K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2021, 20:26   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Stiftere af #enmillionstemmer Monica Lylloff har fået nyt job

NYT JOB

Jeg har glædet mig helt enormt til at kunne breake denne nyhed. At jeg fra 1. januar 2022 er blevet ansat som jurist hos Socialretsadvokaterne og advokat Thomas Taguchi.

Socialretsadvokaterne er eksperter i at føre sager på vegne af mennesker med handicap (både med fysiske og psykiske handicaps) og deres vision er at være de ubestridt bedste på området - ikke blot de dygtigste, men også at være de bedste til at navigere borgerne gennem deres udfordringer med systemet.

I går lukkede jeg døren efter 19 års ansættelse under Justitsministeriets område og glæder mig med sommerfugle i maven til at åbne den nye og for mig så meningsfulde dør i det nye år.

Og #enmillionstemmer https://www.facebook.com/hashtag/enmillionstemmer/ kører naturligvis uændret videre med samme fart og kraft

Vi ses derude i kampen for retssikkerhed

https://socialretsadvokaterne.dk/

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension