K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2009, 00:08   #11
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Desvære er den holdning man fornemmer i artiklen sådan rigtigt mange raske uvidende danskere TROR det forholder sig...

Og endnu mere desvære er det, at rigtigt mange danskere ikke tror på en, når man fortæller det ikke forholder sig sådan som de tror, og de gider ikke undersøge om det passer, når de ikke tror på de facts man ligger på bordet...

Og endnu ENDNU værre er det, at vi har en beskæftigelsesminister der prædiker for samme tankegang, og har så megen magt, at han kun påtvinge kommunerne at have samme holdning...

Jeg tror ikke på det ændrer sig nogen sinde... desvære...
  Besvar med citat
Gammel 06-04-2009, 09:43   #12
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
"De dyre drenge"

Citat:
Peter Nedergaard, professor i statskundskab, Københavns Universitet.
Måske var det samfundsøkonomisk mere relevant at se på:

Hvad tjener sådan nogen professorer. Hvor mange af dem har vi af dem. Hvad koster de samfundet. Og, hvilken værdi har de for samfundet, har de overhovedet nogen værdi? Kunne de være mere værd for samfundet, hvis de blev videreuddannet lidt og sat til udfylde nogen af de almindelige arbejdspladser udslidte førtidspensioniser efterlader. (Altså, hvis de arbejdspladser overhovedet findes).
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
4 års kamp er slut. Er blevet tilkendt førtidspension Henrikxxxx Alt det andet 26 02-09-2009 16:00
førtidspension "kun" 3 år, er jeg blevet rask? lbatiste Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 11-05-2009 15:40
Borgerløn i stedet for førtidspension lena Politik og Samfund 2 23-07-2008 19:02
Så er jeg blevet bevilget førtidspension :) sanne52 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 05-05-2008 10:46
Første gang jeg skulle sige: jeg er lige blevet bevilliget en førtidspension.... bettina Dit og Dat 15 28-03-2008 17:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension