K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2014, 18:41   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og upse-dasse, mer' svindel og manglende indberetninger til SKAT (og lur mig om der ikke kommer meget mere!)

Venstre skjulte 70.000 kr

http://www.bt.dk/politik/kopenhagen-...andlet-lovligt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2014, 20:27   #12
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Det er da utroligt det kan blive ved og ved med ups'ere og svindel og humbug... men det kan det altså

Det viser en syg kultur i det parti... måske nogen skulle starte med at rydde ud i det parti i stedet for at forsvare dem der har ansvaret for alt det fifleri og svindel i Venstre...
Løkkerideren burde som formand tage ansvar og træde tilbage... men det gør han aldrig nogensinde...han bliver til lilleLars og undskyld og undskyld... imens han leder efter en ny kagedåse der kan betale et par nye underbukser... skattefrit selvfølgelig...





...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2014, 21:22   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det værste er da næsten, at de først indberettede de 70.000 kr den 20 Maj - for 8 dage siden

(Og inden EB fik nys om sagen!).

Nej altså, synes virkelig det parti er skummelt

Ved godt Helle heller ikke er sukkerbelagt, men hun er dog en langt mere værdig statsminister.

Og det er jo ikke kun Løkke der er højest tvivlsom, men hele partiet der fejler fælt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2014, 16:21   #14
gonda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 98
Styrke: 14
gonda er ny på vejen
Helene du skriver "Det er der jo ikke noget ulovligt i og handlingen var ikke bevidst."


Se , det er ni noget jeg slet ikke er sikker på Jeg "tror" det er lige som med Lykke: går den , så går den
gonda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2014, 21:29   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg kan desværre ikke vide hvad Helle tænker, men som jeg skriver er hun heller ikke sukkerbelagt. Dog er der kun den ene skattesag - og der var ikke rigtig noget at komme efter.

Men når dét så er sagt, så er Løkke jo laaaangt værre - hans fiduser startede jo for mange år siden, først med Hanne Boel da han kun var 17 år, senere de forskellige partikasser, og roderier i bilagene er jo noget han har trukket efter sig gennem mere end 20 år - jeg kender ingen politiker der har fået så mange chancer som ham!
Han har altid haft svært ved at udvise rettidigt omhu, og så er der alle de der løgne hele tiden, det ene øjeblik har han kun røget én gang på et hotelværelse, men hovsa, nu kan BT fortælle, at det er mindst 5 gange til 2000 kr pr rengøring, og sådan kommer der hele tiden nye sandheder frem.....

Men jeg håber inderligt Venstre beholder ham som formand, så partiet bliver så splittet og utroværdigt som muligt - set med røde briller, ville det først blive farligt om der kom en ny stærk formand der var troværdig, arbejdsom, ærlig, moralsk, og med sund tilgang til partikasse og økonomi generelt.

Så jo, jeg har Løkke med i min aftenbøn, please bliv som formand
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2014, 22:50   #16
gonda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 98
Styrke: 14
gonda er ny på vejen
Den Med Hanne Boel havde jeg ikke hørt ført Det er en af de grimme.
Selvfølgelig var han kanske ung, men det virker ikke som om moraalen er blevet bedre med årene
gonda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2014, 23:56   #17
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
En svær Løkke-pille at sluge for et Venstre i drift imod en svær depression ...

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Så jo, jeg har Løkke med i min aftenbøn, please bliv som formand
Jeg kan godt se, at du har en pointe, hvis man ser på virkeligheden igennem et par røde briller =8-)


Hans Engell tror ikke, at Lars Løkke Rasmussen overlever som Venstres formand, dvs. du skal nok bede mere én aftenbøn for at dit ønske Løkkes ...

Du kan selvf. være heldig at Bondevennernes Venstre i stedet slæber en Traktor-Troels alike fætter i stilling til at sætte ploven i furen og få banket cylinderen godt i bund ... og det kan tabloidpressen sikkert også godt få en god og salgsbar historie ud af ;-)

Bondevennernes Venstres opgave er således blot at finde kandidaten, der evner at manøvrere imellem at vågne op i baronens seng, møddingen ... og så at blive gjort godt til grin ... men det tænker jeg egentlig ikke bliver nogen væsentlig udfordring ... Bondevennernes Venstre har jo et stort reservoir af sådanne talenter at øse af ...


PS: Hanne Boel har en fantastisk stemme ... og det gør indtryk at læse, at hendes projekt er blevet ramt af den økonomiske u-Løkke af en begmand , hvor den der skulle betale for musikken løb fra regningen ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU

Sidst redigeret af TimeGuest; 01-06-2014 kl. 03:49. Årsag: Typo grundet ... useriøs Venstre-håndsarbejde ...
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2014, 09:43   #18
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Hans Engel trak så det forkerte kort... løkkeridderen slap igen med et par forkølede fy fy skamme... det er i orden lille lars, at du snupper lidt fra de forskellige kasser, men nu må du altså snart lære at gøre det så ingen opdager det

Så Hans Engel må lære det... løkkeridderen trækker sig aldrig frivilligt før hver krone er vendt




....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2014, 19:42   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nææ, men man skal sørme passe på hvad man beder om!!

Jeg ser ellers aldrig fjernsyn, men havde det tændt i mere end 12 timer i træk i går....og som dagen skred frem, sad jeg og piskede mig selv op til, at han skulle smutte som formand - glædede mig egentlig helt. Men så lavede den lille skid det nummer, og fik pep-talket modstanderne i 7 timer, så de vel til sidst sad og nikkede med hovedet af træthed, og sagde okay, bare for at få fred!

Nej, men manden er jo også pænt på røven økonomisk, privat, så han har jo skulle kæmpe for jobbet og den stabile indkomst - det er jo ikke just gratis at bo i Nyhavn (eller måske betaler partiet også det), hahaha.....

Men jeg kunne nu ikke lade være med at grine, da jeg så Løkke og Kristian Jensen - næsten, arm i arm - de to har jo aldrig rigtig kunne sammen, men bliver nu rigtig bundet til hinanden, dét er sgu da humor!!

Og hvad er der egentlig med ham Kristian Jensen? Taler han altid som om han er på benzodiazepiner? Han var jo helt stiv i kroppen og holdt mikrofonen i meget kejtet stilling, og talte meget gennem tænderne, totalt blottet for mimik!

Hold NUU op, om ikke andet, så har de sgu mange fede typer i Venstre - Rohde, Pind, Hjort, Kristian mf - bliver helt paralyseret når jeg sådan rigtig kigger på dem, for hvor galt kan det gå??

Støjberg så ellers forrygende ud!! - ser hun har tabt sig markant, og er trådt ud af kone-kludene og har fundet en stil - woow, jeg var imponeret!!!
Charmen ryger desværre når hun åbner munden og lader tungen søge Løkkes R_ _

Glæder mig til at se det mægtige cirkus i aktion!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2014, 23:02   #20
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er jo kun en fordel at Lars Lykke bliver på posten, da det kommer til at koste stemme, ved næste valg, hvis ikke...

Det kunne jo komme mere frem, hvilket igen vil være en fordel, for rød blok, jo nærmere vi kommer valget, og der er rod i partiet!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension