K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-01-2014, 21:56   #31
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Nej du mister ikke din ledighedsydelse fordi du er gift og du skal heller ikke starte forfra med alt. Med den nye revurdering tror jeg bare de indhenter en ny status attest fra lægen som beskriver at din tilstand ikke har ændret sig til det bedre.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2014, 22:20   #32
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
[QUOTE=jasch;293638]Nej du mister ikke din ledighedsydelse fordi du er gift og du skal heller ikke starte forfra med alt. Med den nye revurdering tror jeg bare de indhenter en ny status attest fra lægen som beskriver at din tilstand ikke har ændret sig til det bedre.[/Q

mange tak for dit svar. mit helbred hverken har eller kan" ændre sig da jeg jo som alle her inde jo er klar over. det er jo en Varig"-kronisk lidelse man har når man er i flexjob. jeg har været syg siden jeg var 3.mdr gl. men er stadig bekymret da den med breve-papir arbejde jo er en jord omrejse. og man ved jo aldrig hvad der sker. jeg ved kun at man tidligst" kan få varig" flexjob bevilling,hvis jeg forstår rigtigt,fra den dag man bliver 40.år og skulle jeg jo så våre uheldig" og blive fyret inden juli i år er jeg jo solgt,hvis jeg så forstår det sådan. jeg bliver 40.år d.3.juli.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2014, 22:41   #33
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
skal jeg forstå det sådan så at jeg godt kan risikere at komme til at havne på den nye reform hvor jeg havner i ingen" mandsland uden indtægt da jeg er gift. og også mister ledighedsydelsen m.m og skal starte 100% forfra med ALT" ??
Der er da ikke nogen der mister ledighedsydelse.
Citat:
...hvor jeg så ikke" skal piskes igennem det ene møde m.m efter det andet som dem der først har fået bevilling fra 2013.
Der er hverken flere eller færre møder før eller efter nogen dato.

Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
ved kun at man tidligst" kan få varig" flexjob bevilling,hvis jeg forstår rigtigt,fra den dag man bliver 40.år og skulle jeg jo så våre uheldig" og blive fyret inden juli i år er jeg jo solgt,hvis jeg så forstår det sådan. jeg bliver 40.år d.3.juli.
Der er nu ikke nogen magisk grænse på 40 år i forhold til om man skal revurderes efter 5 år i fleksjob.

De 5 år gælder alle og ansættes man i en ny stilling efter 1.1.2013, så er der revurdering efter 5 år.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2014, 22:53   #34
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej bliver du fyret så får du ledigheds ydelse, du ryger kun væk fra fleksjobbet hvis du får et bedre helbred.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 21:20   #35
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
ved flexjob skift.

hej !!

jeg har siddet og kigget frem og tilbage på de forskellige løn tal.
hvis jeg bliver fyret" jeg har hørt de kalder det omplasering" når man er offentlig ansat. jeg er på 18.timer jeg kan kun se der er løn tal på enten 15.timer el. 20.timer. jeg er midt imellem går jeg så ud fra. min løn er 21.200kr om md. som pedagog medjælper. hvad vil jeg tabe på så i ny" ordning går jeg ud fra jeg skal,hvis jeg skal skifte. og hvad så med ledighedsydelsen.er der tidsbegrænsning på. ?? skulle jeg blive fyret" er det pga. den nye skolereform. (( som de fleste bander" over. specielt de stakkels børn. ))
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 21:24   #36
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
hej !!

jeg har siddet og kigget frem og tilbage på de forskellige løn tal.
hvis jeg bliver fyret" jeg har hørt de kalder det omplasering" når man er offentlig ansat. jeg er på 18.timer jeg kan kun se der er løn tal på enten 15.timer el. 20.timer. jeg er midt imellem går jeg så ud fra. min løn er 21.200kr om md. som pedagog medjælper. hvad vil jeg tabe på så i ny" ordning går jeg ud fra jeg skal,hvis jeg skal skifte. og hvad så med ledighedsydelsen.er der tidsbegrænsning på. ?? skulle jeg blive fyret" er det pga. den nye skolereform. (( som de fleste bander" over. specielt de stakkels børn. ))
Hvad din løn bliver på ny ordning har jeg svaret på i tråden om de 21000

Men nej der er ikke begrænset tid på ledighedsydelse..
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 21:27   #37
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
...hvis jeg bliver fyret" jeg har hørt de kalder det omplasering" når man er offentlig ansat.
Når du bliver omplaceret er det den samme ansættelse og du skal dermed ikke ind under de nye regler.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 21:39   #38
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Når du bliver omplaceret er det den samme ansættelse og du skal dermed ikke ind under de nye regler.
sådan idiot" sikker svar til mig ..smiler..så jeg skal bare tænke på de bare sender mig eks. over i en anden bygning. og så ellers fortsætte" på de regler jeg er på nu ?? ( pu..ha,min hund prutter.. øv.)) altså gl. regler.. ?
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 01:59   #39
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Annech....bare lige så du ved det...jeg har lagt de mange tråde du har omkring det samme spørgsmål som du startede med at spørge om i 10 måned i 2013 sammen til en tråd da det nok vil gøre det nemmere at overskue..

Hvis du ikke kan finde din tråd senere ja så kig oppe på den grønne bjælke og tryk på Mine Tråde og du vil kunne se en liste med tråde du har oprettet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension