K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-04-2012, 22:46   #1
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Skift af kontakt-person

Hej,

Jeg har fået en kontaktperson som jeg bare er mega utilfreds med.
Når han kommer er han altid forsinket, går før tiden og bruger meget af sin tid på mit toilet.

Da jeg fortalte ham at jeg var ved at blive sat på gaden af boligforeningen reagerede han slet ikke og har nu været på ferie de sidste 6 uger hvor jeg har kæmpet en umulig kamp for at beholde min bolig uden hjælp nogen steder fra.

Det er sq hårdt at kæmpe når man har det så psykisk skidt som jeg har det og det er heller ikke sjovt bare at blive ignoreret af ens kontakt-person som netop skulle hjælpe én med at fastholde sin bolig.

Er der en måde jeg kan skifte til en anden kontaktperson på ?

Hvordan skal jeg fremlægge sagen så de giver mig lov til at skifte til en anden kontakt-person ?
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2012, 09:11   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Du skriver til kommunen, at du har problemer og at det gør dig utryg

skriv som det er uden overdrivelse eler underdrivelser og sig det som det det er, at du føler du stor uden hjælp lige nu pga. ligegyldighed og måske stress for din kontakt person.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2012, 11:05   #3
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja jeres kemi passer bare ikke sammen og tilsyneladende har I meget forskellige forventninger. Prøv samtidig at få oplyst, hvilke områder din kontaktperson kan hjælpe på. Det kan være med til at give mere ro i sindet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 09:29   #4
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Bevilling af støtte-kontakt-person

Jeg havde fået bevilget en støtte-kontakt-person fra kommunen da jeg havde brug for noget støtte på forskellige områder.

Problemet var bare at jeg fik det rigtig skidt med den her kontakt-person på et tidspunkt.
Jeg ringede derfor til visitatoren og forklarede at det var kørt i hårdknude mellem os og at jeg ikke kunne modtage besøg fra kontakt-personen da jeg følte mig utryg ved denne.

Jeg fik så at vide at jeg godt kunne få en anden hvis der altså var en ledig ellers skulle jeg stå på vente-liste til en.

Nu er det så snart ved at være 2 md'er siden at jeg snakkede med denne visitator og hun lovede at ringe tilbage men intet er sket og jeg står igen helt uden nogen kontakt-person på trods af at jeg jo var bevilget en i et helt år frem.

Er der nogen der ved om jeg har ret til en eller anden form for imidlertidig støtte/rådgivning nu hvor jeg ikke har en kontakt-person jeg kan henvende mig til ?

Hilsen Birkes-musen
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 23:04   #5
Papaya
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2012
Indlæg: 176
Styrke: 12
Papaya er ny på vejen
Find din bevilling frem

Da du fik besked på at hjælpen var bevilliget fik du vel et brev hvor det stod.
Kontakt kommunen og vis dem brevet... spørg hvor blev hjælpen af ?
Papaya er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 00:07   #6
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Ville gøre som Papaya foreslår, en veninde har lige prøvet det samme, vi ringede til hendes sagsbehandler som jo i første omgang havde indstillet til at hun fik en kontaktperson , det viste sig så at de have glemt at visitere hende til en ny efter den gamle var stoppet, så kan være tale om en misforståelse så ring heller i dag end i morgen ...

Jo hurtigere du får det gjort jo hurtigere kan du få en kontaktperson igen og forhåbentligt en du har en god kemi med..

Men husk at snakke forventninger , i min venindes tilfælde troede de at de skulle hjælpe hende med at komme til købmanden osv , men i virkeligheden drejede det sig om at hun ikke kunne overskue breve, regninger få dem betalt osv, så er ekstremt vigtigt at begge parter ved hvad det er det hele drejer sig om
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 09:30   #7
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Jeg har ledt i alle bunker efter brevet med bevillingen men jeg kan ikke finde det. I forvejen bliver mange vigtige papirer væk for mig herjhemme i alt mit roderi så det kommer sådan set ikke bag på mig.
Nå, så ringede jeg til visitatoren men hun havde taget en ekstra fri-dag så jeg måtte ringe igen i morgen. Sjovt nok havde min sagsbehandler også taget en ekstra fri-dag så det ser nærmest ud til at alle dernede holder fri i dag
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 09:33   #8
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
birkemussen

måske spørger jeg dumt,men er det sb du skal ha fat i...og ikke en anden afd

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 09:44   #9
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Jeg skulle have fat i både visitatoren der står for uddeling af kontakt-personer og så skulle jeg også have fat på min alm.sagsbehandler ang. hvorfor jeg ikke bliver kaldt til opfølgnings-samtale længere men sjovt nok havde de begge to valgt at tage en fri-dag foruden den fri-dag de havde i går pga grundlovs-dag
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 09:47   #10
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
birkesmussen

typpisk...så snakker man måske ikke med dem flere mdr og mangler dem så hårdt og ja så holder de fri....ja øv...

imorgen er de vel så imøde hele dagen..men giv ikke op.vær stædig

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontakt til ASK Mumrik Dit og Dat 3 05-09-2013 09:04
kontakt til arbejdsgiver ene Spørgsmål ang fleksjob 2 07-06-2013 15:34
Kontakt med Jobcenter le cuere Alt det andet 10 27-04-2013 19:36
Hvem er en kontakt-person ? Birkes-musen Alt det andet 4 29-06-2012 13:27
Kontakt hver 8. uge? pusle Dit og Dat 2 18-12-2008 09:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension