K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2016, 19:48   #1
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Indlæggelse på Sct. Hans hospital

Er der nogen der har været indlagt og vil dele deres erfaringer fra Skt. Hospital?
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2016, 10:55   #2
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Der skulle have stået Sankt Hans Hospital
Jeg har erfaring med Sankt Hans,men dels er det efterhånden omkring 10 år siden og dengang var det i forbindelse med mit arbejde.
Mit indtryk var, at man ikke kan sige noget ensidigt.
Det er et stort sted med mange forskellige afdelinger alt efter årsag, samt både åbne og lukkede afdelinger.
Jeg oplevede dengang meget biologisk indstillede overlæger og også overlæger med en mere terapeutisk tilgang til patienterne.

Håber for dig, at det bliver et godt forløb.
Overordnet mener jeg, at man skal være åben, men også have en sund skepsis.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2016, 16:10   #3
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Er der nogen der har været indlagt og vil dele deres erfaringer fra Skt. Hospital?
Vær opmærksom på at der de seneste år ikke har været andet end misbrugsafdelinger og rerspsykiatri.
Så de svar du får kan være misvisende, da almen psykiatri ikke har været på Sankt Hans i snart mange år.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2016, 03:18   #4
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Vær opmærksom på at der de seneste år ikke har været andet end misbrugsafdelinger og rerspsykiatri.
Så de svar du får kan være misvisende, da almen psykiatri ikke har været på Sankt Hans i snart mange år.
Jeg har lige på hjemmesiden læst om deres behandlinger og der står bl. a at en afd. skal udrede hvad patienten fejler, og her ser det ikke ud til at man på forhånd har fuldt udredt, og kun kan blive indlagt af p. af misbrug eller dom.
Men jeg vil kontakte dem for videre information.
førhen var det alene patienter med behov for længerevarende indlæggelse der blev visiteret til Sankt Hans.
Nå men uanset, så vil små dværge jo gerne have erfaringer fra andre.

Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Der skulle have stået Sankt Hans Hospital

Der er desværre ingen pakker og ingen raslebøsser der samler ind til psykiak syge, og det er stadig stigmatiserende at være psykisk syg.

Håber virkelig, at der er nogen på K10 som har erfaring som indlagt der kan støtte, de små dværge.
Psykisk sygdom er meget ensomt bl.a fordi det ikke kan ses eller måles. God bedring til dig herfra
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2016, 18:37   #5
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Tak for jeres pæne svar. Har også set på hjemmesiden og er noget rystet over alt det med behandlingsdomme mv. Det er bestemt ikke noget jeg har. Men håber at de er nogen der har været indlagt der i nyere tid, der som sagt kan berette om det
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2016, 17:19   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Tak for jeres pæne svar. Har også set på hjemmesiden og er noget rystet over alt det med behandlingsdomme mv. Det er bestemt ikke noget jeg har. Men håber at de er nogen der har været indlagt der i nyere tid, der som sagt kan berette om det
Jeg kan meget godt forstå du gerne vil have andres erfaringer, men det vigtigste er jo at du føler dig tryg på stedet.
Vedr. domsanbragte, så har Sankt H samt de fleste andre psykiatriske hospitaler folk anbragt ved dom.
Men, men det ville undre mig meget, hvis du er indlagt på samme afsnit, men spørg personalet.

Stol på dig selv, og sig fra hvis du er uenig i behandlingsplanen.
Vær ikke nervøs for at spørge,og hvis du ikke får svar første gang, så giv ikke op.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2016, 07:26   #7
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
for 5 år siden var min svgerinde der, fik en rigtig god behandling, hun var på en afdeling for folk med letter pysiske problemer ( hvis man kan kalde det sådan) hun var der nogen mdr, og fik god hjælp
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension