K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-05-2011, 23:03   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
DF rører IKKE ved efterlønnen!

"Dansk Folkeparti vil under ingen omstændigheder ændre på den aftale, vi har med regeringen, S og R, om, at efterlønsalderen gradvist bliver hævet fra 60 til 62 år fra 2019 til 2022.
Den aftale står fast, og der kommer ingen pludselig forringelser eller ændringer fra vores side!"

http://www.danskfolkeparti.dk/DF_rør...fterlønnen.asp

ØHHH NÅ!

Jamen, så må jeg jo pludselig være blevet ordblind!

-eller minder DF lidt om de radikale -både og .... bop bop
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2011, 23:22   #2
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Ja, eller du trænger til at få tonede ruder i dine briller så du kan se om bagved hvad hende mutter DF siger og mener nu.... for hun (de) har jo kun gjort DK en tjeneste ...

Jeg fandt 9 udtalelser fra DF på nettet hvor de højt og helligt lover ikke at gøre det de lige har gjort ...

Jeg kan kun sige... gid hendes ... må klø og hendes arme er for korte
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 00:24   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Buster for pokkker... Pia fik jo 2 toldere og en politihund til at stå i det rød hvide skilderhus nede ved grænsen...

Det er da et tilbud der vil noget og som Pia ikke kan modstå... så skide da være med at tusinder af af arbejdere skal slide sig i spåner et par år længere...
Hun har jo stadig sit på det tørre med sin fede folketingshyre og kan selv bestemme hvornår hun vil pensioneres...


....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 10:19   #4
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Pia fik jo 2 toldere og en politihund til at stå i det rød hvide skilderhus nede ved grænsen..
heller det end at willy søvndal står på landmøde og sige det kun er overvægtige doven tolder jo jo en god måde at få de stemmer der måske kan afgøre valget godt gjort willy din tumpe pf
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 13:06   #5
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
...minder DF lidt om de radikale -både og .... bop bop
Mon ikke DF minder lige så meget om Socialdemokratiet:

»Jeg har jo aldrig givet en garanti. Jeg har bare sagt meget, meget tydeligt, at vi ikke ønsker at ændre efterlønnen«.
Helle Thorning-Schmidt, partileder (S), Information 10. juni 2010

»Jeg skylder efterlønsmodtagerne at sige klart og tydeligt, at vi agter ikke at afskaffe efterlønnen«.
Helle Thorning–Schmidt, partileder (S), B.dk 14. april 2011

»Nu har vi lagt fem positive forslag til ændringer af efterlønnen på bordet, og det vil vi forhandle videre om. Men vi medvirker ikke til at afskaffe efterlønnen«.
Helle Thorning–Schmidt, partileder (S), Information, 15. april 2011

»Vi kunne ikke drømme om at afvikle efterlønnen. Vi giver valgfrihed til den enkelte borger«.
Helle Thorning-Schmidt, partileder (S), jp.dk 1. maj 2011


MEN……..

I slutningen af marts forklarede Thorning-Schmidt ikke desto mindre ifølge Berlingske på et møde i Bupl, hvad Socialdemokraterne agter at gøre, hvis fagbevægelsen ikke vil være med til at finde de 15 milliarder kroner.

”Det skal vi jo. Der er ikke andet at gøre. Så må vi jo afskaffe efterlønnen”, sagde Thorning ved den lejlighed.


http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5...rl%F8nsindgreb

Gad vide hvor længe der går inden S siger : "Vi ønsker ikke at afskaffe efterlønnen, men vi gør det alligevel."
Martin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 13:41   #6
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Martin Se meddelelser
Gad vide hvor længe der går inden S siger : "Vi ønsker ikke at afskaffe efterlønnen, men vi gør det alligevel."
Hvad var det lige LO formanden havde at sige til den påstand...
Hvis og hvis min røv var spids kunne jeg sidde i et kræmmerhus og hygge mig...

Løftebruddet er begået af DF det er da soleklart... man kan da ikke laste Helle Thorning for det løftebrud og eventuelle løftebrud hun måske vil begå i fremtiden hvis hendes røv er spids.... selv ikke med mørkeblå briller på...

...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 15:31   #7
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Jeg får sådan lyst til at sige til jer alle herinde, at garantier ikke findes! Ikke på jobbet, ikke i parforholdet, ikke omkring liv og helbred, ikke i politik. Politikere fører den politik, de kan komme igennem med - sådan er det bare. Så gør de deres bedste for at trække det igennem, som de står for, men nogle gange kan det bare ikke lade sig gøre.

Tingene ændrer sig og det gør de hele tiden. Og tag nu for søren da og husk, at vi aldrig nogensinde har haft længere forventet levetid efter folkepensionen, end vi har nu og fremover. Ikke for de nedslidte, siger I så - jamen kære venner, de nåede jo slet ikke pensionen i gamle dage. De døde længe inden.
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 15:54   #8
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Talking

Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaL Se meddelelser
Jeg får sådan lyst til at sige til jer alle herinde, at garantier ikke findes! Ikke på jobbet, ikke i parforholdet, ikke omkring liv og helbred, ikke i politik. Politikere fører den politik, de kan komme igennem med - sådan er det bare. Så gør de deres bedste for at trække det igennem, som de står for, men nogle gange kan det bare ikke lade sig gøre.

Tingene ændrer sig og det gør de hele tiden. Og tag nu for søren da og husk, at vi aldrig nogensinde har haft længere forventet levetid efter folkepensionen, end vi har nu og fremover. Ikke for de nedslidte, siger I så - jamen kære venner, de nåede jo slet ikke pensionen i gamle dage. De døde længe inden.
Hej Pia

Du har da så evigt ret :-)))))

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 16:23   #9
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaL Se meddelelser
Ikke for de nedslidte, siger I så - jamen kære venner, de nåede jo slet ikke pensionen i gamle dage. De døde længe inden.
Ja det var jo så det efterlønnen var ment til at kompensere for... så de nedslidte fik mulighed for et par gode år før de stillede træskoene udenfor den etværelses uden vinduer... plus at der egentligt ikke var nogen arbejdsgivere der ville ansætte over 60 årige i de særlige nedslidende og fysiske jobs...
Tror ikke det har ændret sig væsentligt gennem årene på trods af et par års længere levetid...

Men det var nu ikke det den her tråd handlede om... det var vist et oplæg om at Pia og Dansk folkeparti lover et og sælger alle løfterne for et par toldere..
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2011, 16:29   #10
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
... man kan da ikke laste Helle Thorning for det løftebrud og eventuelle løftebrud hun måske vil begå i fremtiden hvis hendes røv er spids...
Hvis vi skal stemme efter røvformen så vil valgplakaterne nok blive et festligt syn...
Martin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspensionist!VS Efterlønnen! ziggy09 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 26-01-2012 11:28
så ryger efterlønnen MTVRV1 Politik og Samfund 4 22-12-2011 14:02
Det er asocialt ikke at afskaffe efterlønnen logikeren Politik og Samfund 25 16-04-2011 21:56
Politikere kender ikke efterlønnen gunvor Politik og Samfund 84 05-03-2011 10:02
Løkke vil lynafvikle efterlønnen rollo Politik og Samfund 33 23-01-2011 23:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension