K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2010, 23:42   #21
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jo, jeg har også været udsat for, at arbejdsprøvning(ihvertfald 1)skulle have fundet sted, herunder div samtaler. Dette indskrevet i Visitation og kontaktforløb.

Må dog lide af voldsom hukommelstab.UHM...

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2010, 07:24   #22
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Jeg vil anbefale, at du selv skriver direkte til nævnet, noget i stil med;

Citat:
Ved gennemgang af sagens akter - i forbindelse med min anke af afslaget - har jeg konstateret, at der indgår oplysninger der ikke er korrekte.

Det drejer sig om ......., som aldrig har fundet sted. Dette er derfor ukorrekt noteret, og jeg har d.d. samtidig sendt en klage kommunen, hvor jeg anmoder om at få fjernet de urigtige oplysninger, alternativt vil sagen klages videre til Datatilsynet

Det ses også i (resourceprofilen/journalen?), at datoerne er tilføjet til sidst, og altså ikke er indført i kronologisk rækkefølge. Dette understøtter min påstand om, at tilbud/tiltag aldrig har været forelagt mig, ligesom møderne ikke har fundet sted.
Du bør samtidig skrive til kommunen;

Citat:
Følgende fejlagtige oplysninger ........... bedes fjernet i min sag, idet der er tale om oplysninger der ikke er i overensstemmelse med sandheden. Såfremt oplysningerne ikke fjernes/berigtiges indenfor 14 dage, vil sagen uden yderligere varsel blive sendt til Datatilsynet
Endelig tænker jeg Tilsynet/Ombudsmanden - hvad siger I andre til det??

Og så lige for nysgerrighedens skyld kunne det være interessant at vide, hvem denne sagsbehandler er. Ikke for at skulle sætte hende i gabestok, men simpelthen for at vide, om det er samme sagsbehandler der gør det samme igen og igen.

Jeg oplevede en mildest talt ejendommelig sagsbehandling, hvor datatilsynet var inde over, hvor en jurist har udtalt sig om min sag i tv mv. Da jeg googlede sagsbehandlers navn, dukkede hun sørme op i anden artikel, at hun var fyret pga. hendes sagbehandlingsmetoder i anden kommune. Hendes initialer var LE - hun skiftede navn efter alt dette kom frem.
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2010, 09:01   #23
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Jeg ved at flere systemer er indrettet sådan, at man kan skrive ting ind på en dato, og så tilføje den dato det rent faktisk skete (heldigvis, for det er sørme ikke alle dage vi kan nå at skrive det ind på den dato det er sket), og i journalen vil så fremgå både hændelsesdato og indskrivningsdatoen.

Om hun kan slippe afsted med at skrive ting der ikke passer... Tja, som udgangspunkt vil man faktisk tro sagsbehandleren, fordi de som udgangspunkt ikke har noget "at vinde" ved at snyde (og ja, virkeligheden er jo så en anden visse steder).

Men du kan jo også få noteret hvad du mener der er sket/ikke sket, og det vil jo så stå dig lige så meget som det hun har skrevet.
Og har du mulighed for at modbevise nogen ting, så er det jo godt.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2010, 09:12   #24
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Jeg ville helt klart gøre som en del af de andre ærede medlemmer herinde foreslår: skriv helt præcist hvad det er der er galt til Nævnet.

Og nej, det er ikke ok, at sagsbehandleren forsøger at tilsnige sig at ændre historiens gang, så at sige.

Ret beset hedder det jo dokumentfalsk! (-og det kan faktisk politianmeldes)

-Men jeg ville nok også forsøge mig med Nævnet og Tilsynet/Ombudsmanden i første ombæring.
Ombudsmanden for at få slettet de urigtige oplysninger der i din sag!

Suk, ja, man skal være mere end vågen omkring sine egne papirer, det kan altid anbefales
Og suk, nej, det er desværre ikke ualmindeligt at historierne får et helt andet udtryk end oprindeligt!

Det er dit liv og du skulle jo gerne kunne genkende hvad det er der sker i dit liv, ikk´
Ps: bare lige for at erindre dig om det, skønt du jo nok allerede ved det, ja, så kan det anbefales at gemme ALT der kommer i din sag, også brevkuverter fx. Kan ende med at blive vigtig dokumentation, taler af erfaring)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 30-08-2010 kl. 09:15.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension