K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2009, 06:29   #21
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Med den indstilling - Razmo - ved jeg ikke hvorfor du så skriver og skriver... Jeg gør det fordi jeg har en agenda og jeg ved, at masser mennesker læser her. Hvis bare hver tyvende gæst ændrer sin egen opfattelse af tingene undervejs og jeg bidrager til et lille kryds på "andet end sidst" - behøver jeg ikke direkte respons for at være tilfreds.

Dènne kunne du meddele mig over PM. Hører lissom ikke til her, vel?
Og det mener du ikke at din helt egen tråd omkring min avatar alene burde have været også så? Altså en PM?

Jeg troede i øvrigt, at man måtte skrive hvad man ville, så længe sitet's regler ikke overtrædes? Jeg har skam en agenda lige som dig, nemlig at få VKO fra magten, og jeg fører mit korstog på min måde. Det kan godt ske at jeg mener der intet sker før VKO kommer fra regeringen, men derfor falder jeg da ikke tilbage og siger ingenting... jeg har også lyst til at ruske i buret ind til der sker noget, men jeg har snart været saglig så længe, både her, tidligere på Bistandsbums.dk, stadig på *************.dk og er det endnu også på BT, og lige lidt føler jeg at det har nyttet.

Undskyld hvis man en enkelt gang imellem bare får lyst at lave grin med det hele (dog på en saglig måde stadigvæk efter min mening)... et sted hvor man regner med at det er velhørt, og måske enda kan skabe et smil på læben.

Skal ALT være så fandens alvorligt Tante Anna? Jeg har svært ved at tage Hjort alvorligt, ja hele VKO staben for den sags skyld. Selv om jeg måske laver en lille sjov kommentar, betyder det jo ikke at budskabet i dit indlæg ikke er læst... nej faktisk ER det læst helt igennem, og med "thumbs up!" stort set hver gang. Du bliver skam taget alvorligt, hvis det er det du tror du ikke gør.

Sidst redigeret af Razmo; 15-02-2009 kl. 06:34.
  Besvar med citat
Gammel 15-02-2009, 15:23   #22
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hejdien...jeg tror også den består men VKO ville gerne have den væk...men den består .

Tak for oplysningerne om damen ...

Nå ja og så lige off topic (eller lidt off ) sad jo og læste noget om alt det katestrofale der skete for flekser og hvor forfærdtelig en virksomhedskonsulent syntes det hele var ....

ja right .. hun har nemmelig forståelse for de syge ....

Det var såmænd selv samme konsulent som foreslog mig at lukke K10 da jeg ejede den i håb om at jeg så kunne gå højre op i timeantal , det selv om madammen vidste at jeg sgi ikke har noget arbejde med den , det havde webmaster ....

Samme dame sendte mig i virksomhedspraktik selv om jeg var sygemeldt ud fra devisen jeg var jo allerede flekser ...

sammen dame fik ideen til at lukke for ledighedydelse til Jytte (sagen fra Køge ) fordi hun mente at hun var for besværlig til at der kunne skaffes hende et fleksjob ...
Citat fra indlæg af Hejdien længere oppe i tråden.




Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2009, 00:21   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lige med hensyn til at ændre noget....

Da lige netop mange af disse "planer" vokser oppe i hoved på Hjort....så er der nok ikke den store sandsynlighed for at vi kan få ham til at lave noget om...

Jeg mener stadig at der er størst chance for at man kan ændre noget hos "medløberne" som de bliver kaldt...

Om ikke andet...så hos "medløbernes vælgere"...for mange af dem....det er dem der står for skud nu....

Mange af dem kommer til at blive fyret, gå fra hus og hjem, evt blive skilt, blive syg over alt dette...

Jeg vil også lige advarer imod at "vi" bliver lige som "dem"....altså at vi sidder og hygger os over at de nu selv skal prøve dette "helvede" på deres egen krop....

Det ville jo ikke være en så fjern tanke at have....når nu de i så lang tid har støttet den "forkerte side"

Alle de mennesker der nu skal aktiveres....det er sørme en smart måde at få lønningerne ned på....så vores kære virksomheder stadig kan være konkurrence dygtige...ude i den store verden...
Nu håber regeringen nok bare at det lykkes for dem at overbevise alle folk om at det ikke er derfor at de gør dette...
Det lyder jo ikke så godt at sige....At det er derfor at de venter med at få sat gang i de kommunale aktiviteter...fordi lønningerne lige skal lidt længere ned...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2009, 08:32   #24
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jammen jeg er da helt enig i, at det er medløberne der også skal gøres noget ved... at de skal oplyses hvis de er uvidende, at de skal i spotlight hvis de er nogle r*vhuller osv...

Men så må jeg spørge; HVEM er medløberne?... og hvordan kommer man til dem?

At prøve at overbevise en borgerlig om, at de har sat krydset det forkerte sted er lige så svært som at få en sten til at græde, det har jeg erfaret via BT debatten, da MigSelv A/S dominerer i bedste velgående... hvor mange mon egentligt ville lave den "overflytning", og hvor mange vil lytte, når de samtidigt er i lommen på Fogh?

Jeg ved helt ærligt ikke hvor jeg skal lægge skytset, andet end at PRØVE at oplyse vælgerne om, at Hjort er et r*vhul af dimentioner, for det er jo hans løgne og bedrag mange af dem er hoppet med på, og lovgivningen er udmøntet af ham.

Dem der er medløbere, og mener det er korrekt det Hjort gør, dem vil vi have lige så stort et problem med at overbevise som Hjort selv...

Så der er kun alle de uvidende tilbage at løbe efter... hvem er de?... hvor kommer man til dem?

Og skal Hjort virkelig glemmes fuldstændigt, når han konstant hælder nye love ud, der efterhånden virker racistiske imod syge og ledige mennesker?

Hvis jeg ikke skal pege på Hjort, når jeg prøver at overbevise nogen, hvem skal jeg SÅ pege på?
  Besvar med citat
Gammel 16-02-2009, 08:40   #25
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og hvad angår, at "blive lige som dem", så er det nu en noget ambivalent følelse man sider med.

Jeg er humanistisk normalt, og ser på problemet, og ikke på om man selv er skyld i sit problem... Faktum er at mange står i en situation der er noget skidt, og jeg er såmænd ikke bleg for at synes det er ok, at de får hjælp.

Men på den anden side, så har mange af disse mennesker skidt højt og flot på os syge, da skattelettelserne var mere attraktive... de har enda mange af dem givet udtryk for at vi bare kunne tage os sammen, og købt alt hvad Hjort sagde...

Så det er LIDT svært, ikke at fryde sig over, at disse typer nu kan få lov at prøve hele svineriet selv må jeg indrømme... dem med fordommene de kan efter min overbevisning prøve hele møllen selv, og det er jeg ikke bleg for at sige lige ud... dem der har kunne holde fordommene i ave, de må for min skyld gerne hjælpes.

En anden ting er; hvor mange har de sidste 8 år mistet sygedagpengene pga. langsom sagsbehandling? ... Hvor mange af dem får så hjælp til at få sygedagpengene igen, hvis man kan hjælpe alle dem der nu bliver fyret?

Jeg er TRÆT AF, at se regeringen hjælpe alle dem der kan spæde kroner i skattekassen, og skide på dem der ikke kan... træt af den kapitalistiske liberalistiske tankegang der efterhånden er så fandens indædt i Danskerne pga. det opsving vi har haft.

Må der komme seriøs krise, og blive ved med det i LANG tid fremover, så danskerne igen kan finde ud af hvad solidaritet og sammenhold er for noget...

HOST! HARK! GOLLUM! GOLLUM!
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ups! Mini-fleksjobbere kan fyres uden varsel gunvor Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 08-05-2012 09:49
Krisen rammer de svage: Fleksjobbere fyres i stor stil Webmaster K10 Nyheder 0 14-04-2009 09:40
Fleksjobbere fyres som aldrig før Webmaster K10 Nyheder 0 14-02-2009 03:52
5.000 flere fleksjobbere på et år zuza Manglen på Fleksjob 0 08-08-2008 21:13
Risiko for flere ledige fleksjobbere zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 24-05-2007 18:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension