K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2009, 23:21   #11
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Ministerrokader betyder, at INGEN har ansvar for noget som helst.
Se Lene Espersen... Intet ansvar for overforbrug i politiet. Og Brian var jo ikke justitsminister på det tidspunkt. Sådan går det, hver gang der er ministerrokader. Ansvaret forsvinder i det blå.
Det er sørgeligt, men så sandt så sandt. Ministerrokader er svaghed i systemet som burde underlægges restriktioner af hensyn til ansvaret.
Lene Espersen blev ligefrem sur forleden da en journalist i radioen konfronterede med nævnte sag.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 23:22   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
MVP, okay, sådan en Hjort er jo ikke den værste
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 23:48   #13
tigger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Indlæg: 33
Styrke: 16
tigger er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
MVP, okay, sådan en Hjort er jo ikke den værste

ja det siger du, men her i århus går hjorten for at være er rigtig snusket sted hvor kun stamkunder er velkomne, de sidder der så til gengæld osse fra åbne til lukketid.

men hvad, den hjort der har tales om i denne debat er nu osse noget snusket at se på
__________________
velkommen til velfærds-samfundet danmark
buster larsen havde ret
LORTELAND
tigger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 00:31   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja måske var det en hentydning!!!


Bare giv ham en billardkø i hånden, så passer han STRAKS ind i slænget! Kan næsten se ham sidde på barstolen og fortælle om den gang han var micznister og ha..havde ..hik...alje de schye borgere i hansh hule håååånd!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 09:24   #15
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg ved godt, det er smadder barnligt, men hver gang, Hjort viser sit fjæs på tv, så mooner jeg ham altså.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 09:32   #16
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Jeg ved godt, det er smadder barnligt, men hver gang, Hjort viser sit fjæs på tv, så mooner jeg ham altså.
Var der ik noget med at du havde stået ikke så langt fra ham på en tur til borgen engang Maj-Britt? Månede du ham også der?
  Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 10:14   #17
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Mooning

Er du gal Razmo.

Hvis Maj-Britt havde moonet ham der så var han jo bare blevet ligesom en hjortehan i brunsttiden. !!!??? NÅÅHHH ja, Så havde vi sq da været fri for ham for længe siden.

Kan du ikke lige tage ind til Borgen og moone ham ved indgangen Maj-Britt?

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 10:54   #18
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Ja, I kunne lige bruge at jeg viste min gammelkonemås sårn offentligt, hva.....??

Men hvad gør vi, når vi ikke mere har ham eller Karen at mobbe??

Finansminister, hvad kan han finde på?? At skære i dagpenge, kontanthjælp, ledighedsydelser.....??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 11:41   #19
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nej, Maj-Britt ... det gør han kun inddirekte på f.eks følgende måde:

På med bedemandsfjæset og en ivrig tv-fotograf + journalist, så får vi en sang fra de varme lande om at landet 'stander i våde' pga. den globale krise og at det vil betyde økonomiske stramninger ... dvs. skæringer i bloktilskudene til kommunerne, som så sidder med 'aben', og på den måde kommer nedskæringerne ganske automatisk til at ramme os igen, igen , igen

Selvfølgelig stikker han hovedet sammen med beskæftigelsesministeren og så finder de på flere lovforslag, som lyder så tilforladelige, at den glider ned hos den befolkningsgruppe, der ikke sidder midt i de borgerliges ideologiske hetz, for at bakke kommunernes stramninger op over for os, der er syge, er arbejdsløse osv. ... you know ... bare mere af det samme, som vi har erfaret de sidste snart 8 år

Du må jo regne med, Maj-Britt, at i et land, hvor det er tilladt en statsminister at lyve befolkningen lige op i deres åbne ansigt i 3/4 år ("jeg er ikke kandidat til generalsekretærposten"), for så at pludselig at være det, når valget ER truffet, der kan alt ske

Som landets leder må du lyve, som politikker må du lyve ... DU må bare ikke lyve, og det må jeg heller ikke ... hmm ... tænk over den

De varmeste hilsner Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 12:08   #20
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Ja, I kunne lige bruge at jeg viste min gammelkonemås sårn offentligt, hva.....??

Men hvad gør vi, når vi ikke mere har ham eller Karen at mobbe??

Finansminister, hvad kan han finde på?? At skære i dagpenge, kontanthjælp, ledighedsydelser.....??
Tjaa... hvis han bare gør som Fogh gjorde da han var finansminister, så skal det nok blive sjovt.

Men lad os bare sige, at øjnene fra vælgerne bliver mere fikseret på ham, når han bliver finansminister, da hans gøren og laden vedrører arbejderne også der.

Han skal holde tungen lige i munden det er helt sikkert, ellers får han klø... men jeg tror dog, at han vil være en mindre trussel som finansminister for de ledige og syge... det spændende bliver HVEM der bliver hans efterfølger, og om den person magter at løfte opgaven og afskaffe alt det gedemarked han har skabt.

Lda os bare sige, at Hjort har sørget for at stolen er brændvarm når den nye mand/dame sætter sig i stolen
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Detektor- Hjorten og FTP. hejhejhej Politik og Samfund 0 25-05-2013 13:47
Hjorten er krænket Maj-Britt Politik og Samfund 3 16-04-2010 07:59
Finansminister Hjort kræver nulvækst @PerChr Politik og Samfund 0 10-01-2010 22:47
SF stiller Hjorten spørgsmål zuza Manglen på Fleksjob 6 21-02-2009 08:50
hjorten i tv kimmik Politik og Samfund 14 30-01-2008 14:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension