K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2012, 20:57   #31
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
glem det

håber NensyPigen får en bedre behandling fremover
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2012, 21:04   #32
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er så rigtigt...der kan virkelig være en kæmpe forskel fra kommunen til kommune.....

Men det ses faktisk også indenfor samme kommune...hvor en glider igennem...får hvad personen har krav på...har en sød og forstående sagsbehandler..osv osv....og så er der andre som bare bliver mødt med mistro...trusler...og evige arbejdsprøvninger hvor de bliver tæsket op i en urimelig tid...som de slet ikke kan klare...

Det er jo dejligt for alle dem hvor det hele bare køre som det skal....men hvor er det trist for alle dem som kommunerne køre helt i sænk...

Hov skal se debatten over dr2 nu...ang reform forslaget..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2012, 22:42   #33
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
er aldrig nogen i kommunen eller andre steder der har nævnt en støtte kontaktperson for mig...

hvordan får man en? og hvad gør de for en?

mine diagnoser er kroniske smerter i underliv og blære
kronisk depression siden barndom
og svær angst
ja og en spiseforstyrrelse..
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2012, 00:18   #34
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
som skrevet, har jeg været inde og vende på din kommunes hjemmeside og der sker jo ligesom ikke så meget lige nu.
Dog. Selv i din kommune så findes socialpsykiatrien

Du orker måske og forståeligt nok ikke selv ret meget lige nu og så må din familie kontakte dem.
De plejer at være meget forstående og lyttende.
Orker ikke at fortælle mere nu, for jeg har lungebetændelse, men du må spørge mig evt. i morgen, om alt det du måske mangler at vide.

__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2012, 00:37   #35
defrost
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2011
Indlæg: 113
Styrke: 13
defrost er ny på vejen
Mener i ikke DPC?
defrost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2012, 07:31   #36
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
En støttekontakt person kan hjælpe dig med kontakt til kommunen, en snak, tage med ud og handle hvis det er noget du har svært ved at få gjort. Tage med til læge og på kommunen. De kan hjælpe med det du har svært ved eller bare til en snak.

Min støttekontakt person var guld værd. Hun reddede mit liv. Hun hjalp mig med igen at komme i kontakt med distrikt psyk, samarbejdede med den sygeplejeske jeg fik tildelt der og lyttede til alle mine bekymringer på et tidspunkt hvor jeg ikke havde andre. De har tavshedspligt så de indberetter ikke til kommunen.
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bange Ditten De Unge 28 05-07-2011 18:27
F*** - jeg er bange... Mella Alt det andet 14 29-03-2011 22:13
HJÆLP, Jeg er så bange... Mette1107 Dit og Dat 12 09-11-2008 14:02
SÅ bange Lund Dit og Dat 37 26-10-2008 12:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension