K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2022, 15:11   #1
Mic47
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2022
Indlæg: 3
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Mic47 er ny på vejen
Parkeringskort

Hej alle herinde håber virkeligt i kan hjælpe mig.
Jeg har en række psykiske lidelser bl.a. Skizofreni, OCD, Angst, ADHD og lider også af svær astma. Jeg vil gerne have en privat handicapsparkeringsplads ude i det boligselskab hvor jeg bor derfor skal jeg bruge et handicapsparkeringskort for at då det. På baggrund af mine psykiske lidelser er det vigtigt at jeg kan parkerne det samme sted og vil også gerne kunne parkere tæt på min bolig da jeg lider sf svær astma. Så er der nogen herinde der ved noget om det og om hvorvidt jeg kunne være i betragtning til at få sådan et kort?
Mic47 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2022, 15:50   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mic47 Se meddelelser
Hej alle herinde håber virkeligt i kan hjælpe mig.
Jeg har en række psykiske lidelser bl.a. Skizofreni, OCD, Angst, ADHD og lider også af svær astma. Jeg vil gerne have en privat handicapsparkeringsplads ude i det boligselskab hvor jeg bor derfor skal jeg bruge et handicapsparkeringskort for at då det. På baggrund af mine psykiske lidelser er det vigtigt at jeg kan parkerne det samme sted og vil også gerne kunne parkere tæt på min bolig da jeg lider sf svær astma. Så er der nogen herinde der ved noget om det og om hvorvidt jeg kunne være i betragtning til at få sådan et kort?
Du kan søge det på borger.dk
https://www.borger.dk/Handlingsside?...0-bd6ae8642890

Men hør også lige boligselskabet ad, hvad de mener om det, da det egentlig er deres pladser/område. Hvis du ikke allerede har gjort det.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2022, 19:01   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Alt om handicapparkering, regler, pladser og tilgængelighedsrådgivning

https://handicap.dk/brugerservice/ko...regler-pladser

Herunder:

Hvem opretter handicapparkering på private områder?

Vil du have oprettet handicapparkering på privatejede veje eller pladser, skal du kontakte grundejeren. Det gælder både, hvis du ønsker at oprette en reserveret handicapparkeringsplads og handicapparkering til fælles brug.


Held g lykke med sagen.


Hilsen Peter

Til orientering, alt om invalidebil: Læses bagfra sa det er en Vidensbank.
https://www.k10.dk/showthread.php?p=374708#post374708
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension