K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2005, 18:59   #11
jcdk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2005
Lokation: silkeborg
Indlæg: 19
Styrke: 19
jcdk er ny på vejen
RE: jcdk`s historie

Aha, der kan altså være fordele ved at bo i en lille kommune, jeg har kun haft at gøre med den samme person , siden jeg gik fra sygeløn og over i flexjob, også er det lige meget om jeg er ledig eller i arbejde det er den samme person, men der er åbenbart forskelle, det er jo også med til at gøre forvirringen total.
Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg vist nok heller ikke lavet noget cv.
Jeg har været til nogle samtaler hvor vi har snakket om hvad jeg kunne , og så har de bare lavet nogle notater.
Ja jeg har sgu vist være mere end heldig med mit forløb, men jeg frygter lidt kommunesammenlægningen, da den kommune vi skal lægges sammen med ikke lige har det bedste ry, jeg boede også i den som ung, og min søster bor i den og kæmper en kamp med dem.
jcdk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2005, 13:26   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: jcdk`s historie

Citat:
jcdk skrev:
ja jeg har sgu vist være mere end heldig med mit forløb, men jeg frygter lidt kommunesammenlægningen, da den kommune vi skal lægges sammen med ikke lige har det bedste ry, jeg boede også i den som ung, og min søster bor i den og kæmper en kamp med dem.
Den kommune jeg bor i nu er også en af de kommuner der har ry for at være meget barske og kun tænke i kroner og øre... :|

Men ved kommune sammenlægningen skal vi lægges sammen med min barndomskommune og den kommune jeg boede i da jeg i sin tid blev syg....

Og den kommune har jeg ikke andet end posetive erfaringer med, ikke på et tidspunkt oplevede jeg den følse af at jeg var en svindler, eller at jeg blev talt ned til..

hele tiden var det som om at det var mig som mennske og mine børn der var og blev det vigtigste..

Nu er det sådan at kommune sammenlægninger er det for sent at gøre noget ved...
så vi må håbe og bede til at når de skal til at lægge strategi for fremtiden i de nye storkommuner, så kan de mere menneskelige kommuner komme til at præge de umenneskelige kommuner i en posetiv retning...

Men jeg kan godt følge din tanke-gang og vi må alle håbe og bede (og tænke ved kommunevalget) til at de mere menneskelige kommuner kan lære de andre lidt
  Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 22:23   #13
jcdk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2005
Lokation: silkeborg
Indlæg: 19
Styrke: 19
jcdk er ny på vejen
Hej alle
Syntes lige det var på tide at opdatere lidt på min historie, jeg slap ud af spillehallen for ca 2,5 år siden og havde et års tid på en tankstation som en slags pedel og var for 1,5 år siden så heldig at få tilbudt arbejde hos en møbelpolstre igen , en rigtig god arbejdsplads hvor der er plads til at have nogle dårligdomme , men som frygtet var det noget rod med den nye kommune , jobcenteret kunne for det første ikke snøvle sig sammen til at få lavet aftalen med min arbejdsgiver, det lykkedes først efter tre måneder fordi jeg blev rigtig gal, dernæst var alle mine papirer forsvundet, men her skal de alligevel have lidt ros for de troede på hvad jeg fortalte dem og lavede aftalen. Jeg fortalte dem også at hvis de ikke kunne finde mine papirere kan de bare sige til for jeg havde på fornemmelsen at det kunne give problemer med den kommunesammenlægning så jeg havde sørget for at få kopi af hele sagen, nu er det faktisk ved at være over et år siden at jeg har hørt fra dem.
Men jeg har idag et arbejde som jeg er ovenud glad for og håber at kunne beholde det i mange år, jeg ville ønske at alle kunne være lige så heldig som mig
Mvh. Jørgen
jcdk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 23:40   #14
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Hvor er det dejligt og høre Jørgen, at det virkelig godt kan lade sig gøre og få et job man forhåbenligt kan beholde i mange år.

Lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En god historie. annagw Din historie 9 22-05-2010 12:45
min historie tulle35 Din historie 1 20-10-2009 09:08
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
min historie tigger Din historie 15 31-03-2009 21:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension