K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2010, 19:27   #11
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
sådan at en fin donation til en naturkatastrofe ude i verden, giver international prestige. De fattige i Danmark er der jo ikke mange der interesserer sig for, og man får ingen fine invitationer til store internationale konferencer ved at hjælpe dem.
I mine øjne er det således at man ønsker at skabe et image i udlandet, at Danmark er et humanitært land, mens man skider på de svageste herhjemme.
det var noget i den stil jeg prøvede at skrive men kunne ikke finde de rigtige ord helt enig/og ja det er rigtigt tak

Citat:
Må ærligt tilstå at jeg har ikke givet en krone og agter heller ikke at gøre det!
samme her men var det til folk der lider i lille danmark vil jeg godt give hvad jeg kunne undvære
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 20:21   #12
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Har samme holdning som buster og er helt enig.
når danmark i forvejen giver over 15 mia kroner om året, så har vi alle vel givet en fin donation over skatten.
Synes da også det en forfærdelig katastrofe.
men hvad så med de andre 800 mio som sulter hverdag og de næste 3 mia mennesker vi snart bliver på jorden.
Men så banker det vil på døren hver uge af forskellige eksotiske indsamlingsorganisationer og et tv show hver måned

et tv show hvor de forskellige firmaer får en god reklame og kan trække deres udgifter fra i skat

lille Danmark kan ikke løse alle problemer i verden, vi kan jo ikke engang løse vores egne

Sidst redigeret af MTVRV1; 17-01-2010 kl. 20:31.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 22:11   #13
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Hmm, ja jeg er så ikke helt enig der..

Vi har stadig tag over hovedet, mad, vand o.s.v.

Dette er jo en Nødsituation..et Helt Land der er gået fra..ikke ret meget..til slet ingenting

Så jeg sammenligner ikke, med Danske forhold/ vores almindelige dagligdag, og ****eregering

Jeg syntes det er ok, at hjælpe.

fra hellemor.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 22:37   #14
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
****eregering
hehe selv med en andet ville det sgu ikke bliver bedre.og ja jeg har stemt på s og altid har gjort

Sidst redigeret af superkok; 17-01-2010 kl. 22:42.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 22:53   #15
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
LOL ja jeg vidste sq godt jeg lige skulle rette dette ord: eregering..men det kom jo frem, da jeg skrev l....

Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 22:57   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
ha ha ha Helle

Oki jeg syntes nu det er godt at vi sender penge til dem, de penge ville være gået til en skattelettelse til en eller anden direktør hvis ikke regeringen havde sendt dem derned ...

Må så indrømme at jeg ikke selv sender noget derned jeg sender heller penge til de hjemløse og de loftramte og så søger jeg for altid at give ham der spiller foran brugsen nogen penge (også selv om jeg får at vide at han tager røven på mig )

Hus forbi skal jeg også altid have og så donere jeg lidt penge til mig selv

til gengæld håber jeg at mange af de dansker der melder sig frivilligt til at tage derned får lov , hvorfor gå ledig herhjemme hvis der er et andet sted de kan bruge en ?
  Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 23:02   #17
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helle4 Se meddelelser
Hmm, ja jeg er så ikke helt enig der..

Vi har stadig tag over hovedet, mad, vand o.s.v.

Dette er jo en Nødsituation..et Helt Land der er gået fra..ikke ret meget..til slet ingenting

Så jeg sammenligner ikke, med Danske forhold/ vores almindelige dagligdag, og ****eregering

Jeg syntes det er ok, at hjælpe.

fra hellemor.
Det er helt i orden at hjælpe andre mennesker.
Men hvis man skulle give 100 kr til hver nødhjælpsorganisation, så havde jeg ingen penge til mig selv.
samt de allerede får rigtig mange penge over skatten

Jeg giver til kræftens bekæmpelse og slut.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 23:04   #18
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@susher_1

Du har helt ret for så vidt angår tanken om pension, da de fleste herinde jo oplever at det ikke er lige til. Heller ikke når man går fra fleks. Min pointe gik dog mere på, at der sikkert blive sparet på ældre handicap og børneområdet generelt, for der råber folk ofte ikke op på samme måde, som ved dagpenge og efterløn.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 23:30   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Med fare for øretæver, vil jeg da alligevel mene, at vi i Danmark har tilstande jeg noget nær vil kalde katastrofe, uden jeg behøver at træde mere i dét.....

Men dejligt vi har 50 mill til at sende til Haiti....

Var det 400 de vil fyre på Herlev hospital??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 23:39   #20
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Var det 400 de vil fyre på Herlev hospital??
det er så noget helt andet det er deres måde at bruge penge på der er forkert tag vask af tøj osv det koster kassen forde det er fra sygehus.men det sjove er det bliver sgu vaske på samme måde som alt det andet de vaskerie får ind generalt spilder sygehuser komuner penge på ting de kunne undvære undskyld kunne ikke ladeværd men desvære sandt
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§20 spørgsmål. phhmw Politik og Samfund 13 19-05-2015 08:11
Spørgsmål til i FP som er i job.. maja-bell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 15-11-2012 08:29
Spørgsmål Hamselv Spørgsmål ang fleksjob 27 20-11-2010 15:31
Et par spørgsmål til FP Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 28-05-2010 14:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension