K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2013, 21:15   #11
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Kan godt nikke genkendende til nogle af de ting, du skriver. Tror det nok hænger sammen med, at der er en form for konstant "hetz" mod folk på overførselsindkomst. At man ikke yder sit, men bare nasser så dém, der arbejder ikke kan få flere skattelettelser... Bare sådan lidt hårdt sat sagt...

Men ellers, nensypigen, synes jeg, du skulle tage en dyb indånding - og pille de sorte sække ned. Du har ikke fortjent at leve livet i rum, der er mørkelagte pga. sorte sække! Brug dem til noget andet i stedet for. Og anskaf dig evt nogle persienner til vinduerne, hvis du ikke har nogle i forvejen. Dem kan du lukke helt for, hvis du får behov for dét - og vippe lidt på skrå, så forårssolen kan slippe ind til dig

Og mht buschauføren, ja, jeg har også oplevet, at vildt fremmede mener, at de har ret til at blande sig i min sygdom, fordi jeg nu lever af deres penge. Men det kommer altså hverken dem eller buschaufføren ved! Så lad være med at hænge dig i, om chaufføren glor... Og måske web har ret, hvad det angår... Man ved jo aldrig

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 21:18   #12
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu kan det jo være at hun bare er til piger og hun bare synes du ser godt ud
ha ha ha web nå ja hvis jeg vender mine tvangstanker i den retning ville jeg jo samtidig også få lidt bedre selvtillid
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 21:37   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo lige det du kunne

Man kan faktisk se ting fra alle sider....og så må man jo se om ikke man kan vælge at se på de tingene på de måder der er bedst for en...

Lige ang det med at have nogle hjemme og hvad man må og ikke må....så vil det måske være en ide for dig at prøve at kigge på de afgørelser som ankestyrelsen har lavet....

Når du har læst dem...så vil du sikkert kunne slappe mere af....for kommunerne taber 3 ud af 4 sager med de afgørelser de laver...

Så prøv at se hvad der faktisk gælder ang det at være enlig http://www.k10.dk/showpost.php?p=258926&postcount=1

Det hele er ikke så slemt som det bliver fremstillet i tv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 22:54   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Synes også det hjælper, hvis man angriber problemet logisk, for hvad sker der hvis man nu bliver anmeldt falsk for ét eller andet??

Hvad sker der hvis man nu begår socialt bedrageri fordi man er godtroende??
- eller med fortsæt?

Når alt kommer til alt, så er det jo ikke døden for nogen, det handler om tal og økonomi, og vi tager ikke noget af det med os i graven....det er døde ting, samtaler osv. Og det ''værste'' der kan ske er, at man mister nogle penge, men hey....livet fortsætter, og kommunen åbner næste sag.

Der er jo egentlig ikke en pind at hidse en stemning op over. Og jeg aner virkelig ikke hvorfor man man kan gå helt i selvsving over det, for et eller andet sted, giver det jo overhoved ingen mening at bekymre sig over noget så dumt.........

Og hvis man finder sig en kæreste man vil bo sammen med, jamen så går man jo bare ned i ydelser....og hvad så??

Og der er jo ingen der tager førtidspensionen fordi man køre med bus, går til porcelænsmaling, Engelsk, tysk og spansk om aftenen, eller træner 4 timer dagligt i et fitnesscenter....eller fyrer den max af hver weekend på dansegulvet inde i byen. Det er jo slet ikke der den strander.

Alt bøvlet er noget der opstår inde i ens hoved, men jeg synes det hjælper rigtig meget, hvis man tænker over sætningen ''og hva' så?? Helt ærlig, hva' så??

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 00:56   #15
Sutsko
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 115
Styrke: 16
Sutsko er ny på vejen
Jeg har ikke selv haft de grimme tanker, men kan se det er et helvede du er i nu. Og netop nu, hvor du skulle være glad
Støtter op om koret der siger: "pil så de sække ned nu"!

Og så syntes jeg, du skal fortælle din støtteperson om de forfærdelige tanker du har - vedkommende har så en reel chance for at være noget for dig / hjælpe dig. Og snup din læge med i købet - altså i samtale

Puuuh du skal ranke ryggen, ven, og slippe de skide bekymringer og jo før jo bedre.

Jeg overgik til pension pr 1/1 13 og har tænkt - 'hvad nu hvis nogen anmelder mig for et eller andet' - men så tager jeg den derfra. Jeg laver jo ikke noget der ikke kan tåle dagens lys

Sutsko er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kan det vist ikke blive mere tydeligt? Indiansummer Politik og Samfund 18 28-06-2012 12:11
gal eller normal MTVRV1 Politik og Samfund 81 24-05-2012 08:44
Tinnitus jeg er ved at blive skør ? c.l.e.o. Dit og Dat 25 02-04-2012 10:58
Er dette "normal" procedure hos Springbræt? Zastrow Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 28-03-2012 11:09
Vil blive mere syg, når jeg skal i afklaring. pga transporten Emmely1980 Skal kommuner ikke overholde loven? 6 24-11-2008 09:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension