K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-08-2009, 11:38   #11
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja sandheden omkring det danske velfærdssystem er ilde hørt, den dag man står og skal bruge det, det er der vidst ingen tvivl om... bare synd at så mange har ignoreret regeringens ødelæggelser af velfærden imens man havde job og fik skattelettelser og stemte på Fogh med bind for øjnene...

Siger ikke at det er dette du har gjort, men dette oplæg viser et klart og godt eksempel på den "opvågning" mange må lide i dag hvor krisen sætter ind... og det med arbejdsgiveren? ... tjaa... de er som de altid har været det... griske på den almene arbejdene danskers bekostning...

Men håber da at i klarer den... det gør i... to førtidspensionister har ca. 16.000,- tilsammen om måneden
  Besvar med citat
Gammel 04-08-2009, 18:15   #12
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
Tak for krammerne, det varmer

Min fagforening har været inde over, men da min tidligere arbejdsgiver hverken er til at hugge eller stikke i, så er sagen nu sendt videre til en advokat. Hvis han fortsætter med at være på tværs, så har jeg vel en afgørelse om et par år

Jeg har heldigvis aldrig stemt på nogen der lígger til højre fro midten, så den vil jeg alligevel ikke have på min kappe
__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2009, 18:29   #13
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Krydser fingre for det går.

Og er din tidl. chef dækket af en arbejdsgiverforening, så skulle det være sikkert du fik dine penge. Men kender ikke tidshorisont.


Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 11:35   #14
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
helt ærligt.....

jeg er #€£$#"%%£$€@£"¤%# sur nu.

Jeg har lige talt med A-kassen. De beregner jo min dagpenge udfra hvad min løn har været de sidste 3 måneder (altså april, maj og juni). Som det ligger lige nu, så har jeg fået 0 kr. i juni og alm. løn for april og maj. Så regnestykket fra A-kassen hedder 0 kr + 25.000 kr. + 25.000 kr. divideret med 3. Hvilket igen betyder at jeg ikke kan få fulde dagpenge. Havde jeg fået min løn for juni, ville jeg have fået fulde dagpenge.....

Jeg er altså blevet straffet at min arbejdsgiver for at være på tværs, ved at han ikke betalte min løn for juni og nu bliver jeg %&£$?/&¤ straffet af A-kassen også.

Hurra for det danske velfærdssystem
__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 12:48   #15
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Så må de bare beregne udfra marts, april og maj. Det kan sq da ikke være din skyld at din arb.giver ikke har indbetalt din løn.

Har du fortalt dem det, og ved da man kan gå længere tilbage, hvis der er uorden i ens lønindtægter.

Håber det vender sig til din fordel.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob beregning af løn efter reform er trådt i kraft Stuen Fremtiden for fleksjob og førtidspension 86 15-11-2013 15:21
Højere bundskat? Risa Politik og Samfund 49 11-11-2012 22:45
'Så alle får en chance for at yde det, de magter.' Jan Jakobsen Politik og Samfund 5 07-07-2012 16:33
Hvis ikke man magter det DE forventer, hvad så.... Yasmin Alt det andet 12 07-04-2010 15:46
Magter ikke mere. Mads&Camilla Din historie 13 30-10-2008 09:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension