K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2017, 14:03   #11
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Jeg har nu ikke ondt af lægerne, de har selv valgt at mishandle deres patienter, jeg har mere ondt af nuværende og kommende patienter.

Sådan en patient som dig og mig der har læst om funktionelle lidelser har mulighed for at navigere, selv om det er svært når man ikke ved hvem man skal vende sig til for hjælp, men de andre personer som ikke ved hvad der sker omkring dem, de går lykkeligt hjem om at nu sker der noget i deres udredning og så er de bare blevet sendt videre til Fink og co.

Tror du stadigt at der er noget som hedder lægeløfte?
Når man hører om hvad læger foretager sig i sundhedsvæsenet og i det kommunale system, så tror jeg altså at lægeløfte er noget man brugte i gamle dage.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2017, 15:16   #12
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Jeg har nu ikke ondt af lægerne, de har selv valgt at mishandle deres patienter, jeg har mere ondt af nuværende og kommende patienter.

Sådan en patient som dig og mig der har læst om funktionelle lidelser har mulighed for at navigere, selv om det er svært når man ikke ved hvem man skal vende sig til for hjælp, men de andre personer som ikke ved hvad der sker omkring dem, de går lykkeligt hjem om at nu sker der noget i deres udredning og så er de bare blevet sendt videre til Fink og co.

Tror du stadigt at der er noget som hedder lægeløfte?
Når man hører om hvad læger foretager sig i sundhedsvæsenet og i det kommunale system, så tror jeg altså at lægeløfte er noget man brugte i gamle dage.
Når jeg mener, at det er synd for lægerne tænker jeg mest på de medicinstudernde, som alle skal undervises i Term modellen.
Ældre læger burde ikke ligge under for den kassetænkning, som i dag hersker i sundhedsvæsnet.

Unge er nemmere at forføre, som oftest qva deres selvfølglige manglende livserfaring, og de vil jo gerne bestå eksamen.

Hørte fra en politibetjent, at pga. politimangel sender man nu snart ,efter blot ½ års kadetskole, 18 årige ud med et maskingevær, som led i terrorbekæmpelsen.

De garvede politfolk mente det var helt hen i vejret.

Også indenfor militæret har man i årevis sendt meget unge afsted på farlige missioner.

Ja, enig de store tabere i det system er patienterne.

Jeg kunne godt tænke mig at vide i hvilke lande vi sammenligner os med gør brug af den Term model og især hvilke lande alle medicinstudererne skal undervises i TERM modellen?

Til marts, den 14. 17 og 19 marts bliver der i 3 danske biografer vist en prisbelønnet film om ME.
Hovedkvinden selv kommer til københavn, hvor Karina sagen fra Danmark også er med. altå i filmen, så vidt jeg ved.
Det var den sag, som fratog stig gerdes hans autorisation.

Den vises i henholdsvis, Dagmar, Palads og i Cinemateket.
Jeg vil selv, hvis kræfterne vil, se den i Cinemateket søndag den 19 marts kl. 12

Vedr. den sygdom anerkendes den som bekendt ikke i DK. udover, at ganske få speciallæger må. De bliver dog ugleset af både sundhedstyrelsen og resten af lægestanden.

I flere andre lande er det efterhånden en anerkendt diagnose og i Norge har :- læger direkte kritiseret danske læger.

Sidst redigeret af vasen; 05-03-2017 kl. 15:19.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension