K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-12-2012, 14:48   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Selvfølgelig er det nok...hvis man har dokumentation på man har søgt førtidspension på det foreliggende grundlag....på det tidspunkt....

Det er kommunen der ikke overholder loven....hvis de ikke har sendt sagen videre....

Den burde man vinde i ankenævnet med det samme....forudsat at man har denne dokumentation...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2012, 15:52   #22
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Selvfølgelig er det nok...hvis man har dokumentation på man har søgt førtidspension på det foreliggende grundlag....på det tidspunkt....

Det er kommunen der ikke overholder loven....hvis de ikke har sendt sagen videre....

Den burde man vinde i ankenævnet med det samme....forudsat at man har denne dokumentation...
Du skriver at det er nok, mener du så dermed at hvis man fx. har mailet her midt i december at man ønsker at søge §17 på foreliggende grundlag, så SKAL den behandles efter de gamle regler, uanset om man har fået svar på mailen fra sagsbehandleren eller ej? Min veninde er nemlig i den situation, hun har skrevet men ikke fået svar. Hun går sådan lige og ryster lidt i bukserne over at hun intet har hørt.
Jeg har sagt til hende at jeg mente det var gældende selvom hun ikke havde fået svar, men at jeg ikke var sikker.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2012, 17:25   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så længe din veninde har dokumentation på, at der er søgt førtidspension §17 på det foreliggende, så skulle det være alt rigeligt....

Det er jo ikke din venindes skyld, hvis kommunen/sagsbehandleren ikke får tjekket mail eller får sendt sagen videre.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2012, 18:37   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den er så mere tricky....for det er jo ikke sikkert at mailen er kommet frem til sagsbehandleren....

Det er jo en af grundene til at vi hele tiden siger....få en kvittering på at du har afleveret den...

Det at du sender en mail til en anden....det betyder ikke at den bliver modtaget af den du sender den til...

Desuden er det ret nemt at forfalske at du har sendt en mail....sagt med andre ord....man kan nemt lave en mail så det ser ud som om man har sendt den på et hvilket som helst tidspunkt...

I den anden sag...der har brugeren en mail fra sagsbehandleren hvor der står at der er søgt og at den er sat igang....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2012, 23:07   #25
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Citat:
Den er så mere tricky....for det er jo ikke sikkert at mailen er kommet frem til sagsbehandleren....

Det er jo en af grundene til at vi hele tiden siger....få en kvittering på at du har afleveret den...

Det at du sender en mail til en anden....det betyder ikke at den bliver modtaget af den du sender den til...
Ok det kunne være jeg skulle foreslå min veninde at hun gik personligt hen på kommunen med ansøgningen så hun kunne få en kvittering? Hun kan jo egentlig godt nå det hvis hun gør det i morgen eller fredag.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2012, 00:53   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja hvis der er åbent kan hun sagtens nå det og det er den eneste måde det kan gøres på hvis det skal være efter gamle regler...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2012, 12:49   #27
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
mår man bliver revisiteret efter 2013 altså ryger gemmen en ny arbejdsprøvning som allerede flexer ,vil man så komme på de nye regler.

Jeg er igang med en revudering nu-hvarnår vil den næste så blive.

Forasten så har jeg jo fået en revudering hvor de så ville skrive evt. nye hendsyn ind efter endt arbejdsprøvning.(grundet jeg blev sent for sent ud)

Jeg fik jo revudering til gemmen læsning en dag hvor jeg så fik 9 dage til kommentar,men dagen efter kom revuderingen så kun jo ikke nå det
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2012, 16:11   #28
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du er ledig Cleo....så ryger du ind under de nye regler med det samme....der er dog visse ting som træder i kraft sådan lidt hen af vejen....

Hvis man er i job som flekser ja så bliver man på de gamle regler indtil man skifter job eller bliver ledig....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2012, 22:55   #29
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jo jeg er ledig på 9 år,på højeste sats ,det vil sige at jeg ryger ned på 89 % eller 83 % af dagpengene sasten .kommer man længer ned endnu ?

Man vil vel få de nye regler tilsandt på et tidspumt
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2012, 23:50   #30
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
c.l.e.o du vil de første 6 mrd i 2013 beholde din nuværende sats på 91 %, og derefter ryge ned på de 89 %.

Din sb på kommunen burde sende dig oplysninger på skrift hvis og når der sker ændringer vedr. din ledighedsydelse.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det vælter ind med ansøgninger om førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 23-12-2012 07:50
Sociale klagesager vælter ind buster Politik og Samfund 1 22-11-2010 10:21
Morfinen vælter over disken i Danmark! buster Politik og Samfund 14 28-02-2010 12:50
4 ansøgninger pr. uge - opgivet zuza Nyt om loven 6 05-02-2009 21:57
Blinde og 4 ansøgninger pr. uge mv. zuza Det er da strengt ! 11 20-04-2008 23:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension