K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2007, 13:38   #31
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af Kimse Se meddelelser
Hej

Vi er helt enige om, at det bestemt ikke bliver nemt og derfor vi jeg meget gerne støtte op. Er der noget der ikke er lovlig og bliver misbrugt overfor syge ledige så er LA med.

Oplys venligst om planen for en pressekonference ved dato eller ønskes der hjælp til at planlægge den. Mail eller ring, 86 toogtyve toogtyve 64.

Hilsen Kim Jensen / Næstformand LA - www.ladk.dk
E-mail [email protected]

LA er en rigtig god sparringspartner.


RETSAFGIFTERNE - blev for nogle år siden blev nedsat således, at den almindelige borger kan betale for at få rejst en sag ved domstolene.

Mit advokatfirma og LA havde foranlediget en HØRING på Christiansborg, om uretfærdigheden ved de høje retsafgifter.

Min sag hvor jeg var vidne (og andres) var således medvirkende til, at få nedsat de urimelige afgifter.

PS: Jeg skulle dengang have erlagt 137.000 kroner blot for at starte sagen op, og derudover kom advokatsalær o.a.


Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2007, 17:39   #32
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Hej Jytte. Ja, du har klart min opbakning, men vil som andre også gerne vide mere om hvor, hvornår, hvad kan vi gøre. Mange hilsener Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2007, 18:43   #33
Lene Bill
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2007
Indlæg: 4
Styrke: 0
Lene Bill er ny på vejen
Hej jeg hedder Lene Bill kommer fra esbjerg er meget villig til at tage kampen op er kommet i klemme i systemet har tænkt mig at bruge medierne nu vi kommer ikke videre før vi begynde at råbe op
Lene Bill er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 01:02   #34
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
jytte godt gået

Hej Jytte, endelig en`der ved hvad vi" slås med. Ikke at ,det er noget at råbe hurra for, men du er læge, har prøvet det på egen krop, desværre. Jeg tager sq hatten af for din kamp, kender desværre flere med sklerose og ved for få kræfter de har!
Min egen oplevelse med en lægekonsulent, stammer heldigvis kun fra min arbejdsprøvning på Reva.

Der dukkede en lægekonsulent op, som skulle fortælle om sin " rolle" i systemet.!

Idet jeg havde tilføjet et notat, til min resourceprofil, som jeg syntes der manglede, angående mit liv, med min uheldbredelige kræftsyge mand, og min mors ditto (som var død, da jeg endelig startede på min arbejdsprøvning ) så var lægekonsulentens første ord, til os arbejdsprøvnings kursister:

At fortælle: mange oplever at Deres sygdomssymtomer forværres, hvis Deres mand eller nogen i Deres omgangskreds er syge, Hahaha, altså vi er psykosomatiske! !!! Og når Disse personer kom væk/ over Deres sorg, så var De faktisk istand til at arbejde!! LOLOLOL

Jeg rystede af raseri og afmagt, det var mit skide notat han tog udgangspunkt i.

Desuden måtte ens læge, eller speciallæge ikke tilråde evt fleksjob eller pension. Nej det ved disse læger godt, men De er også mennesker, der ved hvad De taler om, og ikke alle vil have mundkurv" på , men lever op til Deres lægeløfte, men igen tog han udgangspunkt i min profil ( min sidste speciallæge anbefalede evt. fleksjob ). Jeg følte mig først helt lost.. ville sq ikke fortælle De andre" at det var noget jeg havde tilføjet til min personlige profil. Det var nogle barske timer!!

Nå men jeg er nu endelig godkendt til fleksjob ( ville dog gerne vide hvor disse findes! ) Jeg er ikke blevet "helbredt" selv om min elskede er død, har stadig de samme smerter som jeg har haft i årevis, såå, men god kamp til dig Jytte, jeg støtter 100% op Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 12:05   #35
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
Ulovlige lægekonsulenter

Jeg sidder her hos min søn i London og læser alle Jeres indlæg og bliver så glad, så glad over alt det I skriver. Jeg ville gerne have henvendt mig til Anne Baastrup, men har ikke nået det.
Der er en der skriver om at lave et privat søgsmål mod disse læger, men det kan man ikke. De skal anklages efter lægeloven, og den lov er de jo sluppet for at stå til ansvar for!
Når vi far dem ind under denne lov igen, så kan det lade sig gøre. Der er så bare det problem, at mange har oplevet, at Østre Landsret har svært ved at vurdere for og imod, når det handler om en sag mod en myndighed.
Der bliver ikke taget et referat, det er bare dommerne, som skriver så meget som muligt. Og jeg har på fornemmelsen, at de ikke forstår de lægelige problematikker. I min sag lod de alle de vidneudsagn, som støttede mig, falde ud. Jeg er blevet kontaktet af en gruppe ofre for lægefejl, som har samme erfaring, og de er ved at samle folk til at gøre noget ved det.
Mange hilsner til Jer alle Jytte Hestbech
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 12:45   #36
lionesse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2007
Indlæg: 38
Styrke: 18
lionesse er ny på vejen
Thumbs up lægekonsulentens rolle i FTP -sager

Kære Jytte Det lyder super at det ENDELIGT kommer frem,bare der er nogen derud,som vil også gøre noget med problemet

Jeg vil bare lige sige,at lægekonsulenten bestemmer ikke,at nogen kan få FTP eller ej.
I min sag faktisk lægekonulenten givet ret til min lægers udtalelse, MEN så Socialchefen,som er ikke engang LÆGE, afviste sagen efter § 18.

SMART IKKE?
De forkerte og uvidende har MAGTEN,svært...det er INTET at hente mere,hvid man følger valgkampen og høre deres fanatiske ,respektsløs udtalelse.

Det skulle komme nogle andre politikerne til magten,som vil gøre det anderledes...og der findes derud
Kæmpe kram
M

Sidst redigeret af lionesse; 03-11-2007 kl. 12:48.
lionesse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 21:23   #37
Lene Bill
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2007
Indlæg: 4
Styrke: 0
Lene Bill er ny på vejen
Hej Jytte jeg vil gerne være med i dette da jeg står for at de lukker kassen, du er velkommen til at ringe til mig på (brug pb ) så kan vi måske drøfte det nærmere jeg er klar til at bruge medierne for at råbe dem op har været i klemme i 4 år. kommer fra esbjerg

Hilsen Lene Bill

Sidst redigeret af Webmaster; 04-11-2007 kl. 00:04. Årsag: Har fjernet personlige oplysninger
Lene Bill er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 21:38   #38
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lene Bill Se meddelelser
Hej Jytte jeg vil gerne være med i dette da jeg står for at de lukker kassen, du er velkommen til at ringe til mig på tlf. XXXXXXXX så kan vi måske drøfte det nærmere jeg er klar til at bruge medierne for at råbe dem op har været i klemme i 4 år. kommer fra esbjerg

Hilsen Lene Bill
Kære Lene
Du må hellere bede Webmaster om at fjerne dit telefonnummer og dit efternavn herfra. Det er ikke smart at opgive sin anonymitet på et offentligt forum idet det kan påvirke din sag senere hen, hvis du bliver for nem at opspore i din kommune. Brug hellere Privat Beskeder til at formdle personlige oplysninger, hvis der er brug for det.

Bare et godt råd
  Besvar med citat
Gammel 04-11-2007, 19:51   #39
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
De ulovlige laegekonsulenter

Jeg ved ikke endnu om aftalen med Line Barfod bliver til en pressekonference, men haaber staerkt.
Hvis det ikke bliver, kan vi saa bruge den organisation som Kim naevnte, eller Invalideorganisationerne?
Skal vi ikke love os selv, at dette snavs skal op til overfladen og ind i medierne inden denne valgkamp er ovre?
Kh
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2007, 23:08   #40
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lyslys Se meddelelser
Jeg ved ikke endnu om aftalen med Line Barfod bliver til en pressekonference, men haaber staerkt.
Hvis det ikke bliver, kan vi saa bruge den organisation som Kim naevnte, eller Invalideorganisationerne?
Skal vi ikke love os selv, at dette snavs skal op til overfladen og ind i medierne inden denne valgkamp er ovre?
Kh

Jeg vil foreslå, at vi kontakter Kim fra LA (Landsforeningen Arbejdsledige) og får arrangeret en Høring på Christiansborg, om lægekonsulenter!

Her kan så deltage politikere og andre sagkyndige som Kirsten Ketcher o.a.

Jeg har gode erfaringer med det vedrørende nedsættelse af Retsafgifter, for nogle år siden.

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kom ind i kampen! vito Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-03-2012 15:35
Så er kampen slut Fodfolket Dit og Dat 75 12-09-2011 12:14
Kampen er forbi nu Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 03-09-2010 10:29
Kampen om førtidspension. Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 06-08-2010 11:31
Tak for kampen!!!!!!!!!!!!!!!!! Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 21-05-2008 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension