![]() |
|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner. |
![]() |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
![]() |
#1 |
På vej til at lære K10
Tilmeldingsdato: 14-07 2008
Styrke: 0 ![]() |
![]()
Hej Alle,
er der nogen af jer der kan fortælle mig den normale ventetid på afgørelse om fleksjob i odense eller hvordan de tackler ansøgning om køretøj ? påforhånd tak |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hvor skulle jeg ellers være
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Styrke: 16 ![]() |
Hej JBS
Det tror jeg ikke engang Odense kommune selv ved. Jeg har ventet i 9 mdr på en afgørrelse for enten fleksjob eller pension - de kan ikke beslutte sig. ![]() Vedr køretøj - har ingen anelse. Fussen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Webmaster
|
Deres svarfrister er her http://www.odense.dk/Topmenu/Selvbet...altningen.aspx
Jeg kan godt nok ikke finde noget om fleksjob eller ansøgning om køretøj... Men der står dog sådan her... Citat:
Så du kan da prøve at skrive til dem og høre ad hvordan tidshorisonten er på de 2 områder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mit andet hjem K10
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Styrke: 18 ![]() ![]() |
ventetid invalidebil
på nettet står der 3-4 mdr - meeeeeeeeeeen...........
Min ansøgning er dateret juli 2007 - jeg er stadigvæk ikke afklaret mht. invalidebil. Skal dog siges at jeg venter på afprøvning hos PTU - så det er "kun" 1 år indtil videre jeg har ventet på kommunen.......... så æv æv |
![]() |
![]() |
![]() |
Emne Værktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|
![]() |
||||
Emner | Emnet er startet af | Forum | Svar | Sidste indlæg |
Ny i dette forum | Bornholmeren | Din historie | 13 | 28-10-2022 13:18 |
fagligt forum. | hk12 | Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 | 33 | 17-03-2011 03:27 |
Ny i dette forum | Rosenkilde | Din historie | 4 | 13-10-2010 23:08 |
Forum Regler for K10 | Webmaster | Vigtigt at vide inden du bruger vores forum | 0 | 30-10-2005 23:37 |