K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2010, 12:36   #1
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Løkke: Ministre holder ikke ferie

Sørme ikke om vores statsmedister har fastslået følgende i dag under sit ugentlige pressemøde

Citat:
I min optik har ministre ikke ferie
http://nyhederne.tv2.dk/article/29858998/

Så er det liiiiiiiige jeg spørger... hvad *biiip* lavede han så selv på Tenerife tidligere på året sammen med sin familie og endda havde taget børnene ud af skolen? Var han på arbejde måske?

Ja ja... dælme godt vi har en regering der kører en "jeg må godt, men du må ikke"-politik
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 13:21   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ha ha ha ha ha ha ja hans juleferie osv tak for smilet idag hold bip bip bip bip bip bip bip
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 15:26   #3
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, jeg ved ikke, men i min verden der må familie gå forud for arbejde, så selvom man er minister, har man altså også et privatliv. Alt andet ville være mærkeligt synes jeg. Ministrene arbejder i forvejen meget, det er ikke noget 8-16 job, så jeg kan slet ikke forstå, at folk kan gå i oprør over, at en minister rejser på en uges ferie med sin familie!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 22:18   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nok ikke så meget ferien folk går i oprør over men de forsømmelser der laves i mens , for ikke at snakke om de sø forklaringer og halve løgne og dumme bemærkninger der følger i kølevandet...

Så vidt jeg forstod så insisterede Lene Espersen selv på at blive u minister så det kan jo nok ikke komme bag på hende at der var forpligtigelser , og mange mellemleder og andre top ledere ville have valgt mødet og så bare kommet en dag senere på ferie altså være stødt til familien ...

Kan godt være at de også har ferie men de har godt nok en løn der matcher det ansvar de må formodes at have som minister
  Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 22:41   #5
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gh72 Se meddelelser
Ja, jeg ved ikke, men i min verden der må familie gå forud for arbejde, så selvom man er minister, har man altså også et privatliv. Alt andet ville være mærkeligt synes jeg. Ministrene arbejder i forvejen meget, det er ikke noget 8-16 job, så jeg kan slet ikke forstå, at folk kan gå i oprør over, at en minister rejser på en uges ferie med sin familie!
gh72, du er jo heller ikke ansat til at være minister i dette land, vel?

Ja, de har også et privatliv, men... de burde vide, at det kræver mere end bare at være tilstede fra 8-16 eller bare en fin titel på visitkortet...men at det indebærer altså nogle helt andre forpligtelser, ergo så må familien altså komme lidt i anden række.

Det lyder måske barskt, men sådan er vilkårene, for det er ikke et almindeligt job de har.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Nok ikke så meget ferien folk går i oprør over men de forsømmelser der laves i mens , for ikke at snakke om de sø forklaringer og halve løgne og dumme bemærkninger der følger i kølevandet...

Så vidt jeg forstod så insisterede Lene Espersen selv på at blive u minister så det kan jo nok ikke komme bag på hende at der var forpligtigelser , og mange mellemleder og andre top ledere ville have valgt mødet og så bare kommet en dag senere på ferie altså være stødt til familien ...

Kan godt være at de også har ferie men de har godt nok en løn der matcher det ansvar de må formodes at have som minister
Jeg mener absolut ikke det er på sin plads, at en minister rejser på ferie udenlands udenfor folketingets sommerferie...som i øvrigt er længere end normale ferier. Ja, de står så også til rådighed for landet der, men det er altså deres opgave. Det er DET de er valgt til, det er det de får fed løn for og livsvarig ministerpension og sådan er vilkårene altså. Er de utilfredse, så let dog måsen fra taburetten.

Jeg synes det er at pisse på befolkningen at rejse på ferie når der er vigtigere ting, bl.a. møder, kriser og deslige. Jeg synes absolut ikke det er i orden at Lene Espersen aflyser et vigtigt møde, bare fordi hun skal på ferie med sin familie. Det er i mine øjne dybt uprofessionelt og virker absolut ikke troværdigt.
I øvrigt er det jo ikke første gang der er ballade med Lene Espersen... da Fogh gik af blev hun jo hentet hjem med privatfly.

Det er som om at de unge ministre vi har godt vil have den fede løn og goderne, men når der skal arbejdes på tidspunkter der for normale mennesker er unormale, så er der alt muligt i vejen... men det er altså ikke et normalt job at være minister
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 13-04-2010 kl. 22:44.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 23:59   #6
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg tror faktisk også, at familien meget tit kommer i anden række for dem, og jeg tror bestemt ikke, der er nogen af dem der i det daglige kun har en arbejdsdag mandag-fredag fra kl 8-16!
Men vil også sige, hvem ved om vi kender hele historien, der kan jo altså også være noget i deres privatliv, der ikke vedkommer pressen - også selvom man er minister
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 11:37   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af hla72 Se meddelelser

Jeg mener absolut ikke det er på sin plads, at en minister rejser på ferie udenlands udenfor folketingets sommerferie...som i øvrigt er længere end normale ferier. Ja, de står så også til rådighed for landet der, men det er altså deres opgave. Det er DET de er valgt til, det er det de får fed løn for og livsvarig ministerpension og sådan er vilkårene altså. Er de utilfredse, så let dog måsen fra taburetten.

Jeg synes det er at pisse på befolkningen at rejse på ferie når der er vigtigere ting, bl.a. møder, kriser og deslige. Jeg synes absolut ikke det er i orden at Lene Espersen aflyser et vigtigt møde, bare fordi hun skal på ferie med sin familie. Det er i mine øjne dybt uprofessionelt og virker absolut ikke troværdigt.
I øvrigt er det jo ikke første gang der er ballade med Lene Espersen... da Fogh gik af blev hun jo hentet hjem med privatfly.

Det er som om at de unge ministre vi har godt vil have den fede løn og goderne, men når der skal arbejdes på tidspunkter der for normale mennesker er unormale, så er der alt muligt i vejen... men det er altså ikke et normalt job at være minister
Jamen vi er enige
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 11:53   #8
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jamen vi er enige
Ups... sorry... havde lige overset den ret vigtige faktor, at vi faktisk er enige
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Danske ministre må fjerne kritik fra høringssvar - svenske må ikke 1970girl Politik og Samfund 0 04-02-2013 21:49
Sagsbehandler ved ikke, hvornår fleksnævn holder møde? LPAP Spørgsmål ang fleksjob 12 29-10-2012 20:43
Ministre: lægekonsulenter har ikke vetoret Webmaster K10 Nyheder 0 29-11-2011 21:30
Kan kommunen bestemme, hvornår jeg holder ferie? azgul Spørgsmål ang fleksjob 2 05-07-2011 16:13
Socialrådgiverne: Løkke er ikke i trit med virkeligheden om førtidspension buster Politik og Samfund 5 06-10-2010 16:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension