K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-05-2011, 19:40   #1
garage50
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Indlæg: 63
Styrke: 14
garage50 er ny på vejen
Smile hvordan laves en dagbog

Hej alle

Efter at have fuldt med herinde i flere måneder, kan jeg se at mange skriver at det er en god ide at skrive dagbog.

Da mit helbred desværre går den forkerte vej, har jeg tænkt på at det nok kunne være en rigtig god ide for mig at skrive sådan en dagbog.

Men spørgsmålet er lige hvormeget jeg skal skrive....?

Skal jeg skrive hvordan min dag forløber såsom: stod op, satte en maskinfuld tøj øver, tog piller, havde smerter, hvilede en times tid, lavede aftensmad osv osv.

Eller skal jeg kun beskrive mine smerter dag for dag ?

Hvis nogen har et eksemplar jeg evt. kan se, ville det være rigtig dejligt :-)

Kh Garage
garage50 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 20:22   #2
Lille mig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2010
Indlæg: 72
Styrke: 14
Lille mig er ny på vejen
Hej

Der er flere her inde, der henviser til den her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Mon du kan bruge den???

Lille mig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 21:15   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lille mig Se meddelelser
Hej

Der er flere her inde, der henviser til den her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Mon du kan bruge den???

Det var den model jeg brugte i min sidste afprøvning.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 01:02   #4
Kelle
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2010
Lokation: Lidt forskellige steder, men altid Jylland - så vidt jeg husker. :)
Indlæg: 35
Styrke: 14
Kelle er ny på vejen
Hej

Som det er nu, skriver jeg om aften inden jeg går i seng. Jeg udfylder sådan et dagbogsskema med mange forskellige spørgsmål, der er relevante i forhold til de symptomer jeg har, men det er jo svært at huske det hele. Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at prøve, at skrive dagbog på den måde, som i fortæller om her, i stedet. Så bliver det også meget mere specifikt end "jeg blev svimmel et par gange i dag". Men hvad gør man lige, går man rundt med en lille blok i lommen eller hvad?

Kelle
Kelle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 06:50   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kelle Se meddelelser
. Men hvad gør man lige, går man rundt med en lille blok i lommen eller hvad?

Kelle
Jeg kopierer lige et indlæg jeg skrev i en anden tråd:

Jeg skrev den på pc om aftenen inden jeg gik i seng, men jeg havde en blok liggende herhjemme, som jeg skrev stikord på i løbet af dagen.

F.eks. når jeg kom hjem fra praktikken skrev jeg lige lidt om hvad jeg havde lavet.

Nogle aftener sad jeg dér og kunne bare ikke huske, hvad jeg havde lavet hele eftermiddagen, men så startede jeg med at skrive om morgenstunden, formiddagen, så sprang jeg evt. videre til aftenen, pludselig begyndte det så at dukke op i hukommelsen, så hele dagen blev beskrevet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 07:09   #6
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hvis man forstår/taler Engelsk så er her et fantastisk værktøj til at hjælpe med smertebeskrivelse.

http://www.patientslikeme.com/



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 08:40   #7
garage50
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Indlæg: 63
Styrke: 14
garage50 er ny på vejen
Tak til alle

Jeg syntes godt nok, at den dagbog i henviser til er meget omfattende. Hvis jeg skal skrive alt det, tror jeg ikke jeg har kræfter til meget andet....

Men jeg må se om jeg kan finde en måde, uden det bliver alt for krævende. Evt. bare i stikordsform.

Jeg syntes det smerte-resgister er lidt uoverskueligt. Men det er måske bare til man har fået prøvet det et par gange.

Men i hvert fald tak for jeres input :-)

Kh Garage
garage50 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 11:35   #8
Kelle
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2010
Lokation: Lidt forskellige steder, men altid Jylland - så vidt jeg husker. :)
Indlæg: 35
Styrke: 14
Kelle er ny på vejen
Tak Vovse, det må jeg prøve. Det er dog ikke sikkert alt sammen dukker op i hukommelsen, da et af symptomerne faktisk er dårlig hukommelse. Men hvis jeg slet ikke kan, så må jeg jo have en blok med i tasken, når jeg tager nogen steder, så jeg lige kan notere ned en gang imellem.
Kelle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 12:13   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af garage50 Se meddelelser
Jeg syntes det smerte-resgister er lidt uoverskueligt. Men det er måske bare til man har fået prøvet det et par gange.
Hvis smerteskalaens beskrivelser ikke passer på din smerteoplevelse, så kan du jo ændre dem, så de kommer til at passe.

Det vigtigste er, at du afleverer en kopi af din smerteskala til din sb/jobkonsulent sammen med første kapitel af din dagbog, sådan, at de ved/forstår hvad du mener hvis du f.eks. skriver, at dine smerter er 7.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 20:31   #10
annesyd
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
annesyd er ny på vejen
..........

Sidst redigeret af annesyd; 27-05-2011 kl. 08:19. Årsag: ...
annesyd er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Burde regler for optagelse i folketinget laves om Indiansummer Politik og Samfund 7 06-08-2013 01:20
Dagbog under arbejdsprøvning Nucca Spørgsmål ang fleksjob 6 11-06-2012 19:31
Dagbog i word mortil3 Alt det andet 4 11-01-2012 20:53
Dagbog .... Jasmina Alt det andet 10 19-10-2011 23:27
(smerte)"dagbog" - hvordan bruger I den i jeres sag? Kvinde30 Spørgsmål ang fleksjob 5 09-07-2009 00:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension