K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-05-2008, 21:42   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
jeg er også vild med katte og det er godt at vi har begrænsninger for hvor mange vi må have her i ejendommen ellers ville jeg sq være kendt som den tossede kattedame .. .sjovt nok er jeg faktisk mest til hunde he he ...

men ungerne er til katte og mine katte tror de er hunde så de er da meget søde...

jeg har lavet en katte gruppe hvori vi kan have katte snak så det ikke tager for meget fokus fra det K10 handler om, men da alle emner er relevante når det drejer sig om os, ja så har vi fået lavet de her grupper vi kan bruge....

Katte gruppen finder du ved at gå ind på min profil og trykke på katte gruppen ..

Og der er også en udfordring om at fortælle hvad jeres katte kan så kan i nemmelig se om de kan hamle op med mine (men jeg tvivler ) prøv at kigge på den gruppe og fortæl så meget mere om din interesse for katte

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 13-05-2008, 08:49   #12
Silke
Elsker at være her på K10
 
Silkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Indlæg: 87
Styrke: 17
Silke er ny på vejen


Hvor dejligt med lidt respons fra andre *katte-tosser*

Tænkte nok, at her var nogen med kat(te) - for hvad er et hjem uden kat ??

Nu véd I så, at Hittekilling eksisterer - hvis I hører om nogle killinger i nød - eller, hvis I har lyst til at deltage på en eller anden måde...

Og så må jeg da i en vis fart ind og lure på omtalte kattegruppe - tak for tippet.

__________________
Venlig hilsen

Silke

Carpe Diem
Silke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 02:17   #13
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Hej Silke.

Er helt klart en kattenørd som du.........gg.....og hvis der ikke var restriktioner hvor jeg bor, havde jeg bestemt mere end den ene jeg har nu

Ville gerne ha sat et billede på af hende ( ½ maine coon, 1/4 norsk skovkat og 1/4 alm. huskat), men katte hitte ud af, hvordan I sætter billeder ind.

Ønsker jer held og lykke med det flotte tiltag I har gang i.......:

Hilsen Phönix
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 21:52   #14
Silke
Elsker at være her på K10
 
Silkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Indlæg: 87
Styrke: 17
Silke er ny på vejen


Hvor dejligt med endnu en katte-elsker....

Jeg håber i mit stille sind, at der er nogle af jer der kan afse en lille skilling til de små hittekillinger - for lige i øjeblikket VÆLTER de ind....

Jeg mener, at vi i løbet af den sidste lille uges tid har taget imod 20-25 killinger, så hver en øre er velkommen...




www.hittekilling.dk
__________________
Venlig hilsen

Silke

Carpe Diem
Silke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 22:48   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Silke jeg står selv lige med familie forøgelse to gange gravide hun katte heldigvis med bestilling på dem, og bagefter så er det at få dem steriliseret ..

men kan jeg overhovdet få afset nogen penge så er der sendt af sted det er helt sikkert ..

og mon ikke man jeg kan finde lidt om ikke andet så ved månedes skift

link direkte til kattegruppen http://www.k10.dk/group.php?groupid=3 i må gerne snakke om dem her men over i kattegruppen er det nemmere at finde ud af at sætte billeder på osv ellers prøv at smide billeder ind på prøvgruppen , den er til for at blive hærget
  Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 09:19   #16
Silke
Elsker at være her på K10
 
Silkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Indlæg: 87
Styrke: 17
Silke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Silke jeg står selv lige med familie forøgelse to gange gravide hun katte heldigvis med bestilling på dem, og bagefter så er det at få dem steriliseret ..

men kan jeg overhovdet få afset nogen penge så er der sendt af sted det er helt sikkert ..

og mon ikke man jeg kan finde lidt om ikke andet så ved månedes skift

link direkte til kattegruppen http://www.k10.dk/group.php?groupid=3 i må gerne snakke om dem her men over i kattegruppen er det nemmere at finde ud af at sætte billeder på osv ellers prøv at smide billeder ind på prøvgruppen , den er til for at blive hærget


Held og lykke med familieforøgelsen.... og tak fordi du muligvis finder en 25 øre til de små hitter, som lige nu vælter ind....

__________________
Venlig hilsen

Silke

Carpe Diem
Silke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Katte!- Og naboens høns (høne) Pinny Dit og Dat 0 15-11-2011 23:28
Jeg kan ikke lide børn?? Maj-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 17-09-2009 18:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension