K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2007, 18:20   #1
Guffi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2006
Indlæg: 52
Styrke: 18
Guffi er ny på vejen
Hej Metro

Det er ganske simpelt forfærdeligt at din gamle special læge ikke har set så stor en polyp..........Jeg mener hvad er det lige vi har dem til
Hvor er jeg glad på dine og andres vegne at, han er gået på pension

Jeg har selv en mave tarmsydom og har været operet mange gange. Det er for mit vedkommende bare et spørgsmål om hvornår jeg skal det igen Alle gange har jeg været i fuld narkose og har været glad for det. Jeg har også i flere tilfælde være i narkose i undersøgelser op til en operation. Så ja jeg kan også godt nikke genkendende til dine bekymringer. Mit råd til dig er, få en rigtig god snak med narkoselæge, der kommer og tilser dig inden operationen.......fortæl om dine bekymringer. Dernæst få en snak med lægen der skal udføre oprationen.........fortæl ham det samme. Skriv evt. dine spørgsmål ned inden du bliver indlagt, når man først er på hospitalet kan man nemt midt i forvirringen glemme noget.
Ang. om du evt. skal fortælle din søn om din situation, her vil jeg sige at du kommer længst ved at være åben. Din søn kan jo godt se på dig at du ikke har det godt. Jeg ved godt at man ikke vil have ens børne bekymre sig, man vil gerne beskytte dem for alt det grimme og onde her i verden. Det er selvfølgeligt forskelligt fra person til person, hvad man ønsker børnene skal vide. Børnens alder skal der jo også tages højde for, da du er den der kender din søn bedst skal du gøre hvad du syntes er rigtigt for både ham og dig.
Jeg håber alt det bedste for dig.
Hilsen Guffi
ps. jeg syntes lige jeg vil fortælle dig at jeg er stor ryger, og at jeg ligesom Juliane knapt er vågen før jeg skal ryge
Guffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 13:33   #2
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Hej Metro

Øhh Guffi:|

Du skriver :

Det er ganske simpelt forfærdeligt at din gamle special læge ikke har set så stor en polyp..........Jeg mener hvad er det lige vi har dem til
Hvor er jeg glad på dine og andres vegne at, han er gået på pension:

ER det et svar på et andet indlæg fra Metro eller hvad?, fatter ikke rigtigt hvad meningen er:|, i såfald hvorfor har du så ikke fortsat i den tråd?

Kigger ike ind hver dag, så måske der er noget jeg har overset, men da jeg selv lider af tarmsygdom er jeg selvf. interesseret i hvis der har været indlæg om dette, så kan du ikke lige henvise til tråden fra metro, hvis der er en??

bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 13:45   #3
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Hej Metro

Hej Bantam

Sidst jeg skulle flytte noget gik det ikke så godt, så det vil jeg lade være med :@

Søg på polyp så kommer der et indlæg fra Metro d. 11/1-07 kl. 23,17

vh
Isch
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 13:51   #4
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Hej Metro

Tak Isch

mvh
bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 13:53   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hej Metro

http://kortlink.dk/3hz9

Hej bantam ...her er tråden fra Metro...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 14:31   #6
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Hej Metro

Også tak Stella

mvh

bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 14:36   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hej Metro

he he ja så kan vi se hvor vigtigt det er at vi fortsætter i de samme tråde, hvis jeg havde været lidt hutigere havde jeg kopieret Guffis indlæg og sat det over i den rigtige tråd, så kunne jeg have slettet denne tråd, men det bliver lidt svært nu hvor der er flere indlæg herinde...

Så vi lader den stå som en form for oplysning

Jeg flytter dog Guffis indlæg over i den rigtige tråd sådan at vi kan komme på rette køl igen.

Isch det er ikke kun dig det går galt for, det er fordi at vi ikke kan flytte et indlæg, men er der som feks her til at starte med kun et indlæg så er det muligt at kopiere det trykke besvar også skrive at man har flyttet det for den og den og at man har slettet den anden tråd (husk dato og tid og hvilke bruger det er der er rykket) og så sender man lige en pb til brugerne med den nye tråd så han/hun kan finde sig selv igen
  Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 14:48   #8
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hej Metro

Uha sikken redelighed med "tråd-forvirring" ser jeg skete siden sidst.... men heldigvis er her dygtige folk til at bringe tråd-orden i sagerne igen

Citat:
Guffi skrev:
Jeg har selv en mave tarmsydom og har været operet mange gange. Det er for mit vedkommende bare et spørgsmål om hvornår jeg skal det igen:
Hej Guffi

Jeg går over på "min egen" tråd igen om lidt og svarer der.... men i mellemtiden kunne du (andre?) måske kigge på dette link http://www.kortelinks.dk/?vejentilsundtarm og læse på lidt materiale, jeg er bombesikker på, du ikke har hørt om hos dine læger... Håber du (andre) kan bruge det til lidt inspiration og forståelse for, at vejen til sund tarm fører hovedsageligt gennem maven
  Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 17:04   #9
Guffi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2006
Indlæg: 52
Styrke: 18
Guffi er ny på vejen
RE: Hej Alle

Øh , jeg ved ikke rigtigt hvad der skete da jeg skulle svare på indlægget Jeg kunne godt se det stod forkert da det kom frem
Jeg undskylder mange gange for fejlen
Guffi
Guffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 17:39   #10
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hej Metro

Citat:
Guffi skrev:
Øh , jeg ved ikke rigtigt hvad der skete da jeg skulle svare på indlægget Jeg kunne godt se det stod forkert da det kom frem
Jeg undskylder mange gange for fejlen
Guffi
Hej Guffi

Du har sikkert klikket på "Nyt indlæg" i stedet for på "Besvar" (de står jo lige ved siden af hinanden.... "klik-knapperne" altså).

Den oprindelige tråd "Hvad skal man vælge" er her: http://www.k10.dk/forum/viewthread.p...&thread_id=819

Har du kigget på "mit" link http://www.kortelinks.dk/?vejentilsundtarm ? Det håber jeg.... masser af god info om tarme for dem der har problemet og for deres pårørende.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mangel på arbejdskraft hos Metro Hejdien Er det overhovdet til at få fleksjob? 3 07-01-2008 15:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension