K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2015, 01:12   #1
Ninkie2300
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
Ninkie2300 er ny på vejen
Question Spm ang. Jobafklaringdforløb.

Halløj allesammen,

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg er 37 år frisør, mor til datter på 3 år og gift - jeg har fået konstateret slidgigt.

Jeg er sygemeldt og overgået til et jobafklaringsforløb pr. 1/9-15 og skal til at lave en rehabiliteringsplan sammen med min sagsbehandler i læbet af 01-16 Jeg i genoptræning i hospitalsregi og vil være det de næste par mdr. Og det er min plan lige pt.
Imellem tiden er min blevet udstationeret i USA 2 mdr pr 1/3-16 - hvad gør jeg har jeg og min datter. Er det muligt at holde "pause" og rekreere de par mdr og tage med.. Selvfølgelig uden ydelse ?
Min læge siger det er en god ide, i det jeg er i fremgang og det vil styrke mig at være sammen med min familie.
Jeg ville ønske jeg kunne raskmelde mig og tage et job efter, men ved ikke om jeg kan forblive i mit fag endnu.
Er der nogen mulighed for det kunne lykkes at tage med, uden at ryge ud af systemet eller blive "blacklistet" :0/

Spørg endeligt, hvis jeg har glemt relevante oplysninger ?!

Bedste hilsner Ninkie

Sidst redigeret af Ninkie2300; 18-12-2015 kl. 01:20.
Ninkie2300 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension