K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2017, 23:33   #11
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
DA jeg, som oplyst så udsendelsen på deadline er jeg klar over hans ansættelsesvilkår.
Det ændrer dog ikke min holdning.
Da hans ansættelsesvilkår ikke er oplyst i forbindelse med dit indlæg er det svært at forstå hvad du bliver forarget over.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2017, 23:38   #12
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sisseann Se meddelelser
Næ, det kommer ikke os ved, og skal DR gå på r.... så kan det jo ligesågodt være på 1 klasse.
Jeg mener faktisk det kommer os ved, det er os der er kunder i butikken, og det er os der får lov at punge ud når budgetterne overskrides. Jeg kunne være ligeglad hvis det at betale licens var noget man kunne fravælge og at nogen af mine skattepenge ikke gik til det.
Der kunne gives en del lune senge til hjemløse for de penge.
Tak til dig Sissean.
Jo, det kommer os ved eftersom DR. er financeret af off. penge.
Hvis det er en restaurant, der tager 2000 kr for et måltid kan man jo vælge en anden, men her har vi intet valg.

Du kan se en artikel i information i dag, hvor også kommentarsporet er vigtigt at læse.

Hvis Haagerup har en sygdom der forhindrer ham i , at tage en taxa til en station, og herefter tog vil jeg bare gøre opmærksom på:

1: Det tvivler jeg stærkt på, men det kan jeg naturligvis ikke vide!

2: Folk der ikke kan vende sig selv i en seng, folk der sidder med respirator og nægtes pension må føle sig--- ikke værdige som mennekser.

3: Det her handler ikke om at slå på nogen ,men om rimelighed.

4: Mon ikke at der vil være en masse kollegaer, før som nu der ville forsvare ham , hvis det drejede sig om svær sygdom!!!???

Sidst redigeret af vasen; 13-01-2017 kl. 23:59.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2017, 23:56   #13
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Hjælpen til fastholdelse af job, er meget mere intens en hos en fast respirator patient der ikke kan forlade sit hjem.
Det er fakta og står ikke til at drøfte rimelighedens i det.

Ad.4
Behøver der ikke være tale om svær sygdom , for at kørsel kan sættes i værk.
Arbejdsgiver lægger ud og får en del refunderet af hjem kommunen.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2017, 00:12   #14
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Tak til dig Sissean.
Jo, det kommer os ved eftersom DR. er financeret af off. penge.
Hvis det er en restaurant, der tager 2000 kr for et måltid kan man jo vælge en anden, men her har vi intet valg.

Du kan se en artikel i information i dag, hvor også kommentarsporet er vigtigt at læse.

Hvis Haagerup har en sygdom der forhindrer ham i , at tage en taxa til en station, og herefter tog vil jeg bare gøre opmærksom på:

1: Det tvivler jeg stærkt på, men det kan jeg naturligvis ikke vide!

2: Folk der ikke kan vende sig selv i en seng, folk der sidder med respirator og nægtes pension må føle sig--- ikke værdige som mennekser.

3: Det her handler ikke om at slå på nogen ,men om rimelighed.

4: Mon ikke at der vil være en masse kollegaer, før som nu der ville forsvare ham , hvis det drejede sig om svær sygdom!!!???
i jersild minus spin diskuteres det netop nu.

Hvorfor kan jeg ikke se indlægget webmaster?
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2017, 07:28   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvad er det for et indlæg du ikke kan se??
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2017, 12:53   #16
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvad er det for et indlæg du ikke kan se??

Den sætning om indlæg forstår jeg ikke.
Det er ikke noget jeg har skrevet!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2017, 15:13   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Joo det har du her http://www.k10.dk/showpost.php?p=350817&postcount=14

Der spørger du mig om hvorfor du ikke kan se indlægget

Efter du har skrevet det...så spørger jeg hvad det er for et indlæg du ikke kan se..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2017, 13:08   #18
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 13
Toxic er ny på vejen
Må tilstå at jeg hverken vil betale for transport af heste eller mennesker. Det kommer jeg så til fordi nogle er grådige...og jeg har ikke andet valg end at betale ved kasse 1. Var det ansatte i det private havde jeg været ligeglad...Heldigvis skal de selv betale for hestens hjemtransport, nogen fik røde ører da offentligheden fik kendskab til det.
For mig er der stor forskel på privat og offentlig...og i det offentlige kan man ikke bare rage til sig af borgernes penge.
Jeg kender ikke sagen om ham der tog taxa til/fra arbejde så det vil være svært for mig at kommentere meeeeen...for mig rejser der sig spørgsmål om hvorfor han ikke har en bil? Hvorfor har han muligvis ikke noget kørekort? Hvis vi andre ikke kan komme frem og tilbage fra arbejde, ja så må vi enten finde et andet job eller anskaffe os en bil...og vil vi med taxa, så må vi betale selv.
Jeg kan godt forstå der er forskel på stillinger og løn...men i offentlig regi er det altså en grænse...også moralsk.
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2017, 20:05   #19
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Toxic Se meddelelser
...for mig rejser der sig spørgsmål om hvorfor han ikke har en bil? Hvorfor har han muligvis ikke noget kørekort? Hvis vi andre ikke kan komme frem og tilbage fra arbejde, ja så må vi enten finde et andet job eller anskaffe os en bil...og vil vi med taxa, så må vi betale selv.
Jeg kan fortælle dig så meget som at alle patienter med eks. epilepsi har ret til at blive transpoteret rundt på mellem deres arbejdspladser, i de perioder de har kørselsforbud som følge af deres sygdom !

Jeg finder det chokerende at man netop på denne side, ikke tænker så abstrakt, at man kan forestille sig en chef har et usynligt handicap... vi ved det ikke, men det er kedeligt at man uden at vide baggrunden, overfalder manden.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2017, 23:28   #20
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Jeg kan fortælle dig så meget som at alle patienter med eks. epilepsi har ret til at blive transpoteret rundt på mellem deres arbejdspladser, i de perioder de har kørselsforbud som følge af deres sygdom !

Jeg finder det chokerende at man netop på denne side, ikke tænker så abstrakt, at man kan forestille sig en chef har et usynligt handicap... vi ved det ikke, men det er kedeligt at man uden at vide baggrunden, overfalder manden.
Det danmark jeg elsker
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension