K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-04-2011, 19:04   #21
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære Tigul!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tigul Se meddelelser
Jeg føler mig rigtig ensom. Har en veninde jeg ser af og til. Har ikke megen kontant til min familie af forskellige årsager. Har aldrig haft en kæreste. Har virkelig prøvet mange forskellige ting, for at få veninder. Bla gennem min hobby, heste og hunde, samt har været i med i et projekt for stille piger, samt ventilen, som er for ensomme unge og nu går jeg i noget der hedder plexsus, et mødested for unge.

Alligevel har jeg ingen nære veninder. Kan findt snakke med folk, og have en overfladisk kontant, men det er som om det aldrig bliver til mere.

Min baggrund er også meget anderledes end andre unges. De fleste unge fester, går på skole, tager en udd, har veninder og kærester og går op i SU politik og så videre. Og her sidder jeg så og krydser finger og tæer for at jeg får førtidspension i det nye år. Min veninde forstår det ikke helt og synes jeg burde tage en udda. Hun ser mig også kun på mine gode dage, hun har ikke overskud til når jeg " har det dårligt" og det er også helt okay for mig, selvom jeg inderest inde bliver ked af at ingen kan holde hele mig ud.


Nu her op til juletid er det ekstra slemt. Det er det hvet år. Jeg har ingen at fejre nytårsaften med og har siddet alene med min hund de sidste 5 år i ( er kun 23 år gammel ) . Alle snakker om sjove nytråsaftner, festlige julefrokster osv, jeg har ikke så meget som en eneste julefrokost at deltage i.

Jeg skal dog holde jul med min, hvilket er fint.

Synes ensomheden æder mig op inde fra. Jeg er så forfærdelig ked af det og overvejer tit om der er nogen grund til at leve. Alt er så besværligt og har altid været det.

Er der mon andre unge som kender den følese ? eller som også vitterlig er ensomme.?
Jeg læste lige en af dine gamle tråde, nemlig denne som er citeret her, og så din nye tråd, hvor du fortæller, du endelig er tildelt FTP her fra 01.05.11. Tillykke med pensionen. Håber du bliver glad for den!

Det risler mig koldt ned af nakken, når jeg læser, hvor ensom du er. Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne hjælpe dig! Håber, du stadig holder fast ved den ene veninde, trods hun ikke besøger dig, når du er dårligst.

Livet er en mærkelig størrelse! Tror desværre, der sidder hundredevis af ensomme, unge som ældre, derude i ingenmandsland. Hvorfor? kan jeg spørge mig selv om flere gange, får bare aldrig noget svar.

Jeg har selv været en hel del alene og ensom i mit liv. Jeg er bange for, at jeg selv har valgt det.
Fordi jeg aldrig har følt, at jeg var noget værd. Så, har det altid været nemmere at trække sig, inden noget var begyndt. På denne måde slipper man for angsten og smerten ved at blive kasseret. Nu er jeg blevet ældre og skal nok klare mig.

Det er meget værre for dig, du er så ung, og har mange år foran dig.
Tro på dig selv, du er go nok, vi er allesammen noget værd.
Lev ikke dit liv alene og forladt.

Søg efter nogen der ligner dig, så går det altid bedst.

Jeg ønsker dig en lys og kærlig fremtid.

Knuz Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ensomhed Nusli Din historie 1 05-04-2011 21:58
deprimeret/ ensomhed / hvad nu? Hannepanne Alt det andet 7 09-08-2010 18:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension