K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-08-2010, 22:23   #11
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Jeg er 100 % overbevist om, at Thornings skattesag og alt hvad der har været ført af politik af hhv. Fogh og Løkke, har været timet og tilrettelagt i 1990'erne af V, K og Dansk Folkeparti!
Må indrømme at jeg overhovedet ikke aner hvad de slyngler sad og udtænkte i 90'erne men Anders var da vist hulemand (ikke at forveksle med julemand) og skrev en bog om minimalstaten som Nyrup rykkede i stykker...
Det skulle han ikke have gjort for Anders havde glemt hvad han havde skrevet og troede han havde skrevet om maximalstaten

Men hvis vi ser bort fra det så må jeg indrømme at Helle Thorning har skuffet mig dybt... at lave så tåbelige ting som er så nemme at finde og rode rundt i er ikke en statsministerkandidat værdig... det er for dumt at snuble på målstregen som hun har gjort... og må indrømme jeg synes Socialdemokratiet skulle finde en ny hurtigst muligt... Vi kan da ikke have to statsministre i træk der ikke kan finde ud af det med bilag og sidder og fedter med det...


....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 22:54   #12
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Der er dem, der har en tese om at: al magt korrumperer ...

Måske har de ret ?

I så fald bør man måske indtænke tendensen i politiske sammenhænge ?


BTW: Det var Lord Acton (engelsk historiker), der fremførte påstand om: Power tends to corrupt, and absolute power corrupts absolutely.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 00:29   #13
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Men S-SF er for dumme - eller måske for kloge til at foreslå dette.
Venstrefløjen er generelt ikke dum. Rigtig mange på venstrefløjen er akademikere.
Man kan efter min mening ikke bruge uddannelsesniveau som parameter for begavelse.
Bortset fra det , er jeg enig i Socialdemokraterne er stærkt infiltreret af politikere med borgerlige synspunkter.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 00:58   #14
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Man kan efter min mening ikke bruge uddannelsesniveau som parameter for begavelse.
Bortset fra det , er jeg enig i Socialdemokraterne er stærkt infiltreret af politikere med borgerlige synspunkter.
Jeg vil nu vove den påstand at Venstre er blevet Socialdemokratisk på mange punkter.
At jeg så aldrig i livet vil stemme på dem er en anden ting.

Og enig i det med uddannelsesniveau.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 05:14   #15
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Klog mand, ham Lord Acton...

Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Der er dem, der har en tese om at: al magt korrumperer ...

Måske har de ret ?

I så fald bør man måske indtænke tendensen i politiske sammenhænge ?


BTW: Det var Lord Acton (engelsk historiker), der fremførte påstand om: Power tends to corrupt, and absolute power corrupts absolutely.
Min mening er da, at ALLE danske politikere glemmer alt om valgløfter og -flæsk, så snart de får plantet r*ven på en ministertaburet.

De er sig selv nærmest - sådan er det bare. Ingen empati eller venlige følelser overfor de mennesker - os vælgere - der har stemt på dem...
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mon de vendte papiret på hovedet, da de læste Danmark var det mindst korrupte land? Indiansummer Politik og Samfund 19 09-07-2015 08:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension