rar og tak for hjælpen..
lulogmul er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaring med kreditorbeskyttet konto‏? Erstatning... Anja-10 Alt det andet 40 05-06-2013 16:29
kreditorbeskyttet konto. 3xstress Alt det andet 16 13-11-2011 14:34
kreditorbeskyttet konto er da ikke så lige til. maja-bell Alt det andet 10 29-03-2011 23:19
Kreditorbeskyttet konto pia9900 Alt det andet 3 09-03-2011 01:25
kreditorbeskyttet konto bimse45 Alt det andet 2 03-11-2010 23:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension