K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2011, 15:52   #11
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Hej Multe
Tak for din støtte til min kamp mod jobfirmaet HKI som tjener penge på syge og svage mennesker.
På K10 fortæller flere medlemmer om deres arbejdsprøvning/aktivering i private jobfirmaer så det er en sag der berører medlemmerne.

Jeg er vildt imponeret over at vi på K10 har et medlem der kan udtale sig om ansættelses-forholdene for HKI´s personale.
Fantastisk – jeg troede ellers at kun de ansatte og direktøren på HKI havde den viden.

Jeg glemte at takke Zentamor for oplysningen om at ”HKI åbner døren for et vælgermøde med en inviteret politikker”.
Zentamor er yderst velinformeret om hvad der foregår inde på HKI - ellers kan man ikk vide at Ida Auken var en ’inviteret politikker’ til HKI´s vælgermøde.
Jeg troede POLITIKERNE havde bedt om lov til at holde vælgermøde på HKI for at fiske stemmer.

Ida Auken blev altså inviteret af jobfirmaet og har dermed takket ja til at sætte sine ben i HKI´s bygning hvor samfundets svageste må knokle uden løn.
Ikk spor underligt at vælgerne flygter fra SF når politikerne dummer sig på den måde.


Ekseleven
Du skulle da bare vide, hvor velinformeret jeg er - du ville nok blive yderst forbavset, du er måske ikke den eneste eks-elev og da der ER fastansatte på HKI så kunne jeg måske være en tidligere ansat med et ægteskab med en nuværende ansat, man ved aldrig vel? Men omvendt, så vil det bare være benzin på dit usunde had og besættelse omkring specielt HKI.

Et vælgermøde - vor herre til hest - og så var det lige et manglende link til dine påstande omkring hvad der er sket til Ida Aukens væglermøde på HKI - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hvor er beviset/linket for dine påstande om slavearbejde på HKI, udført i forbindelse med et vælgermøde i september måned? En påstand du tydeligt har grebet ud af det blå.

Men det eneste du kan, er ynkelige forsøg på manipulation.

At vælgerne flygter fra SF - skyldtes nok ikke et lille visit på HKI, ikke desto mindre sidder SF i regeringen, så måske SF netop gerne vil gøre sit til, at værne om HKI. Der kommer flere vælgermøder og SF stiller nok gerne op igen på HKI. Man ved aldrig, og jeg skal da gøre mit og foreslå vælgermøder til næste valg - HKI står nok også om 4 år

Hold da op en spøjs tråd og debat - uden links til løgnagtige påstande, om slavearbejde til et vælgermøde Ja, dèr kan man alligevel bare se

Sidst redigeret af Webmaster; 03-12-2011 kl. 19:25. Årsag: Sprogbrug og angreb på brugere er ikke okay og man risikere at blive udelukket fra K10
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2011, 13:39   #12
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
der ER fastansatte på HKI så kunne jeg måske være en tidligere ansat med et ægteskab med en nuværende ansat, man ved aldrig vel?
Nej -man ved aldrig men den som skriver ’der ER fastansatte på HKI’ må jo vide besked.
Og det ville forklare hvorfor du ikk bryder dig om at nogen kritiserer jobfirmaet HKI

Citat:
måske SF netop gerne vil gøre sit til, at værne om HKI
Ha ha den var god. Du kan foreslå SF at slå sig sammen med Det konservative Folkeparti.

Citat:
Man ved aldrig, og jeg skal da gøre mit og foreslå vælgermøder til næste valg - HKI står nok også om 4 år
Om 4 år er HKI og andre private jobfirmaer lukket så du slipper for besværet med at foreslå vælgermøder til næste valg.



Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2011, 13:54   #13
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Nej -man ved aldrig men den som skriver ’der ER fastansatte på HKI’ må jo vide besked.
Og det ville forklare hvorfor du ikk bryder dig om at nogen kritiserer jobfirmaet HKI



Ha ha den var god. Du kan foreslå SF at slå sig sammen med Det konservative Folkeparti.



Om 4 år er HKI og andre private jobfirmaer lukket så du slipper for besværet med at foreslå vælgermøder til næste valg.



Ekseleven
Og du er også synsk? Siden du ved HKI er lukket om 4 år. Dèr kan man bare se, også.
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Avis: Skandalen i jobfirmaet HKI ekseleven Politik og Samfund 11 03-09-2012 12:10
Minister kritiserer jobfirmaet HKI i Magisterbladet. ekseleven Politik og Samfund 5 20-06-2012 14:39
Jobfirmaet HKI får ros på www.hki.dk af sig selv ekseleven Politik og Samfund 0 20-12-2011 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension