![]() |
|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik |
![]() |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
![]() |
#1 |
Elsker at være her på K10
Tilmeldingsdato: 27-09 2017
Styrke: 7 ![]() |
resultat af afklaring
Jeg har nu været i praktik og afprøvning af arbejdsevne i 3 måneder og føler at jeg er nået det maksimum af timer jeg kan klare psykisk og fysisk.
Jeg kan ikke klare den her cirkus mere, da jeg har haft flere andre praktikker tidligere Jeg vil afklares til flexjob nu Min mentor siger at jeg ikke er i målgruppe for fleksjob men kan ikke sige hvad jeg så er i målgruppe for Jeg har tænkt mig at få fat i en advokat som kan hjælpe mig videre Men har I nogen ideer til hvordan jeg beviser kommunen at jeg er i målgruppe til at komme i betragtning til flexjob nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klart Afhængig af K10
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Styrke: 10 ![]() |
Din mentor må vel kunne sige hvorfor han/hun ikke mener at du er i målgruppen og så må du jo tage den derfra.
Hvad siger din sagsbehandler ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lever på K10
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Styrke: 9 ![]() |
Citat:
Kort sagt, er det mange penge lige ud af vinduet hvis du endelig finder en. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jeg bor her på K10
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Styrke: 13 ![]() ![]() |
Hvor mange timer kan du klare, og hvor høj effektivitetsprocent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tak for alle svar.
Jeg er meget utryg med mentoren som virker uerfaren og har meget lidt viden Jeg kan klare ca 12 tim/uge og min effektivitetsprocent er 100 % sagde min leder på arbejdspladsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg bor her på K10
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Styrke: 13 ![]() ![]() |
Ah okay, tænkte bare at timetallet kunne være grunden, men 12 timer lyder bestemt til at være i målgruppen.
Medmindre der er mulighed for at du kan stige i timer over tid. Dvs hvis du f.eks. ikke er færdigbehandlet og derfor kan få det bedre. Men som det allerede er nævnt: prøv at spørge mentor til grunden, og vend det evt med sagsbehandler ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Min mentor har nu trukket tilbage at jeg ikke er i mågruppe for fleksjob og min sagsbehandler siger at vi må snakke om fleks til vores næste møde om 2 måneder.
Men jeg føler mig mistænksom hvad hun kan finde på for at undgå at visitere mig til fleks |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jeg bor her på K10
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Styrke: 16 ![]() |
Mange kommuner vil nu have arbejdsprøvninger på mindst 6 mdr, før de vil bruge dem til en vurdering af erhvervsevnen.
![]() |
#9 |
Klart Afhængig af K10
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Styrke: 10 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jeg bor her på K10
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Styrke: 17 ![]() |
Tror det er meget forskelligt fra person til person, nogle er det kun i 3 mdr, de fleste mere og de fleste flere steder, det der nok er mest normalt er mindst 2 arbejdesprøvninger af 3 mdr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emne Værktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|