K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2017, 19:32   #11
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Ang tilbagevirkende kraft:
Giv dem lidt tid til at træffe afgørelsen, så har du noget specifikt at klage over
Hvis den ikke kommer i næste uge, så kontakt sagsbehandler pr mail, og hør hvor langt din forespørgsel om §34 med tilbagevirkende kraft er nået. Så kan du nemlig også dokumentere at du har spurgt efter det

Mht at de kun har bevilliget den til og med 30/4 2017, så synes jeg du skal søge igen når du nærmer dig den dato. For så kan de tage stilling til om du fortsat er berettiget, hvilket du jo er hvis der ikke er sket nogen ændringer.
Det er nemlig kun under ret særlige omstændigheder at en klage "godtages" når klagefristen er overskredet.
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2017, 19:42   #12
Mulle1111
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2014
Indlæg: 45
Styrke: 10
Mulle1111 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Ang tilbagevirkende kraft:
Giv dem lidt tid til at træffe afgørelsen, så har du noget specifikt at klage over
Hvis den ikke kommer i næste uge, så kontakt sagsbehandler pr mail, og hør hvor langt din forespørgsel om §34 med tilbagevirkende kraft er nået. Så kan du nemlig også dokumentere at du har spurgt efter det

Mht at de kun har bevilliget den til og med 30/4 2017, så synes jeg du skal søge igen når du nærmer dig den dato. For så kan de tage stilling til om du fortsat er berettiget, hvilket du jo er hvis der ikke er sket nogen ændringer.
Det er nemlig kun under ret særlige omstændigheder at en klage "godtages" når klagefristen er overskredet.
Okay det gør jeg så tak
Mulle1111 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2017, 23:11   #13
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Får lige at vide at der ikke er nogen klagefrist på at klage over at §34 er givet med tidsbegrænsning. Så det behøver du ikke vente med at klage over

Jeg skrev med sindvejle (fordi jeg tænkte de kunne hjælpe med at gøre folk mere opmærksomme på dette), og de kunne godt tænke sig at høre hvilken kommune det drejer sig om.
Så hvis du vil kan du evt skrive det til mig i en privatbesked, så videregiver jeg det til dem i privatbesked til dem
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension