K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2008, 12:08   #21
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Hej

jeg mangler som sådan ikke forslag til evt. hjemmearbejde - men jeg mangler i høj grad en udmelding fra kommunalt regi, på hvor en evt. arbejdsprøvning skal føre hen. Tænker de visitering til flexjob ? Det er udelukket at jeg kan revalideres. Min helbredsmæssige situation er afklaret.

Så jeg syntes på sin vis at det er okay at vi prøver at finde et eller andet jg kan beskæftige mig med herhjemme, når helbredet er til det. Men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan min økonomi skulle se ud, ved 3-4 timers ugentlig arbejde. Mine sygdagpnge kan ikke forlænges mere pr. 31/3 08 - vel kun i det tilfælde at der er søgt FTP.

Lægekonsulenten skriver også (selvom han ikke må ) " Er det urealistisk at finde eller opnå timer indenfor eks. ejendomsmæglerbranchen - skal der ihverksættes en afgørelse på fremtidig forsøgelsgrundlag"

Det er muligt at det er mit eget forslag med hjemmearbjsplads....men derfor skal jeg vel ikke nødvendigvis selv finde ansættelsted m.v når jeg faktisk er for syg til dette. I min verden hænger tingene sådan sammen at jobkonsulenten skal arbejde FOR mig og sku ikke imod.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2008, 13:36   #22
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Nå...for at give mit hovede ro i weekenden, har jeg simpelthen sat min fagforening på sagen. De har fået kopi af speciallægeerklaring + lægekonsulentens udtalelse...ha ha så kan de lære det.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2008, 15:32   #23
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
så kan jeg alså ikke lige se problemet hvorfor søger du så ikke førtid pension og tager et lille hjemme arbejde ved siden af???
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2008, 16:06   #24
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af laurana Se meddelelser
så kan jeg alså ikke lige se problemet hvorfor søger du så ikke førtid pension og tager et lille hjemme arbejde ved siden af???

det vil jeg jo også helst...men når kommunen bruger ens egne udtalelser mod en, kan det jo være svært...underforstået, at så må de jo ikke mene at der er grundlag nok til at en ansøgning går igennem. Iflg. min fagforening skal vi klage over lægekonsulenten da han kommer med udtalelser som ikke er af lægelig karakter, men oplysninger fra en samtale mellem sagsbehandler og mig.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2008, 17:26   #25
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
sorry trode du var blevet indstillet til ftp og hvis du ikke kan tåle at arbejde mere en 4-5 timer om ugen hvad er så ideen med en jopprøvning ??? du vil jo ikke engang kunne få et fleksjob..med så lidt timer...

hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert klage!!
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobafprøvning i hjemmet Webneren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 15-08-2013 07:58
funktionsbeskrivelse i hjemmet Garfield Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 05-12-2011 16:25
Aktiveres i hjemmet sun-lady Fremtiden for fleksjob og førtidspension 18 26-06-2009 00:20
UDE OG HJEMMET Lynge Dit og Dat 11 16-12-2008 08:57
Hjælp i hjemmet zuza Nyt om loven 20 13-11-2008 23:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension