K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-12-2011, 17:32   #1
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
sidste frist for rest skat..

hvor når er datoen for indbetalingen for rest skat..
grunden til mig spørgsmål er at jeg ville ind for at se hvad jeg skyldte i rest skat den 22 dec for at finde datoen til udførelsen..

og skæbnen ville at jeg ikke kunne komme på med min kode. så måtte søge en ny ..
møg ærgerligt da jeg ville have den ud af verden inden ændringerne for ny forskudopgørelse.

vil så også høre om det har meget at sige hvis gælden er omkring 15000 kr.. kan jo lige så godt forberede mig på alt bøvlet hvis det er forsent nu..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2012, 04:09   #2
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Maja-Bell

Efter den nye skattelov ryger der renter på dag 1 fra i dag. Lidt mærkværdigt eft. min meing, idet Skat jo ikke har en årsopgørelse klar d. 1. jan. 20xx, hvorfor man selv skal ind og beregne i dertil skema, og måske ikke er ordentlig hjemme i reglerne el. selv har alle oplysninger omkr. f.eks. bankrenter el. lign. til at putte ind. Så i virkeligheden er det et estimeret beløb for indbetaling man kan gøre.

Desværre har ´Skat på deres hjemmeside lavet en brøler omkr. beregningen af renteprocent, men reelt bliver det ikke mange kr. hvis beløvet ikke er er større dimensioner, hvis man indbetaler i jan. mdr.

Så taler du om en gæld på 15.000 kr., mener du at du mangler at indbetaler 15.00 kr. i skat? El. at du har en gæld, som du kan trække fra?

hvis det drejer sig om det første vil du blive udlignet renter på 85 - 105 kr., hvis du frøst indbetaler når skat har lavet din årsopgørelse i marst mdr.

Se yderliger på fl.g link: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1059

hvor du ikke behøver kode for at læse dette.

mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sidste chance: Bydelreporter kurset, for sidste gang. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 12-08-2013 13:46
§ 17 og 3 mdr. frist 58hb Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 30 26-03-2013 12:53
Hvordan beregnes rest. erhvervsevnen mon? Siv Spørgsmål ang fleksjob 19 10-04-2012 12:09
SKAT kan ikke finde ud af skat zuza Politik og Samfund 2 27-11-2009 01:06
"Sidste chance for de sidste" zuza Politik og Samfund 0 10-03-2008 11:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension