K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2009, 15:02   #1
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
idag, blev min sag afgjort

Jeg er og betragte som værende FTPer, pr 1/9, jeg vil gerne her, have lov og fremhæve en positiv historie. da jeg ved gennemlæsning, kan se at der desværre ikke er for mange af føromtalte.

jeg blev sygemeldt den 6/2 08. derefter kontaktede jeg nogle gange "kontoret" for og hører hvordan og hvorledes,

hver gang med samme nedslående resultat, at du har ikke været sygemeldt længe nok, Sååååååh vi klapper lige hesten ik...

men efter 7-8 mdr overgik jeg så til et andet stadie, i "kontor-regiet"... der kom jeg under 1 tovholder, som skulle stå for udredning/jobprøvning/etc etc.

Jeg har ikke 1 eneste gang været ude for at 1 aftale ikke blev overholdt, jeg er efter hver beslutning blevet telefonisk orienteret, derefter har jeg fået det på skrift... men min "tovholder" var klar over hvordan jeg sådan rent pschygisk, havde det med og vente 4-5 dage på besked, så derfor det lille opkald, inden det officielle brev.

min jobprøvning og stedet var selvvalgt, mine skånebehov blev efterkommet. da jeg konfronterede jobkonsulenten, med at jeg ikke kunne klare, det jeg egentligt selv troede, spurgte hun om 1 evt: fridag midt i ugen kunne hjælpe. men da mine smerter er konstante, sagde jeg det nok nærmere var den daglige tid der var i overkanten, så den blev straks nedsat med 1 time.

efter 3 mdr: blev jeg besøgt af en ligeså kompetent medarbejder fra s.r.i.... hun var i mit hjem nogle gange, hvor vi drøftede min situation i en for mig tryg, kulisse, jeg følte på intet tidspunkt, at jeg blev "tjekket ud" eller mit hjem blev spioneret.

kontakten til speciallæger/egen læge. og hvad der ellers skulle til blev etableret så hurtigt som muligt trods ferierer både her og der,

i starten af forløbet havde jeg nok håbet på, at jeg nok kunne holde til et fleks, spørgsmålet var naturligvis hvor langt min elastik kunne strækkes, da jeg jo ret hurtigt kunne se .. at 1 f.t.p. var der ikke meget mønt i.

det viste sig så desværre at mit niveau var skræmmende lavt, så det hældte nok mod pension, sagde "tovholderen" til mig ... hvilket alle instanser, lægekonsulent/ergot:/reva/egen læge, stillede sig enige i.

så derfor er jeg nu pr. 1/9 som f.t.p.og betragte

jeg syntes med disse få men velvalgte ord jeg blot lige ville understrege, at der findes også BEHANDLERE som, behandler syge med respekt/værdighed,

og OVERHOLDER DEN SKREVNE LOV !!!!!

ps. dette er skrevet på forandledning af mig. da jeg nok aldrig bliver den nye Gates.

mvh jeres ærbødige ace dk. må jeres gud være med jer
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 15:26   #2
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Tillykke.

Gid der var flere glædeshistorier om "systemet".
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 15:52   #3
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Til lykke! Dejligt også at høre, når noget går, som det skal.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 16:54   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen tillykke med det!

Jeg synes også der er mange solskinshistorier om sagsbehandlere, kommuner og sagsbehandling generelt. Men de mennesker kommer jo sjældent hér da de ikke har behov for det (alt går jo som det skal)...

K10 er måske mere, når det IKKE går som det skal. Så rart lige at få de historier med også....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 17:43   #5
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej.

Og et stort tillykke fra mig , syntes også det er rart og possitivt at høre om de solstråle historier der er, her på k10.

KH, Thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 18:07   #6
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Til lykke! Dejligt også at høre, når det er lige efte bogen og at man se på personen óg ikke systemet, der er alt for mange som ikke får en den rigtige behandling.

Jeg håber at flere vil få den sammen behanling, med respekt for en sydom.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 18:25   #7
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Også rigtig stort tillykke herfra
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 19:12   #8
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg glemte i min iver, at takke (ingen nævnt ingen glemt). alle der er så stærkt involverede, her på k10. her kan man gå ind og sammenligne problemer i diverse kommuner etc etc.
samt vuderer om andres sager ligner/bliver behandlet, som ens egen sag.

der er tillige altid en "skulder" hvis det behøves. så kæmpe gadot til k10.

jeg syntes lige jeg vil nævne at nogle personer herinde har været opmærksomme på at der måske skulle sidde et par behandlerøjne (ellers par hundrede)...og følge med i dialogerne herinde .... dette tror jeg jeg vil tage som et positivt problem.

dette kunne jo indikerer at de tager denne side, med dens rådgivning seriøst, hvad de så sandelig også har god grund til, thi ego syntes der sidder endog mange kapaciteter, og rådgiver med egne erfaringer i stort og småt,

der er talknusere... § knusere.... og gode venner, med rigtige knusere... se dette er meget værd venner ... derfor tror jeg , er der så stor opmærksomhed, på "vores side"

jeg tror og håber mange, undertegnede incl: stadig vil være og finde i dialog herinde. også selv om ens sag "skulle være faldet på plads"..... forsat god aften

mvh ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 19:25   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg har også en teori om, at sagsbehandlere reelt kan interessere sig for klienterne.
Og enhver der har et job, vil vel gerne blive bedre, og når man har med mennesker at gøre, så må man vel også formode at der er en hvis interesse i at kende nærmere til klienternes oplevelser af sagsbehandlingen....

Det er k10 jo et oplagt bud på...

Så hvis en sagsbehandler vil blive bedre, så er det her site perfekt!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 23:10   #10
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tillykke med din nye " titel" selv om jeg "hader " at sige tillykke, når man nu helst vil være med i samfundet hvis man altså kunne.

fra Helle, og hygge til dig.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Agtindsigt i afgjort sag. Gizmo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 09-06-2013 19:04
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25
Tilbagebetaling af ydelser før sagen er afgjort. Demo Alt det andet 0 30-01-2011 01:33
Sager om sygedagpenge er ulovligt afgjort Webmaster K10 Nyheder 0 13-11-2010 15:00
Sygedagpengesager afgjort uden for kommunen er ulovlig FlemmingLeer Nyt fra Ankestyrelsen 5 15-04-2010 13:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension