K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2008, 19:11   #1
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Frustration fagforening

jeg er også rimelig skuffet over min fagforening. syntes de mangler det man kalder kampgejst.. for jeg har indtil nu bare fået at vide at jeg skulle skrive min første klage selv, og da nr to var på vej, anbefalede en kvindelig dims i fagforeningen, at jeg måske skulle lade være at klage da det bare sled på min psyke... godt nok behøver alt ikke at være konflikt, og en fordel er det da også at kunne tale fornuftigt sammen, men ikke altid muligt.
så jeg overvejer at melde mig ud, og spare de penge.



hold da op, jeg troede lige at det spøgede.... måske ikke ligefrem så meget om folketing, men jeg svarede på det omkring manglende råben og hjælp fra fagforeninger, og om de evt. er for meget i lommerne på de som bestemmer at det skal være så svært at være syg i velfærdssamfundet. så jeg gav bare mit besyv med om at jeg syntes fagforeningen ikke er det som de var engang.. beklager hvis det ikke passede ind, men så er det måske bare bedre at slette hele indlægget, fordi nu står det bare og svæver i luften.. uden megen mening.

Sidst redigeret af Huldra; 23-10-2008 kl. 19:30. Årsag: indlæg flyttet - ingen sammenhæng med tråd om folketing
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 21:30   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Har du prøvet at gå til et andet fagforenings kontor?? det kan åbenbart gøre en kæmpe verden til forskel.

Mht det andet indlæg, hvis du har fortrudt, kan du jo bare redigere det.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 21:45   #3
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
kampgejsten der var engang.

hej huldra.

At fagforeninger ikke er hvad de har været kan vi hurtigt blive enige om, men min egen erfaring er ca 2 år siden, jo størrer og anerkendt fagforbund man er medlem er jo bedre sagsbehandling, jeg var selv i hk, og fik en god juridisk sagsbehandling i forbindelse med en ulovlig fyring, jeg ville som Lum skriver evt, overflytte mig til en anden fagforening, hvis muligt,

lige nu ville jeg selv meget have min fagforening iorden jeg kunne ikke betale da jeg blev sygemeldt, derfor røg jeg ud og det har jeg fortrudt lidt lige nu. kh, Thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 22:10   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Huldra... som du kan se af besvarelserne her, så bevæger emnet sig væk fra de ting, der var omkring Folketinget til at blive en debat om fagforeninger (og det er da også en interessant debat.)

Men meget ofte sker der det, at man mister overblikket over, hvad tråden egentlig handlede om, hvis der bringes andre ting på banen (det kommer jeg vist også selv til. )

Ellers er det måske en ide kort at citere, hvad det er, du vil kommentere i de foregående indlæg.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 09:19   #5
Brogaard
Føler sig hjemme på K10
 
Brogaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2008
Lokation: sønderborg
Indlæg: 25
Styrke: 16
Brogaard er ny på vejen
Hej Thelma Jeg har ladet mig fortælle at man kan få nedsat kontigentet hvis man er sygemeldt eller bliver arbejdsløs,ring hurtigt til HK og genoptag dit medlemsskab,såfrem du er ved at blive visiteret til flexjob får du ikke brug for A-kassen,alle skal vide at flexjobbere og andre kan få vederlagsfri råd/vejledning hos HK,det kræver en oprigning eller et besøg i den lokale afdeling. Tillykke med din lejlighed, det gjore mig så glad at læse..jeg har en niece som er socialrådgiver i KBH og kan anbefale dig at holde ud i dit praktikjob da det kan blive dit springbræt til flexjob fremover. Ring til HK nu så du er godt sikret igen..
Brogaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Frustration jango Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 16-04-2013 19:28
Min historie og frustration mortilm Din historie 3 01-06-2010 18:44
Frustration Nucca Spørgsmål ang fleksjob 8 06-03-2010 20:14
frustration rumann Dit og Dat 1 10-04-2007 19:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension