K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2010, 14:28   #1
Nordjyden76
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2010
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 2
Styrke: 0
Nordjyden76 er ny på vejen
Thumbs down Træt af Frederikshavn kommune og deres sagsbehandler skift !

Jeg afsluttede et forløb ved projektafd ved kommunen den 22 jul i år, og har været i 2 arbejdesprøvinger og min resucceprofil er færdig, det eneste der mangler er mine kommentar og min underskrift, og det er kommet frem til at jeg ikke kan klare et fleksjob, jeg har sygedommen fibromylagi.. der var så ufatteligt og rigtige mange skånehensyn der skulle tages.. og at jeg knap kun kunne møde op et par timer om dagen.. 14 dage efter jeg stopper, ringer til jeg kommunen for at om de har modtaget min resucceprofil... øhhh.. jamen det vidste den person ik noget om.. jamen det kunne da være man skulle kigge i min tidligeres sagsbehandlers postmappe.. Ja, det kunne være en god ide at gøre det, sagde jeg.. så det ikk kommer til at flyde rundt omkring, og så jeg at planen var at jeg skulle indstilles til førtidspension.. jamen det kunne vedkommende jeg snakkede med godt se på skræmen.. så kommer det sjove af det hele.. at jeg fik et brev igår med posten den 28 aug.. overskriften lød sådant her " JOBSAMTALE" jooo jeg skulle til møde ang at jeg skulle ud i ordinær arbejde hurtigs muligt .. HVaa hvad sker der her ? Øhh.. står lige som en machgruppe 3 og der er kommet frem til jeg skal indstilles til førtidspension.. er 120 % overbevist om at hun slet ik har set min recucceprofil.. eller har kigget i den , så i morgen vil jeg spørge om det er en syg joke at jeg skal i arbejde hurtigs mulig, når jeg skal indstilles til førtidspension ?
Nordjyden76 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 14:37   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Der er mange af sidens brugere der har svært ved at læse indlæg, hvor det hele er skrevet ud i et, så jeg har lige "skilt" dit indlæg lidt ad, så er der større chance for at du får svar.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Nordjyden76 Se meddelelser
Jeg afsluttede et forløb ved projektafd ved kommunen den 22 jul i år, og har været i 2 arbejdesprøvinger og min resucceprofil er færdig, det eneste der mangler er mine kommentar og min underskrift,

og det er kommet frem til at jeg ikke kan klare et fleksjob,

jeg har sygedommen fibromylagi.. der var så ufatteligt og rigtige mange skånehensyn der skulle tages.. og at jeg knap kun kunne møde op et par timer om dagen..

14 dage efter jeg stopper, ringer til jeg kommunen for at om de har modtaget min resucceprofil... øhhh.. jamen det vidste den person ik noget om.. jamen det kunne da være man skulle kigge i min tidligeres sagsbehandlers postmappe..

Ja, det kunne være en god ide at gøre det, sagde jeg.. så det ikk kommer til at flyde rundt omkring, og så jeg at planen var at jeg skulle indstilles til førtidspension..

jamen det kunne vedkommende jeg snakkede med godt se på skræmen.. så kommer det sjove af det hele.. at jeg fik et brev igår med posten den 28 aug.. overskriften lød sådant her " JOBSAMTALE" jooo jeg skulle til møde ang at jeg skulle ud i ordinær arbejde hurtigs muligt ..

HVaa hvad sker der her ? Øhh.. står lige som en machgruppe 3 og der er kommet frem til jeg skal indstilles til førtidspension.. er 120 % overbevist om at hun slet ik har set min recucceprofil.. eller har kigget i den , så i morgen vil jeg spørge om det er en syg joke at jeg skal i arbejde hurtigs mulig, når jeg skal indstilles til førtidspension ?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 14:41   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det er med stor sandsynlighed en standardskrivelse de har sendt dig.

Sådan en modtog jeg også når jeg blev indkaldt til møde, også da jeg var blevet visiteret til flex.

Jeg gjorde så det, at jeg skrev en mail til sagsbehandleren:

"Jeg har modtaget en mødeindkaldelse hvoraf det fremgår, at mødet skal handle om at få mig i ordinær beskæftigelse.
Medmindre dette er den reelle dagsorden, ønsker jeg at få den korrekte dagsorden oplyst."
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 16:27   #4
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa med dig

jeg er også tilknyttet frederikshavn projekt afdeling, har du ikke haft en social faglig konsulent i huset, der har hjulpet dig med ressurceprofil osv ?
for det har jeg, har været tilknyttet SIF-forløb og ligger også i match 3

Min ressurce profil er skrevet under og sendt ind til pension og venter nu på svar inden for 3 uger.

Ang dit brev tror jeg bare det er til en alm samtale hos din sagsbehandler, så kan du jo høre om hvordan og hvorledes der, for de breve har jeg også fået men så når jeg kom derop snakkede vi bare om hvordan det gik og hvad planer der var i fremtiden osv.

Så mon ikke det er derfor men held og lykke med din pension :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 21:59   #5
Nordjyden76
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2010
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 2
Styrke: 0
Nordjyden76 er ny på vejen
Thumbs down

Joo.. har haft en social faglig konsulent oppe i projekt afd.. og det jeg mangler bare at få underskrevet min Ressurceprofil , den har jeg ikke set skyggen af endnu efter det er 2 måneder siden jeg stoppede deroppe.. men det bare som at løbe panden mod muren, når man får sådant en brev ind ad døren
Nordjyden76 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 23:39   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
velkommen til fr.hanv komune hvor de røvrender dig selvom man gør alt hvad de siger
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2010, 09:37   #7
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
har du stadig ikke denne social faglig konsulent som du kan gå til for at høre hvordan og hvorledes ?

Der gik også lang tid med min RP pga ferie men skrev en mail til sagsbehandler om hvordan og hvorledes også blev der sat skub i min sag og fik et møde samme uge hvor den blev gennemgået, underskrevet og sendt ind samme dag til pensions nævnet.

Men er det pga du ikke ved hvem du har fået til ny sagsbehandler, kan der gå lang tid, jeg også været hele møllen igennem og det er så frusterende men har heldigvis haft min social faglige konsulent jeg kunne gå til.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2010, 10:57   #8
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Lyder vildt at de vil sende dig ud i job og især når de tidligere har sagt pension. Bed om aktindsigt, så kan du selv se hvad der står i din sag og hvad der ligger af papirer.

Jeg ville skrive en mail til denne sagsbehandler, spørge hvad det nu er for noget. Og at du gerne vil have svar tilbage på mail. Så har du det på skrift. Spørg samtidig til din ressourceprofil og hvorfor du endnu ikke har modtaget den til gennemlæsning, kommentering og godkendelse. Og at du har rykket for den tidligere.

Det er så skræmmende at der indenfor den samme kommune kan være forskellige måder at se tingene på og alt afhænger som oftest af den sagsbehandler man har/får!
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anmodning om velbegrundet skift af sagsbehandler papegøjenX Alt det andet 9 14-04-2011 15:04
Skift af kommune + uddannelsesstart! TheScientist Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 28-12-2010 20:33
Vil skift af kommune udløse en ny sag? Hjerneskaden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 08-04-2010 03:18
kommune skift under arbejdsprøvning? V_Brask Alt det andet 6 26-11-2009 23:19
Hjælp – vedr. skift af sagsbehandler, aktindsigt, Borgerrådgiveren mv. Frøken_J Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 21-09-2008 17:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension