K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-06-2009, 08:05   #1
cape
Elsker at være her på K10
 
capes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: ODSHERRED
Alder: 45
Indlæg: 72
Styrke: 16
cape er ny på vejen
Uvisheden

Hejsa...

Trænger bare til at læsse af og kunne ikke finde noget bedre sted at gøre det her, føler ikke rigtig omgivelserne gider at høre mere på mig ellers kan de bare ikke rigtig sætte sig i samme stol...

Kort og godt!!!

Snakket med ank først i april md om at fremsende mine arbejdsprøvningspapir på min nuværene arbejdsprøvning som de syntes ville være vigtige at få med til den endelige afgørelses på stop at sygedagpenge og afslag på fleksjob.

Vi aftalte at papirne kunne bleve fremsendt max sidst i april md, men så var det at jobkonsulent ikke måtte lave en fuktionsbeskrivelse, da arbejdsprøvningen er startet efter afslaget - men jeg fremsendte dokumation på jeg var i arbejdsprøvning samt hvor mange timer jeg var der samt min ugedagbog, det kunne de godt bruge...

Så blev jeg lovet af min sagsbehandler i ask at jeg ville have en afgørelse inden ugangen af maj md....

Her er så problemet - nu skriver vi 2 juni og har intet hørt i nu.......jeg er utålmodig - jeg magter bare ikke mere - min økonomi er en ruin og jeg kan ikke overskue mere, jeg kæmper for at tage i arbejdsprøvning hver dag de 3 timer som jeg kan klare - men humøret er helt i bund og energien er helt væk, føler at jeg kommer længere og længere ned i et sort hul og har bare svært ved at kommer op igen.................

Undskyld - men nu fik jeg lidt luft igen

Cape
cape er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 09:45   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Af en eller anden grund, får man det værre, når afgørelse står for døren.
Man bliver selvsagt usikker på om afgørelse falder til ud til egen fordel eller ej.
og kva kommunernes behandling/jagt på os, bliver man selvsagt usikker, når en afgørelse trækker ud.

Men, hold ud.
Det er skide smart, at vi oven i helbredsproblemer, skal lide økonomisk ruin.
De kriser man får alene ved helbredsproblemer, er nok til at slå de fleste ud.
Derfor er det pisse unfair, at vi oveni dette er presset økonomisk.

Du reagere normalt, men du må ikke give op.
Men det er normalt med op og nedture, i denne vridemaskine.
Når jeg er nede, diskutere jeg med mig selv over ansvaret for mig selv. Forstået på den måde, at enten give op, hvor konsekvensen er, at jeg så havner i kørestol, og dyb dep. Eller også kæmper jeg for min ret, og et tåleligt liv. trods alt har jeg mange år igen.
En dag vil retfærdigheden sejre. Det må vi tro på!
Knuds Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 10:24   #3
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, det er simpelthen ulideligt at vente i uvished. Det er virkelig noget, der tærer på humøret, energien, lysten og kræfterne.
Du er ikke alene om at have det sådan, og ja, det kan hjælpe lidt at få lidt luft herinde, hvor mange kender til de samme problemer.

Håber, du snart hører noget og kommer videre.

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 10:30   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åh ja Cape, vi kender den alle sammen!!

Dog skal du lige komme i hu, at der har været en hel del helligdage + at mange har afholdt deres sidste ferie. Ikke at det undskylder noget, men det kan godt have lidt betydning for tidsfristen alligevel....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 10:31   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
puha Cape..
det er hårdt at vente..
vi må da snart høre noget.. det er snart et helt år siden jeg var færdig med min arbejdsprøvning.. spild af tid og spild af liv kan man sige.
især hvis vi begge får medhold, DET skal vi bare have.. ellers skulle f.... og så videre.
jeg kan også blive helt dårlig bare ved tanken om at de giver kommunen medhold, argh... men jeg læser jo så meget underligt herinde..
hvis det er for hårdt for dig, at klare de 3 timer, så må du da melde dig syg.. og hvorfor er du i det hele taget i ny arbejdsprøvning?
jeg fik af vide de ikke kunne starte noget op, før end afgørelsen er kommet på klagen.
fordi det så ville være det samme som at sige de andre havde lavet fejl..
nå, men prøv at holde dig oppe fra dybet, selvom det er svært.
sender mange tanker
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 10:46   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
sender dig lige en masse som du frit kan bruge af.

Puha, det er en slem tid, kan sagtens huske hvordan det var, men som Popiae siger: hvem er det lige der skal vinde dette "slag"?

Hold hovedet højt og husk: der ER lys for enden af tunnellen

Hmm, men jeg ville da også som Huldra siger melde mig syg hvis ikke du kan klare det. Husk, du får ingen tak for at ødelægge dig selv.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 13:24   #7
cape
Elsker at være her på K10
 
capes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: ODSHERRED
Alder: 45
Indlæg: 72
Styrke: 16
cape er ny på vejen
Afslag

Fik brevet med posten i dag...

Fik afslag på fleksjob samt sygedagpenge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er så gal og ked og ved ikke lige hvordan jeg skal takle den....

Men hvor står jeg nu, jeg modtager jo ikke kontanthjælp??
Har ringet til fagforeningen, de ringer tilbage når de har modtaget afgørelsen, så nu venter jeg bare.....................og ventetide er lang og endnu en gang er jeg utålmodig.............

Cape
cape er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 13:25   #8
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Hej

Hvor kan jeg bare føle med dig. Vi har det på samme måde som familie, jeg er ægtefælle til en meget syg mand. Der er opture, men hvor er der bare mange nedturer, her prøver vi at tænke positivt, da ligesom dig kan min mand ikke blive selvforsørgende på ordinære vilkår. De henter oplysninger her og der, men der er ingen rød tråd I hvad de foretager sig, hvilket jo også sker i din sag. Jeg håber for dig, at du snart får en afklaring, det andet er psykisk terror. Hvis man ikke er syg, når man møder systemet, ja så kan man sagtens ende med at blive det.
Lad os endelig høre, hvad det hele går op I. Herfra al held.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 13:29   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Oprindeligt indsendt af cape Se meddelelser
Fik brevet med posten i dag...

Fik afslag på fleksjob samt sygedagpenge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er så gal og ked og ved ikke lige hvordan jeg skal takle den....

Men hvor står jeg nu, jeg modtager jo ikke kontanthjælp??
Har ringet til fagforeningen, de ringer tilbage når de har modtaget afgørelsen, så nu venter jeg bare.....................og ventetide er lang og endnu en gang er jeg utålmodig.............

Cape
Der SKAL stå i afslaget, hvordan kommunen så mener, du kan blive selvforsørgende, ellers er det ulovligt, jvf. retssikkerhedsloven.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 14:08   #10
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Brask og cape.
Læs følgende: http://www.k10.dk/showthread.php?t=8756 og bedøm om der findes noget i kan bruge ifb med den situation som i er blevet bragt i.
Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension