K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2010, 09:29   #1
omar
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
omar er ny på vejen
vil gerne sporge om kommuner maa overvaage og fotograferer folk med kamera

Jeg vil gerne sporge om kommuner maa overvaage og fotograferer folk med kamera og sende en medarbejder og forfolge folk.


Er der nogen som kender noget til loven og ved om det er lovligt eller ulovligt.


Det er sket for en af mine venner,som er bistandsklient.
__________________
brøk pension er et livsfaengsel i fatigdom , og politikerne nyder at en der er brøkpensionist drømmer om at sidde i en cafe og drikke en kop kaffe ligsom almindelige mennesker \ og det sker i Danmark mozambique !!!!!!
omar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 09:35   #2
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Ja Omar det må de gerne.
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 09:40   #3
omar
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
omar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Ja Omar det må de gerne.

Tak for svaret. Det lyder ligesom om at Danmark er blevet et kommunistisk land. DEt ligner ogsaa lidt et nazistisk .
__________________
brøk pension er et livsfaengsel i fatigdom , og politikerne nyder at en der er brøkpensionist drømmer om at sidde i en cafe og drikke en kop kaffe ligsom almindelige mennesker \ og det sker i Danmark mozambique !!!!!!

Sidst redigeret af omar; 18-11-2010 kl. 09:44.
omar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 10:28   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Man kan jo flytte til at andet land
hvis man ikke har noget at skjule, så er der ikke noget og komme efter

de bruger nok også kun deres kamera og sender en medarbejder, hvis der er en mistanke
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 10:28   #5
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Må jeg høre i hvilken forbindelse nogen har oplevet det?? Lyder da noget vildt!
Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 10:41   #6
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej PiaCP.

Kunne du henvise til lovgivning omkr. dette?
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 10:51   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Ja Omar det må de gerne.
Pia kan du sende mig noget konkret om det altså noget lovgivning jeg mener stadig vi har noget her i landet der hedder retssikkerhed (ikke meget men lidt ) og i følge det så er der noget der hedder privatlivest fred , man må ikke gå rundt og fotografere folk uden deres viden og stoking er og bliver vel stoking ...

De sager jeg har hørt om er kommuner der sender folk ud og kigge efter biler ved mistanke osv , jeg ville sq godt nok blive gal hvis nogen fotograferede mig og hvis nogen fulgte efter mig ...

Så den vil jeg meget gerne se på tryk

Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Man kan jo flytte til at andet land
hvis man ikke har noget at skjule, så er der ikke noget og komme efter

de bruger nok også kun deres kamera og sender en medarbejder, hvis der er en mistanke
MTVR1 undskyld mig men jeg har ikke noget at skjule men jeg vil sq gerne have mit liv i fred af den grund .. og hvad er det ikke at have noget at skjule det kan jo være jeg ikke har noget at skjule der har noget med socialtbedrageri at gøre men måske jeg har andre ting at skjule som ikke rager andre ...

Skal man så finde sig i at blive fotograferet ... ville du bryde dig om at blive fotograferet på vej i brugsen eller andre steder , det klør lige et vist sted eller du føler trang til at hoppe på stedet eller tale med dig selv eller hvad man nu laver af underlige ting ... (folk gør altså underlige ting når de går for sig selv ha ha ) eller bedre endnu , du har en elsker eller andet ...

Selvfølgelig skal vi da ikke finde os i at blive fotograferet når vi forlader vores hjem ...

OG NEJ jeg tror ikke på at det er lovligt og vil se det på tryk ... tænk en kæmpe sag der kommer ud af at den amerikanske ambassade har fotograferet folk der er gået forbi eller deltaget ved demonstrationer men nu skal vi så tro på at vores sagsbehandler og kommune må sætte forfølger på os...

NEJ DEN ER FOR LANGT UDE :::

Omar du må gerne skrive noget mere om det , det er ikke nok at skrive at du kender en der har prøvet det eller det men jeg ville politi anmelde det hvis jeg havde beviser for det og så ville jeg med det samme kontakte alle medier ..
  Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 11:21   #8
omar
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
omar er ny på vejen
Tak for alle svar.
Er der noget i lovgivningen, der siger at det er lovligt og kan I henvise til en paragraf.


Det drejer sig om nogle venner jeg har,der lige er blevet skilt. Manden arbejder og damen er bistandsklient paa grund af sygdom og har et barn. Manden er flyttet til en lejlighed 600 m. vaek fra hende efter skilsmissen. Manden kommer og sender og henter barnet til og fra bornehave 3 gange om ugen og kommer og besoger hans barn en gang imellem. Lige pludselig finder han en mand,som folger efter ham hele tiden og tager billeder af ham og hans bil. Min ven fangede ham en gang og spurgte ham om hvorfor han tog billeder af ham og hans barn. Saa svarede manden under pres,at han kom fra kommunen og mistaenkte hans kone for ikke at vaere enlig paa grund af at hun fik boligsikring.
__________________
brøk pension er et livsfaengsel i fatigdom , og politikerne nyder at en der er brøkpensionist drømmer om at sidde i en cafe og drikke en kop kaffe ligsom almindelige mennesker \ og det sker i Danmark mozambique !!!!!!
omar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 11:21   #9
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
de må da meget gerne fotografere mig
men har ingen ydelse fra det offenlig, så det bruger de nok ikke krudt på
men de gør det alså ikke uden der er en mistanke.
om det er ulovligt eller ej, ved jeg ikke helt.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2010, 11:36   #10
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
På frit tilgængelige steder, som ingen har dispositionsret over, kan der ikke nedlægges forbud mod fotografering. Det gælder fx offentlige gader og pladser.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommuner kan skabe jobfest for folk på fleks og førtidspension L.S. Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 14-10-2012 17:36
Vil så gerne ... HRK Alt det andet 15 23-01-2012 10:06
Gode kommuner/dårlige kommuner Kiha Politik og Samfund 13 09-10-2011 22:12
jeg vil gerne til alle ace dk Alt det andet 11 02-01-2010 01:08
Jeg vil gerne have Jeres in-put! klarkurs Alt det andet 17 05-10-2008 18:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension