![]() |
|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig. |
![]() |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
![]() |
#1 | |
Slettet Bruger
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Styrke: 16 ![]() |
Kasseret som socialrådgiver fordi han er handicappet
Interessant artikel:
http://www.fyens.dk/article/1156202:...er-handicappet Debatten er her; http://www.fyens.dk/article/1156202:...?forum=1#debat Mit indlæg i debatten; Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lever på K10
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Styrke: 19 ![]() ![]() |
Ja det er desværre realiteterne i det dagens Danmark... det rummelige arbejdsmarked er bare ordsvalder fra politikere og andre der vil svinge pisken....
![]() Kan genkende meget i den artikel... startede selv for nogen år siden på en ny uddannelse, men måtte på trods af topkarakterer opgive da ingen overhovedet var interesseret i at ansætte mig... så forstår Torsten Grønborg's frustrationer og skuffelse så udmærket... Havde undgået meget hvis jeg allerede den gang havde søgt pension i stedet for at tro på alt det om det rummelige arbejsmarked.... ![]()
![]() |
#3 |
Klart Afhængig af K10
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Styrke: 16 ![]() |
Det offentlige arbejdsmarked bygger grundlæggende på en idé om at alle skal være lige. Hvis man så har et handicap er det åbenlyst at man ikke lever op til det mål, også selvom man besidder andre ressourcer.
På den anden side har jeg hørt om netop det offentlige arbejdsmarked som mrere rummeligt i forhold til 2/3 fleksjob med 12,5 timers arbejdsuge. Der har det private arbejdsmarked nok en stivhed, der gør, at der nok er tale om en "win-lose" situation. Det er så naturligvis diskrimination, når man ikke kan etablere praktiikplads, al den stund at der er manglel på faguddannede social-rådgivere - og Thorsten derfor, i sagens natur, er bedre kvalificeret end mange siddende socialrådgivere. Vh SuperHoax |
![]() |
![]() |
![]() |
Emne Værktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|
![]() |
||||
Emner | Emnet er startet af | Forum | Svar | Sidste indlæg |
Statsautoriserede socialrådgivere, fordi... | phhmw | Politik og Samfund | 670 | 05-05-2023 14:40 |
Kasseret af samfundet | dudde | Dit og Dat | 27 | 29-10-2011 16:26 |
DUR IKKE...kasseret. | Yasmin | Din historie | 3 | 26-09-2011 17:48 |
kasseret af Kommunen | buster | Politik og Samfund | 1 | 09-03-2011 12:57 |
Tak fordi I er her alle sammen | empowerment | Din historie | 2 | 24-06-2010 22:23 |