K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2011, 14:18   #21
magna700
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2011
Indlæg: 11
Styrke: 14
magna700 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Magna700

Da det er tydeligt at din sag er kørt af sporet. Du skal vide at de råd du allerede har modtaget er fra os til dig......fordi vi har prøvet dette 1000 gange før.

I din sag er vi sikker på at flere love er overtrådt.

Men det vigtigste er at du HANDLER da det er dit fremtidige forsørgelsesgrundlag som er ved at smutte.

Det din sagsbehandler pt er i gang med er, at undgå du skal have kontanthjælp.
Du sidder jo netop og leverer regnestykke om hvilken værdi din halve bil har. Hun undersøger om den halve bil har en værdi, over eller under 10.000 kr.

Læs nu alle rådene igennem påny og gør som vi råder dig til.
ALT imellem en borger og kommunen foregår på skrift.

Du skriver.: "begrundelse at afdelings lederen lagt vægt på at det kun var let til moderat funtionsnedsætelses, bliver ringet op af sags behandler fredag og siger at hun vil fremlægge sagen for afdelings lederen mandag ringer dagen efter tirsdag kl.9.30 og siger at jeg har fået afslag,så man må sige at det var en hurtig beslutning"

har du det på SKRIFT?
Har du ansøgningen om flexjob på SKRIFT?

Hvis ikke...... er det grunden til at du skal søge aktindsigt hos kommune. Du skal vide hvad der står i din sag.......ellers vil du opleve som du allerede har erfaret at en sagsbehandler udmelder som hun gør.

En afdelingsleder har ikke bemyndigelse til at vurderer din situation, hvis du har ansøgt kommunen om hjælp skal der foretages en opsamling af mange oplysninger og derefter skal sin sags til AFGØRELSE og her skal du have det skriftligt med en BEGRUNDELSE og KLAGEmulighed.

Hvis ikke skal du omgående bede om dette.

Hvis du oplever dette som en lille "skideballe" skal du vide, at det er af den kærlige slags.

Hilsen Peter, Smed af Guds Nåde
jamen så er spørgsmålet om de kan sige at jeg skal sælge min del af bilen når det ligsom er at jeg har brug automatgears bil pga hofte/bækken brud
magna700 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2011, 14:29   #22
magna700
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2011
Indlæg: 11
Styrke: 14
magna700 er ny på vejen
[QUOTE=gunvor;142871]Hej igen.

Næsten ikke sovet i nat.

Citat:
men jeg skal jo vente med svar til februar pga beskæftigelsesnævnet???/QUOTE]

Forstår pt. ikke dette, mener du afslag på en afgørelse el?

Sorry ang. SB = sagsbehandler SB'er = flertal.
hej gunvor vi har anket sagen til beskæftigelsesnævnet og der skal komme besked der fra i februar
så spørgsmålet er om man skal gå til medier inden sammen med fagforeningen som jeg havde et møde med dem=(fagforeningen)
magna700 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2011, 14:41   #23
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej igen.

ang. medier: generelt mener jeg, at alle komunalt/regionalt regi, der laver sjusk grænsende til ulovligheder, og ikke har intetnion om at udbedre dette og endsige undskylde og beklage dette bør få deres vasketøj hængt frem i medierne.

Men man skal altid overveje, hvilke personlige omkostninger en sådan sag kan have for en selv. Er man parat til et gå ehele vejen? det er jo ikke sikkert det bliver en lille artikel m. wake up call til diverese ansatte og overordnede. Men måske en føjleton, som kommer til at køre i længere tid, måske endda på nationalt tv.

Samtidig er det jo også sådan, når man stikker næsen frem kan man få den i klemme. Dvs. der skal ikke være en plet at sætte på dig og dine, da dette jo evt. kan graves frem også af de medier, som startede med at virke som værende på din side.

Yderligere skal man også have overvejet om, man har lyst til/orker at høre de meldinger der kommer fra det offentlige omkr. ens sag. Ikke alle kan finde ud af den fine linie, måske heller ikke tavshedspligten.

Hvis man har gjort sig disse overvejelser, også sammen m. fagforeningen, så har du svaret.

Du kunne måske også aftale m. fagforening, at det er dem, der har mediekontakten, og dermed hvis du får henvendelser, så henvise til dem.

Men i sidste ende må oventående tænkes grundig igennem, og kun du selv kan svare.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension