K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2015, 19:25   #11
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Hvis man har feriehindring, hvilket sygdom er, kan feriepengen udbetales uden at der afholdes ferie... altså oveni sygedagpengene.

Hvis man er sygemeldt og ønsker at rejse indenfor EU, (uanset om man har feriepenge til gode eller ej) så skal man spørge kommunen, og der er som regel ikke noget problem i det, med mindre det kommer til at forhindre afklaring mm.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2015, 19:47   #12
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hvad så hvis man har en rest 6 ferie uge, og får den udbetalt. Kan man så blive trukket i boligsikringen for dette? Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2015, 21:02   #13
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Hvad så hvis man har en rest 6 ferie uge, og får den udbetalt. Kan man så blive trukket i boligsikringen for dette? Indiansummer
Ja for feriedagpengene er en del af din indtægt.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2015, 21:07   #14
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg holdt flere kortere ferier weekender og var 1 gang 9 dg på Island på sygedagpenge. hvilket jeg modtog 4.5 år

jeg ringede hvergang og spurgte min sagsbehandler og hun gav mig lov - hvis ikke det generede mine behandlinger eller skubbede noget . men turde ikke ha gjort det - uden at spørge ,

hørte en sidste uge fortælle at især svenskere kunne være skrappe til at kontrollere om man er på overførsel eller ej . De skulle sejle fra Sverige og hun fortalte de flere gange havde spurgt om hun modtog fra det offentlige.

snak med sagsbehandleren , jeg fik som sagt lov - men gik meget længe på sygedagpenge og paassede mine ting. Hørte aldrig for det senere .

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
feriepenge mod sygedagpenge stjerne10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 05-04-2013 06:59
vedr. sygedagpenge samtidig med arbejde(deltid) rasmuskong123 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 01-04-2013 20:05
feriepenge når man er på sygedagpenge?? Gekko Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 07-09-2011 02:39
Feriepenge på sygedagpenge Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 01-09-2011 13:34
Feriepenge optjent via arbejde samtidig med pensionen MultiMick Alt det andet 1 03-02-2010 16:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension