K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2012, 22:09   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
supersus...........rolig rolig..det var ikke ment som et personligt angreb..jeg var da 1 time på reva da jeg fik fleksjob for 1o år siden og 1 time på smerteklinik her i forbindelse med ftp..til psykolog
mit var også kun fysisk sygdsom,men den time skulle jeg bare ha og fred være med det...

det kunne jo godt være dit var det samme...det var ikke ment som et angreb...

m en noget må der være blevet sagt-skrevet et sted..af en el.anden el.ka de ´jo ikke skrive sådan..

jeg sidder og tænker - hvem kender til din barndom og hvordan du havde det..nogen lyder jo til at vide noget...

jeg under dig alt - så er ked af hvis du opfattede noget forkert

stribe ftp
Jeg har slet ikke opfattet det som et angreb så tag det roligt.

Jeg har selv fortalt tingene da jeg lavede ressourceprofil, det var noget vi gjorde for at være helt sikre på at den gik igennem.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 22:16   #12
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
supersus..

tak jeg blev lidt ked af det,hvis jeg var opfattet sårende....

men derfor er det stadig ikke fair at det skal stå i ask papiere..

ask beder jo kommunen om papier..ved mig- arbejdsulykke ..fik de alle opfølgninger og selvfølgelig de erklæringer osv de sku bruge..men hvorfor de vælger at skrive det i en afgørelse ved jeg ikke..det kommer jo ikke sagen ved..kan man sige..i mine øjne ka det vel ikke være relavant..

ja den resurceprofil..jeg så min tilfældigt idag - har ikke spekuleret på den siden ftp..

men den er sgu tyk og det er jo hele ens liv der står..arbejde evt sygdomme.børn.økonomi osv

det sidste ka jeg heller ikke se kommer nogen ved

men supersus...GOD WEEKEND
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 23:04   #13
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
supersus..

tak jeg blev lidt ked af det,hvis jeg var opfattet sårende....

men derfor er det stadig ikke fair at det skal stå i ask papiere..

ask beder jo kommunen om papier..ved mig- arbejdsulykke ..fik de alle opfølgninger og selvfølgelig de erklæringer osv de sku bruge..men hvorfor de vælger at skrive det i en afgørelse ved jeg ikke..det kommer jo ikke sagen ved..kan man sige..i mine øjne ka det vel ikke være relavant..

ja den resurceprofil..jeg så min tilfældigt idag - har ikke spekuleret på den siden ftp..

men den er sgu tyk og det er jo hele ens liv der står..arbejde evt sygdomme.børn.økonomi osv

det sidste ka jeg heller ikke se kommer nogen ved

men supersus...GOD WEEKEND
Tak og ja de skal vide alt, og alt rager dem, jeg blev bla spurgt om hvor meget min datter arvede efter sin far. tåbeligt spørgsmål syntes jeg.

Men jeg må se om ASK lægger vægt på det, har jo arbejdet fuld tid altid, så håber da at ASK ikke trækker noget fra.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 23:11   #14
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
supersus...

da jkeg læste min afg..fra ask ka jeg huske at halvdelen fattede jeg ikke en brik af..det var mange sider..mit var mistet erhversevne 75 procent og men 28..

men det er en videnskab hvorfor de gør dit og dat..jeg har ikke forstand på det og da jeg havde advokat på i min sag fik jeg hende til at studere det..

vel koster en advokat og jeg betalte det meste selv..men det har været en kæmpe hjælp..kendte jo heller ikke k1o

trøsten er jo man kan altid anke og bruge en stak år på det..

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er lige godkendt til fleksjob, men hvordan skal jeg forstå afgørelsen ... karsk Spørgsmål ang fleksjob 1 30-09-2012 16:18
Jobcentre drukner i papir! buster Politik og Samfund 1 16-06-2011 11:48
Papir pist væk.... Lightlessnes Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 07-01-2011 08:56
Førtidspension §18 papir væk? B G A Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 13-09-2010 23:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension