K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-08-2008, 14:54   #21
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Stort tillykke herfra også

Kan kun tilslutte mig - STOOOOOOOOOOORT TILLYKKE herfra - velfortjent!!!

Skulle I være i tvivl, så er K10 grunden til jeg har magtet kampen og kæmper videre.

Jeg har ikke tal på alle de gange jeg har læsset af herinde, ligesom der er flere herinde der har hjulpet mig med skrivelser, jura osv.

Så af hjertet tak!!!!
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2008, 16:49   #22
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Jeg er en af dem der har fået pensionen, fandt jer faktisk først efter suk, kunne godt ha' brugt undervejs. MEN nu er jeg her og forlader jer aldrig, jeg har stadig brug for jer, til støtte og hjælp med henblik på de love og §'er i forbindelse med ens rettigheder til hjælpemidler og så videre.
Men jeg kan og vil også gerne dele ud af mine erfaringer fra min kamp.

Men bedst af alt, jeg bruger jer til at hjælpe venner og familie, der kommer i klemme i systemet, de bliver henvist til siden, og hvis de ikke magter det, jamen så springer jeg ind og undersøger det for dem.

Og jeg giver dig ret Hejdien, vi er alle hinandens støtter, tak for det

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 00:27   #23
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Thumbs up

Jep!

Godt gået, K10.

Jeg fandt siden i går og reflekterede på den. Mit spørgsmål lå her i kassen i dag. Hvor er det dejligt med hurtig svar, det vil jeg gerne reklamere for.
Vores streamer er på vej til bilen.

Var det ikke noget for K10 med en sådan?

Jeg syntes at I på K10 er rigtige gode til at sende et hurtigt svar, selom jeg nok har spurgt om det samme flere gange.

Det er hvad jeg kalder overbærenhed og forståelse, for mig der lider af en dårlig hukommelse

Godnat og en til alle som besøger siten her

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 00:49   #24
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Det er hvad jeg kalder overbærenhed og forståelse, for mig der lider af en dårlig hukommelse
Vi er MANGE, der har dårlig hukommelse, så hvis du har spurgt om det samme flere gange, så er der ikke ret mange, der har opdaget det.

Men nu har du afsløret det, så må vi se, om vi husker at spørge dig, om vi ikke allerede har svaret på det een gang...

Også 1.000 fra mig.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 10:34   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
he he Zuza tænkte nøjagtigt det samme da jeg så bmdc`s besked...

spørger om det samme flere gange.. nåå det kan jeg ikke huske.. gad vide om vi kunne slette halvdelen af alle spørgsmål hvis vi fik ryddet op af en med en god hukommelse *GG*

bmdc det med streamer tror jeg faktisk at vi har haft oppe og vende en gang før (hvis ikke jeg husker forkert ) men vi kan da prøve at finde ud af hvad sådan nogen koster og evt se om der er stemning for det ...
  Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 10:37   #26
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Og til dem, der ingen bil har... en flagstang med et flag, som kan sættes på cyklen eller i haven.

Eller noget at klistre på ryggen.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 11:30   #27
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej

Jeg synes da det kunne være interessant med lidt fed PR for K10.

Min mand har en lille skilteforretning - så hvis der er behov for streamers kunne vi jo søge Tryg-fonden, der yder bidrag til projekter, for at folk kan føle sig trygge. Vi kan også lave en lille pjece til de kommende "klienter" for som Zuza tidligere har skrevet i denne tråd - så skal kommunerne ifølge retssikkerhedsloven oplyse om, hvordan man kan få hjælp andre steder fra. Kommunerne kunne jo så passende starte med at give nye "klienter" en pjece fra K10 - så de kan være sikker på, at få de rigtige oplysninger om deres rettigheder Dette vil uden tvivl - lette deres overbebyrdede arbejdsgang -

KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 12:46   #28
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.797
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej Fussen.

God ide med streamer, den behøver nødvendigvis ikke at have samme størrelse som de sædvanlige. Hvis alt andet glipper med fonde kunne vi selv lave en indsamling på forhånd, når vi kender prisen. Indsamle fra os der kan undvære i samme ånd som k10, give efter evne. Prøv at spørge din mand om prisen på eksempelvis 1000 stk små streamers.

Havd skulle der stå udover www.k10.dk? Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 12:59   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Fussen he he at få kommunen til at aflevere pjecer fra K10 den går nok ikke, vi har prøvet da vi startede siden at hænge information om k10 op på kommunen men mærkeligt nok så "faldt" de altid ned *GG*

Og ellers siger jeg det samme som Peter
  Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 13:02   #30
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Måske man kunne få lavet nogle reklamer med kraftig lim på, så "falder de ikke af".

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skjult handicap KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 26 27-06-2012 09:45
handicap/trivselsbil Chin Alt det andet 1 04-04-2010 14:40
Handicap og kommune jeanette41 Dit og Dat 4 18-01-2009 17:24
vedr. handicap bil jane 69 Din historie 20 19-12-2008 15:49
handicap og beskæftigelse MajT Jeg har fået job. 8 02-10-2008 10:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension