K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2008, 23:32   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja jeg har også en , den kan ikke så mange fancy ting (løft osv ) men den kan snildt komme under alle mine møbler (så der har jeg jo nok bare været heldig) men ingen af mine katte ville tage en tur på den De er over alle bjerge når den startes .....

Jeg ville heller ikke af med den for alt i verden, den er en ven i nøden (og det kan man jo nok godt regne ud da der ikke er nogen edder og forbandelser fra mig i tråden her he he )

*eller også havde jeg bare glemt at jeg havde startet tråden *

Men ville nu alligevel ønske at mine katte havde det på samme måde som den i klippet for det ser noget sjover ud end katte der gemmer sig
  Besvar med citat
Gammel 24-11-2008, 03:32   #12
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Jeg har ikke en robotstøvsuger (ville dog gerne), men har til gengæld en kat der spæner rundt alle vegne og hiver spindelvæv og støv med sig.
Derudover kaster hun sig på maven og glider rundt på gulvet, så kan jo være jeg slet ikke behøver en robot..

Har en veninde der har købt en robot og hun er møj glad for den
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2008, 14:35   #13
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 16
Trine er ny på vejen
Hejsa,

Jeg er den lykkelige ejer af en robotstøvsuger, som jeg fik for ca. 1/2 år siden.

Jeg så også testen af robotstøvsugere på DR1 og blev samtidig af det smertecenter jeg har gået på, anbefalet at overveje køb af en sådan tingest.

HOLD DA OP, hvor er det lykken.

Vi har store gulvflader uden dørtrin, så her kommer en robotstøvsuger virkelig til sin ret.
Ledninger o.lign. lægges udenfor rækkevidde, men det er absolut ikke noget problem.
Der medfølger nogle stoppere, så støvsugeren via signal styrer udenom dyre vaser o.lign. der står på gulvet.

Omhyggelig rensning af børsterne er et must, og hundehår i fældningstiden er ikke det mest optimale, da hårene kan sætte sig fast i børsterne.

Næste nye er en robot gulvvasker.

Prisen var ca. 5000 kr - og den er alle pengene værd!

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 01:23   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Ja jeg har også en , den kan ikke så mange fancy ting (løft osv ) men den kan snildt komme under alle mine møbler (så der har jeg jo nok bare været heldig) men ingen af mine katte ville tage en tur på den De er over alle bjerge når den startes .....

Jeg ville heller ikke af med den for alt i verden, den er en ven i nøden (og det kan man jo nok godt regne ud da der ikke er nogen edder og forbandelser fra mig i tråden her he he )

*eller også havde jeg bare glemt at jeg havde startet tråden *

Men ville nu alligevel ønske at mine katte havde det på samme måde som den i klippet for det ser noget sjover ud end katte der gemmer sig
Hvordan går det med robotten?

Er batteriet blevet fladt?



__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 01:34   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ej en sjov tråd, den har jeg slet ikke set før nu. Men det lyder da smart, glæder mig til at høre om det er lige så smart i dag, som den gang....

Jeg har en Miele....den støvsuger af *******s til.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 06:34   #16
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Vi har en Roomba, vi købte den til 2700 dengang . og vi er glade for den. den tager kattehår, men da vores stue er stor 35 kv'adratmeter så tager den altså en time om at tage stuen. Men udover det så er den sat til hver anden dag og kører fint udenom møblerne.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 07:49   #17
Tutti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tuttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2008
Indlæg: 137
Styrke: 16
Tutti er ny på vejen
Vi har også en Roomba, og har haft den et års tid. Den er super.

Vi var heller ikke helt sikre på, hvorvidt den nu også sugede og var god nok. Vi fandt et sted på nettet der hedder robotstøvsugeren, med det sædvanlige www foran og dk bagefter.

Her var der mulighed for at få en robotstøvsuger gratis på prøve i 14 dage, blot man betalte porto. Hvis man efter prøveperioden kunne finde en anden person der gerne vil prøve støvsugeren, kunne man let via mail få lov til at give denne videre, således at man ikke selv skulle betale returportoen.

Vi satte den til selv at støvsuge hver dag kl. 14 - og blev forskrækkede en dag, den ikke var i sin ladestation - den havde selv fundet af snørkelveje ind på vores datters værelse, hvor der "tilfældigvis" lå en pyjamas på gulvet. Heldigvis er støvsugeren så smart indrettet, at da den kom til at suge lidt af pyen, at den med det samme slog fra og kom med en fejlmeddelelse. Dvs. pyamasen fejlede ikke noget som helst - ikke engang en krølle, og støvsugeren havde ikke taget skade. Der er meget sikkerhed indbygget. Den kan ikke falde ned ad trapper heller, den kan føle når den går ud til kanten og drejer.

I vores køkken er den eminent til at tage de krummer, der kommer til at ligge i kanten under køkkenbordet - I ved - de krummer, hvor man plejer at skal have støvsugerfoden af for at kunne få de krummer helt inde i kanten - her er Roombaen rigtig god - den har en lille rund børste der skubber disse krummer ud, så den kan suge dem op.

Men - man har naturligvis brug for en alm. støvsuger bare engang imellem til nogle ting - men efter vi har fået denne robot, så har vi det altså meget bedre - har også langhårskat. Det betyder meget, at der lige bliver kørt rundt og samlet op hver dag. Kan varmt anbefales.
Tutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 07:54   #18
Sandie75
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sandie75s avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2010
Indlæg: 185
Styrke: 15
Sandie75 er ny på vejen
Jeg har 2 langhåret katte, 1 korthåret hund og en langhåret hund og min robotstøvsuger napper det hele http://www.hbl-trading.dk/product.asp?product=94

Jeg har haft min i 2 år og jeg er super glad for den, de behøver i være fandens dyre for at være gode
Sandie75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 08:51   #19
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sandie75 Se meddelelser
Jeg har 2 langhåret katte, 1 korthåret hund og en langhåret hund og min robotstøvsuger napper det hele http://www.hbl-trading.dk/product.asp?product=94

Jeg har haft min i 2 år og jeg er super glad for den, de behøver i være fandens dyre for at være gode
Vores er den her http://www.irobot.com/dk/home_robots_roomba560.cfm
og vil heller ikke undvære den med 2 katte :-)
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 09:17   #20
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Hej alle

Jeg købte en Roomba i 2005, og var heldig at få den til 889 kr,
fordi der lige var kommet en ny på markedet.
Den er rigtig god til mit køkken/alrum på (52 m2), som har plankegulv.
Da mit køkken er på ben, kører den ind under og finder ALT.
Duckingstationen er under et køkkenelement, og der bor den så, når den ikke er i gang.
Det er det eneste sted jeg bruger den, da der er dørtrin i hele huset,
og de øvrige rum er enten små, eller med tæpper.
Til resten af huset har jeg en Dyson, og den kan godt nok suge !!!
Og kan man kan se, hvornår den skal tømmes
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ældre tvinges til at få robot buster Politik og Samfund 11 16-11-2011 15:29
Robot gulvvasker jomfruen Dit og Dat 12 07-10-2011 11:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension