K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2012, 15:58   #21
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pedro Se meddelelser
Nej, det er du ikke Popiae, du er lige som resten af os, der er visiteret til FTP, enten fysisk, psykisk, eller endnu værre, både fysisk og psykisk invalideret.

Det hele blive absolut ikke bedre af de skræmmende forslag/tiltag vores regering kommer med.
Føj for pokker, hvor skulle de skamme sig, tage fra de fattigste og give til de bedre stillede.
Hvad ender det med? Bliver, det sådan at vi om nogle få år, "bare" får en kugle for panden, hvis vi ikke er blandt" De normale", oder hur?

Nej, vi får en pille, så er det overstået, og de sparer en masse penge.

Det ender vel også med at vi skal gentestes inden vi får børn, så de "dårlige" bliver sorteret fra.

Det bliver ikke et rart samfund.

Mvh. Karin
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 16:49   #22
LOS
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2011
Indlæg: 94
Styrke: 13
LOS er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pandaline Se meddelelser
Det ved vi jo intet om, før det er endeligt vedtaget. Det er flere gange set at en lille omformulering kan komme frem når det er endeligt vedtaget. Og "hovsa, der var ingen der så det, men nu er det vedtaget"...
Nej det ved vi ikke og derfor svarer jeg også udfra det som er lagt ud til forhandling.

Men der så mange herinde der drager forhastede konklusioner og er negative om alt,hvad de læser og hører og pisker en stemning op uden nogen grund.

Vent nu at se,hvad der bliver vedtaget og nyd sommeren istedet for at tænke hvad nu hvis og hvis og hvis.
__________________
Førtidspensionist pr 01.01.2012
LOS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 18:47   #23
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LOS Se meddelelser
Nej det ved vi ikke og derfor svarer jeg også udfra det som er lagt ud til forhandling.

Men der så mange herinde der drager forhastede konklusioner og er negative om alt,hvad de læser og hører og pisker en stemning op uden nogen grund.

Vent nu at se,hvad der bliver vedtaget og nyd sommeren istedet for at tænke hvad nu hvis og hvis og hvis.
Jeg synes folk selv må bestemme om de vil være bekymrede og med det der foregår pt, kan jeg kun mene at frygt er berettiget.

Der er jo en del herinde der i forvejen har det enormt svært og kan se frem til at få det endnu sværere. Kan ikke helt forstå hvorfor du mener du kan bestemme hvad de skal tænke og føle.

Og så er det heller ikke alle der har mulighed for at nyde sommeren sådan som du jo tydeligvis har.
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 18:54   #24
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Du godeste jeg syntes også at i hidser jer op sandsynligvis helt unødigt

Det går næsten aldrig så galt som at man går og tror
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 19:06   #25
LOS
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2011
Indlæg: 94
Styrke: 13
LOS er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pandaline Se meddelelser
Jeg synes folk selv må bestemme om de vil være bekymrede og med det der foregår pt, kan jeg kun mene at frygt er berettiget.

Der er jo en del herinde der i forvejen har det enormt svært og kan se frem til at få det endnu sværere. Kan ikke helt forstå hvorfor du mener du kan bestemme hvad de skal tænke og føle.

Og så er det heller ikke alle der har mulighed for at nyde sommeren sådan som du jo tydeligvis har.
Hvad Fa.... Snakker du om? Jeg prøver ikke at bestemme noget som helst og JA jeg nyder sommeren livet er for kort til at gå og bekymre sig om noget der ikke er vedtaget men kun spekulationer.....
Jeg vælger at se lyst på livet selvom jeg er syg.
Du og andre skulle prøve det er en rigtig god medicin.
__________________
Førtidspensionist pr 01.01.2012
LOS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 08:13   #26
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Uanset hvordan reformen bliver, ændre det jo ikke den tiltagende grove retorik, som bliver brugt imod førtidspensionister, og syge på kontanthjælp!

Alene det faktum, at retorikken er nedsættende, grov og uberettiget, er en del af spin, således at det dermed bliver iorden, at skære i denne gruppe.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 08:57   #27
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
yeps

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Uanset hvordan reformen bliver, ændre det jo ikke den tiltagende grove retorik, som bliver brugt imod førtidspensionister, og syge på kontanthjælp!

Alene det faktum, at retorikken er nedsættende, grov og uberettiget, er en del af spin, således at det dermed bliver iorden, at skære i denne gruppe.

VH Popiae
staten har åbenbart udskrevet dækningsløse checks og nu kommer regningen
staten er blevet et stort insolvent cirkus ,og igen ,som altid så skjuler politikkerne sandheden i stedet for bare at tilstå at de er inkompentente plattenslagere , se feks. på politikkernes mange løftebrud!
loven gælder også for det offentlige,så hvis loven siger at man er berettiget til FTP. så skal man også have den ,og hvis pengene ikke er der så må staten skaffe dem ,men IKKE ved at tage dem fra dem som har dem til gode for det er bedrageri.
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ftp oplysning vedr penge ? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 07-01-2013 22:48
Ret intressant oplysning Hejdien Politik og Samfund 15 02-05-2010 01:36
Gæstebogen-oplysning Hejdien Dit og Dat 0 25-05-2007 16:03
OPLYSNING: Hejdien Dit og Dat 0 12-05-2007 18:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension