K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2011, 16:01   #1
lisapigen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2008
Lokation: Vilsund
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
lisapigen er ny på vejen
Flytning til Thisted Kommune.

Nu har jeg fået nok af Aalborg Kommune og min sagsbehandler. Kæresten har alligevel fået job i Morsø kommune og vi bor i Thisted kommune, så nu er det bare med at få flyttet, problemet er så bare, jeg har PISSE meget angst allerede nu fordi jeg skal til møde, dernede, kender intet til det, ved hverken ud eller ind. Jeg mister min bostøtte, som jeg har haft i 3-4år, som jeg har støttet mig til i tyngt og tyndt, når det var møder med alverdens ting, og nu står jeg alene. Manden starter jo i ny stilling, han kan jo ikke rende med til møderne med mig, når det nu er sådan.. Jeg er i vildrede og meget bange... Jeg ved hverken ud eller ind...

Pt er jeg jo på kontanthjælp, så skal jeg jo søge kontanthjælp i Thistedkommune, men jeg har aldrig skulle henvende mig på Jobcenteret, fordi jeg aldrig har skulle stå ledig der, fordi jeg netop er syg og fritaget for aktivering........ Så står man der, hvad gør man????? Helt ny tilflytter, helt alene, mit lille netværk er i Aalborg, og jeg føler mig godt nok extrem alene og bange for alt det nye. Plus jeg skal med bus til Thisted fra Vilsund, som er 10km, og jeg har angst for transportmidler, så det bliver i sig selv også svært.........

Jeg skal til møde med min bostøtterådgiver, den 31marts, til opfølgningsmøde, hun må vel kunne vejlede mig osse og sådan, men man kan jo ikke regne med nogen støtte fra dem af, det har jeg jo erfaret.... Er der nogen der evt kan hjælpe mig med at sætte tingene i kasser så jeg ved hvordan og hvorledes, lidt hjælp ville være godt i hvert fald, for er HELT på bar bund og som sagt, meget angst allerede, tiltrods for jeg ikke engang har flyttet min adresse osv endnu......... suk suk suk

Lisa
lisapigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2011, 17:55   #2
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Puha, jeg forstår din frustration, jeg kan desværre ikke hjælpe dig.

Håber der kommer nogen med nogle brugbare råd til dig.

Held og lykke med det hele.

Mange hilsner fra

Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2011, 21:34   #3
Lau
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2007
Indlæg: 47
Styrke: 17
Lau er ny på vejen
Tjaa, hvorfor det skulle blive bedre i Thisted forstår jeg ikke helt...

Nok en af de værste kommuner at flytte til, udkanten af udkants Danmark aka Den Rådne Banan som de kalder det, mange arbejdsløse, krise, straksaktivering af bistandsklienter osv. osv.

Vær forbedredty på det værste, beklager...
Lau er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Paragfraf 17 og flytning til ny kommune. Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 22-08-2012 13:57
Flytning til anden kommune NKLJSN Spørgsmål ang fleksjob 9 10-06-2012 21:32
Flytning til anden kommune. MarianneNM Alt det andet 4 21-05-2012 08:08
Hjælp til flytning til anden kommune? Mark Alt det andet 14 22-01-2012 19:48
Flytning til ny kommune Vim Spørgsmål ang fleksjob 0 12-08-2008 15:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension